6

284 16 0
                                    

Am urcat sus spre camera mea si Jack era întins pe covor mort de beat.L-am luat si l-am dus in camera lui apoi am intrat in camera mea. I-am spus lui Ryan sa ma astepte pana ies eu de la dus .Am iesit din baie in pijamalele mele cele albastre si m-am dus langa Ryan care era pe balcon.

-Vezi casa din partea stanga dupa a ta? Spune Ryan.

-Da ce e cu ea? Raspund eu curioasa.

-E casa prietenului meu Kevin .

-Cand am sa-l cunosc?

-Chiar acum.

-Adica e 3:00 noaptea.

-Kevin,bulangiule,ieşi pe terasa. Spune Ryan,trigand in gura mare.

-Ho nebunule ce tipi asa.raspunde un băiat cu parul visiniu inchis spre maro cu 2 pirsinguri in buza de jos cu si cu ochii verzi, avea un prosop in jurul taliei, era la bustul gol si avea parul putin ciufulit...aa baiatul de vis. Ce ma? Nimica taci acolo.

-Ea e Zeppy.Iubita mea...

-Aha bravo tie ,pa.

-Prost da nu-l baga in seama...

-Cum zici tu...

Era dimineata iar Ryan nu mai era in camera mea cred ca plecase dar mna... ma duc pe balcon si il vad stand si el pe balcon si fumand.

-Neata iubi..

-Nu sunt iubitul tau nici acum nici altădată..spune el ironic.

-Ce?

-Pai totul a fost doar un pariu.

Ryan P.O.V

Chiar nu puteam sa ii spun ca am sarutato sa vad daca simt ceea ce inca simt pentru Jessy.Nu pot sa imi mai ascund sentimentele asa mult si va ieşi totul la iveala.

Zeppy P.O.V

Cum am putut sa pun suflet pentru acest băiat....Parca aşi fi doar un trofeu fara valoare...Sunt asa o proasta... Cum sa nu imi dau seama?

*

*

*

Dupa o saptamana de stat doar in camera mea si a asculta muzica..Maine este chiar prima zi de şcoala.....M-am dus am facut un dus si m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi scurţi albastri si un tricou negru cu trupa preferata si mi-am luat in picioare tenesi mei negri.

Am ieşit afara din casa fara sa observe cineva si am pornit spre parc....chiar aveam nevoie de aer curat...Mergeam cu capul in pamant si mâinile in buzunar si am dat intr-un abdimet tare si puternic...era....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pam

Pam

Pam :)))

Heii am mai pus un nou capitol astăzi pentru ca nu aveam ce face + nu mai sunt bolnava.
Va pup.

P.s: cel din poza este Kevin.

Noi doi impotriva lumiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum