9

225 13 0
                                    

M-am dus in living unde ma astepta mama nervoasa.

-Pe unde umbli fetito?Si ce cauti tu cu golanul ala?Ti-am spus ca nu ai voie sa te urci niciodata pe porcari dealea..spune mama nervoasa rtipand la mine.

- In primul rand am fost sa ma plimb si daca nu stiai acela e iubitul meu.Si in al doilea rand fac ce vreau,nu mai sunt o fetita.raspund eu nervoasa.

-Zeppy de cand am ajuns aici stai meru inchisa in camera si iesi numai cu golani.Nici nu te-ai pregatit pentru prima zi de scoala care va incepe maine.

-Fac asta doar pentru ca nu va mai am aproape decand te-a angajat tata la el la serviciu nu mai suntem asa legate cum eram inainte...iti simt lipsa mama...si asta ma doare mult.

-Zeppy..

Am iesit plangand din living si am fugit spre camera mea..mi-am pus castile in urechi dand muzica la maxim si ascultand melodia mea preferata" Justin Biber - as long as love you me "

-Zeppy deschide usa..te rog vreau sa vorbim..spune mama.

O ignor dar dintr-o data aud batai si. Mai puternice in usa...si ma hotarasc sa deschid...arunc .telefonul pe pat si ma indrept spre usa.O deschid si o invit pe mama inauntru.

-Zeppy de ce nu mi-ai spus pana acum.

-Am incercat dar mereu plecai la lucru de dimineata te intorceai seara si spuneai ca nu ai timp ca esti obosita..

-Puteai sa ma suni..

-Am incercat si asa dar caand vroiai sa iti spun ceva spuneai repede ca ai treaba...

-Of iubito imi pare rau.. dar nu observasem ca ne-am indepartat...

Si mie imi pare rau ca ti-ai facut griji pentru mine..

Nui nimic scumpo.... daca maine e scoala.. nu vrei tu mai bine sa mergem.....

---------------------------------------------------------------------------------------

Heii va multumesc foarte mult pentru va va-ti adunat atat de multi cititori si va-ti favut putin timp sa cititi si cartea mea.
Va pup.

P.s: la media este mama lui Zeppy.

Noi doi impotriva lumiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum