19

176 13 3
                                    

-Pai cred ca voi merge....dar nu am puc sa imi termin fraza ca sunt trasa de catre Kim in living.

-Deci fiti atenti......Brown cumparat bilete spre insula X si vom pleca pe ste 2 ore deci facetiva bagajele.

-Nu pot sa cred.spun eu entuziasmata..

In 30 de minute am fost in fata aeroportului. Am avut un zbor de 6 ore in care toti am dormit :))).In sfarsit ajunsesm la destinatie.Era miraculas locul.

Primul lucru care l-am facut a fost sa ne cazam apoi sa ne asezam in camere.Fiecare am decis sa stam si guri in camera, mi se parea mai intim .

Dupa ce mi-am pus hainele in sifonier mi-am luat costumul de baie iar peste mi-am luat o rochita apoi am luat placa de swrfer ( nu stiu daca am scris bine) apoi am plecat spre plaja unde l-am gasit pe Brown.

-Heii tu faci swrfing ( nu stiu daca am scris bine) ? Spune el mirat.

-Da de câţiva ani... Dar de cand m-am mutat in New York nu am mai facut.

Timpul trecuse eu si Brown atât am in apa pe placile noastre si povesteam cand deodata el ma doboara subt in apa si ma tine acolo apoi i cearcă cat incearca sa.......

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gata si acest capitol scuze ca este scurt dar na...
Si scuze ca nu am mai postat de mult si asi vrea o parere despre carte... cum vi se pare pana acum.
Va pup :*

Ps:in poza sunt cabanele

Noi doi impotriva lumiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum