17

187 12 0
                                    

Dupa ce pleaca Brown ma gandeam sa explorez si eu casa ca doar stau in ia de aproape 2 ani si nu prea stiu nimic...Merg cat merg si dat de o usa care era acoperita ca tapet de aceasi culoare ca si pereti si era plina de panza de paianjeni si praf... decid sa deschid usa si urc pe niste scari pana am dat de o....... usa dar cand sa o deschid atunci a sunat soneria si am fugit repede spre usa cu gandul ca este Kevin..

Cand sa deschid usa ii vad pe Krista si pe Derek? WTF ,stai cum e posibil ca ei sa fie aici, acum?

-Zeppy!!spun ei si sar la mine in brate.

-Voi aici?Cum?

-Am venit sa petrecem sărbătorile cu tine, nu vrei?

- BA da, ce-ai esti nebuna?Ma bucur din tot sufletul ca sunteti aici!!

-A da si sa sti ca ne-am gandit sa ne lu-am o casa toti inpreuna ce zici?

-DA, excelent!!

In secunda a 2 -a i-am sunat pe: Kevin,Kim si pe Brown,si pe fratele meu si i-am invitat la mine si le-am spus de aceasta idee ingenioasa si au fost de acord.Am cautat prin ziare pana am dat de o casa cu 8 camera si ne-am dus imediat si am vizitato.

A doua zi am intrebato pe mama daca putem sa ne mutam si ia a spus ca da cand am ajuns acolo ne-am împărțit camerele: eu stateam cu Kevin,Brown si gur la fel si Kim iar Derek si cu Krista stateau in aceasi camera.. stai ce? Ei inpreuna? Defapt lasa nu ma bag...

Dupa ce am ne-am aranjat se facuse deja seara ,toti dormeau asa ca eu m-am dus la bucatarie ca sa imi iau un pahar cu apa dar surpriza mai era cinvaa si acel cineva era chiar.....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sper ca va placut acest capitol
Dar scuze ca a fost asa scurt dar am ramas in pana de idei.
Si sa stiti ca am mai facut o carte care se numeste: Singura...pe lume.

Ps: la media este casa :))

Noi doi impotriva lumiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum