O invit in living si cand vreau sa spun ceva ma intrerupe un glas dulce....era Derek.Chiar de asta mai aveam nevoie.
-Hei Zeppy. Raspunde Derek si vine si ma saruta pe frunte.
-Derek ne poti lasa un pic ca fetele?intreb eu.
-Desigu.
Dupa cateva minute ii explic totul lui Katerina si ea ma inbratiseaza si imi spune ca orice am face promitem ca vom fi prietene.
Ma duc il caut pe Derek si ca sa vezi era in camera mea si ma astepta.
-Derek trebuie sa vorbim ceva...
-Stiu deja mia spus Jake totul...
-Imi pare rau ..spun eu si nici macar nu observasem ca lacrimile imi navaleau fata.
-Nu plange..macar vom tine legatura te voi suna in fiecare zi dupa scoala.
Dupa catva timp aud vocea mamei care ma care imi spusese ca e timpul sa mergem pentru ca era ora 7:00 .Katerina si Derek plecasera demult iar eu trebuia sa imi mai iau ramas de la o singura parte a casei si ala era balconul.Singurul loc unde puteam sa ma inspir si sa scriu cantece, sa imi scriu in jurnal, sa desenej portrete si multe alte chesti.
-O sa imi fie dor de aceasta casa.murmur eu incet si dau sa ma urc in masină .
Dupa ce ma urc imi masina imi pun castile in urechi si imi pun capul pe umarul lui Jake.Nici nu stiu cum trece timpul ca si aud o voce.
-Zeppy, Zeppy...trezestete. spune mama dandumi usor in umar.
-Ce... am si ajuns?. spun eu somnoroasa si vad in fata ochilor o casa mare si moderna facuta doar din lemn.
-Da am ajuns .spune mama.
Intru in casa si arata mai bine decat pe dinafara. Imi tarasc bagajul pe scarile inalte si ajung langa o usa alba pe partea dreapta. O deschid si vad o mobila de culoare neagra cu alb, culoarea camerei era albastra si avea un balcon nici mic nici mare.Ies putin pe balcon si in jos spre casa vecina , statea un baiat cu parul castaniu si cu subite blonde, ochi albastri si era inbracat cu o pereche de blugi un tricou alb si o geaca de piele , scoate din garaj motocicleta si pleaca...dupa ce ma intorc spre camera mea il vad pe.....
-------------------------------------------------------------------------
Hei multumesc ca imi urmariti cartea.
Scuzati ca sumt capitolele scurte dar eu scriu seara ca am maiulta inspiratie dar din pacate am si putin timp,dar va promit ca imi voi face mai mult timp pentru voi.La media este Katerina.
Va pup.
CITEȘTI
Noi doi impotriva lumii
Teen FictionZeppy este o fata de bani gata dar si putin rebela .Are un frate pe nume Jake care este mai mare de cat ea cu 1an.Dupa catva timp totul ia o intorsatura groaznica pentru ea si fratele ei.Dar va las pe voi sa descoperiti ce se va intampla in continua...