Dupa ce imi intorc privire il vad pe Jake stant in usa.
-Zeppy....vrei sa mergem prin parc ?
-Logic am nevoie de o plimbare.raspund si apoi sar in bratele lui si .satut pe obraz.
Dupa ce am oesit de la dus -am inbraacat cu o pereche de blugi svurti negri,un tricou negru cu un craaniu alb si tenesi mei albi.Am coborat jos unde ma astepta Jake.Ne-am plimbat pe faleza si erau numai fete care inparteau pliante
Era vorba de o cursa cu motociclete in cartierul vecin.-Ce zici mergem si noi?intreaba Jake cu un zambet larg.
-Glumesti..iubesc motocicletele.spun eu entuziasmata.
Dupa ce ne-am plimbat pe faleza am dat insfarsit de un parc.Eu cu Jake ne-am asezat pe leagane si am inceput sa povestim despre copilria noastra cea nebuna.Despre cum il machiam pe Jake si il face papusa mea sau despre cum eu cu Jake ne-am legat de balustrada blocului si am inceput sa tipam in gura mare "greva foamei"...si multe alte traznai.
Timpul trecuse repede si am ajuns acasa la ora 8:00 .Mai era o ora pana la intrecera de motociclete.Ma dus in camera mea si am facut un dus.Apoi m-am inbracat in niste blugi albi franjurati pe ambele picioare si un tricou negru pe care scria "I love Khill" ,si m-am incaltat intro pereche de tenesi negri.Iar parul l-am lasat desfacut .
M-am dus in camera lui Jack. Avea putin parul ciufulit , un tricou albastru inchis, pantaloni de blugi albastri si in picioare avea tenesi lui albastri.
Cum mama si tata dormeau noi am iesit usor din casa si am luat-o la figa spre cartierul vecin.Vand am ajuns acolo era si acel tip care il vazusem azi-dimineata.
Dupa ce sa terminat cursa, a venit langa mine....
------------------------------------------------------------------------------------
Hei astazi m-am simtit mai bine si am decis sa postez un nou capitol din Noi doi impotriva lumii.Va multumesc mult pentru ca imi urmariti cartea. La media este Ryan.
Va pup.
CITEȘTI
Noi doi impotriva lumii
Teen FictionZeppy este o fata de bani gata dar si putin rebela .Are un frate pe nume Jake care este mai mare de cat ea cu 1an.Dupa catva timp totul ia o intorsatura groaznica pentru ea si fratele ei.Dar va las pe voi sa descoperiti ce se va intampla in continua...