Timpul trecuse eu si Brown stateam in apa pe placile noastre si povesteam cand deodata el ma doboara subt in apa si ma tine acolo apoi incerc cat incerc sa..... ies dar el se apropie din ce in ce mai mult de mine.
Cand a ajuns langa mine ma luat in brate si ma sarutat iar eu ca o proasta i-am raspuns sarutului dupa putin timp am iesit din apa din cauza lipsei de aer
Cand sa ma uit spre mal il vad pe Kevin ...se uita la noi ies repede din apa si fug spre el si il tag de mana .
-Kevin stai ,te rog
-Ce nevoie ai de mine du-te la Brown
-Nu Kevin eu de tine am nevoie..
-Nu prea cred cat timp te duci si te mozolesti cu altu'
Spunand aceste cuvinte ii dau drumul sa plece si alerg spre cabana mea ajung in fata cabanei intru înăuntru si dau cu usa tare si o incui apoi ma bag la dus unde las apa fierbinte sa curga pe mine ...
-Sunt o proasta ...spun eu nervoasa incepand sa plang si mai tare din ce in ce mai tare ...Dar ce doare si mai rau este ca simt ca iubesc chiar iubesc cu adevărat .Nu am mai iubit pe nimeni asa ...iubirea mi se parea o prostie cu totul ca am mai fost cu multi baieti.
Era ora 8 seara de cand am venit de pe plaja doar in dus am stat asa ca decid sa merg in camera si decid ca sa ma inbrac intro pereche de blugi scurti negri si cu un tricou mai larg alb pe care scrie Nirvana si imi iau in picioare tenesi mei negri .
Ies afara din cabana si incui usa , dupa putin timp ajung pe plaja era o petrecere sa ca ma retrag si imi continui drumu deoarece in acest moment chiar nu am nevoie de petreceri ma insepartasem cam mult si era si seara mai merg cat mai merg si il gasesc pe Brown stand pe plaja si asa ca ma indrept spre el .
-Heii,ca faci aici singur? Il intreb eu
-Stau...Zeppy chiar vreu sa ma ierti pentru....si nu mai continua deoarece este intrerupt de mine.
-Nu mai spune nimic te rog...poate am sentimente pentru tine dar nu putem sa fim decat doar prieteni atat...dupa ce spun asta alerg spre cabana si ca sa vezi ce pot vedea ochi mei era.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei am cam uitat sa postez imi pare foarte rau dar a inceput scoala si acum aven numai teste pe cap.
Si sa treceti si pe la povestea cea noua Doar eu si baletul.Va p
CITEȘTI
Noi doi impotriva lumii
Teen FictionZeppy este o fata de bani gata dar si putin rebela .Are un frate pe nume Jake care este mai mare de cat ea cu 1an.Dupa catva timp totul ia o intorsatura groaznica pentru ea si fratele ei.Dar va las pe voi sa descoperiti ce se va intampla in continua...