-Hei...Spun eu.-Brown...incantat.
-Zeppy,la fel.
După aceea asta convorbire atat de "lunga" am mers spre clase eu aveam istoria, Kim avea mate iar Brown avea sport.Ajunsesem in clasa si ma uitasem dupa Kevin dar nu-l vazusem.Incepus ora i-am dat se mese: Kevin unde esti nu te-am vazut azi-dimineață.
Dar in loc sa primesc mesaj de la el primisem de la un anonim. Si scria: Te aștept acum in sala de sport vino repede.Am crezut ca era Kevin asa ca i-am cerut profei voie la toaleta si am inceput sa alerg spre sala de sport,dar surpriza in sala de sport statea Rian cu un imens buchet de trandafiri albi.-Rian...ce faci aici..spun eu.
-Zeppy...eu te iubesc..
-Cum... mai parasit a doua zi..cum poti spune asa ceva, sti ca mai ranit nu? Si mai ranit tare...
-Imi pare doar ca atunci am vrut doar sa uit de Jessica..eu chiar te iubesc...
-Ti-ai pierdut sansa, si am fugit spre clasa.
Profa: Ce ai facut atata timp domnisoara?
-Pai..
Profa: Treci la loc si data viitoare sa imi sti lectia ca de nu 4 iti dau.
M-am indreptat spre banca si am inceput sa o injur in gand.Trecuse deabea jumătate de ora,ma plictisisem deja asa ca am tras o privire catre geam pentru ca acolo era banca mea fix langa geam.Cand m-am uitat pe geam l-am vazut pe Brown in bustul gol facand tracțiuni, era asa sexy,stai asa m-am tampit detot...trezește te Zeppy.
Timpul trecuse repede si asa ca ajunsesem acasa si tot nu primisem mesajul inapoi de la Kevin... Ma rog poate are treaba...Dar in capul tot bantuia imaginea aceea din sala de sport.... poate ca Rian chiar zicea adevărul ...Dar gândul meu se pierdu cand Jake batuse la usa sa me cheme la masa.
-Pitic, ce faci? Hai la masă...
-Vin,vin...si sar si il sarut pe obraz.Apoi cobor jos.
-Heii mami, heii tati ce avem bun de mancare?
-Pai am cumparat niste homar si am facut un sos.. spune mami.
-Uuu delicios...spun eu si cu Jack deodată.
După ce am mancat m-am dus in camera mea , dupa un timp primesc un telefon de la mama lui Kevin...
Convorbirea :
-Buna-seara .spun eu
-Buna Zeppy. Spune ea in hohote de plâns.
-Ce sa intamplat ?
-Zeppy vino repede la spitalul X, Kevin este ca n coma..a facut accident in drum spre tine...
Cum am auzit asa ceva am fugit spre spital, alergamca o nebuna pe strada,in sfarsit am ajuns si am in salonul lui si am inceput sa plang,l-am luat de mana si i-am spus: Esti tare Kevin poti trece peste asta, te rog nu ma lasa singura.. Am iesit pe hol si am sunat o pe mama si iam spus ca voi ramane la spital peste noapte, am dormit pe un scaun in salonul lui...starea lui era tot asa... timpul trecuse iar Kevin avea 10 zile de cand era in coma iar eu nu ma dezlipisem de el deloc... Dintr-o dată Kevin....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ce mai faceti?
Ma bucur ca sunte-ti din ce in ce mai multi urmaritori. Săptămâna asta cred ca nu o sa mai postez deoarece e scoala si sunt ocupata.
Va pup.
CITEȘTI
Noi doi impotriva lumii
Teen FictionZeppy este o fata de bani gata dar si putin rebela .Are un frate pe nume Jake care este mai mare de cat ea cu 1an.Dupa catva timp totul ia o intorsatura groaznica pentru ea si fratele ei.Dar va las pe voi sa descoperiti ce se va intampla in continua...