9. Anna's flashback

567 26 5
                                    

Anna's P.O.V
~flashback~
Snel loop ik onder het bruggetje door. Nog vijf minuten en dan ben ik thuis. Dan voel ik hoe iemand me vanachter beet pakt. Net als ik wil gaan gillen, doet degene achter me zijn hand voor mijn mond. Met een hand bindt hij mijn handen vast. 'Wees stil of ik vermoord je.' Sist de man. Hij haalt zijn hand weg bij mijn mond en bind mijn voeten vast. Hij drukt me tegen de muur onder het bruggetje aan. Nu kan ik hem pas goed bekijken. Hij heeft zwart haar tot op zijn schouders en een rare staf in zijn hand. 'Wat wilt u van me?' Vraag ik zachtjes. 'Mijn mama heeft wel geld. Ik kan je het geld voor mijn verjaardag geven? Ik word 7 dus ik krijg al best wel veel.' misschien als ik hem geld gaf liet hij me gaan? 'Oh anna. Je hoef niet bang te zijn. Ik hoef je geld niet. Ik ga jou iets geven. ' hij tilt zijn staf op. Met angstige ogen zie ik de staf dichterbij komen. Zodra de punt mijn borst raakt, voel ik een heftige pijn in mijn hele lichaam. Mijn handen krijgen een rare kleur. De pijn word erger. Ik geef een schreeuw. 'Sst. Het is zo voorbij.' Dan schiet er een krachtveld uit mijn handen en de pijn is weg. Er kruipen zwarte vlekken voor mijn ogen en het laatste wat ik zag waren 2 voeten die bij me weg liepen.
(4 jaar later)
'Pak haar!' De jongen uit groep acht en zijn vrienden rennen naar me toe. Ik ren weg, maar ik ren regelrecht een doodlopende straat in. Met mijn rug tegen de muur zie ik de jongens dichterbij komen. de grootste gaat voor me staan en geeft me een klap in mijn gezicht. 'Je heb het gestolen!' Schreeuwt hij. Ik zwijg. Ze moeten altijd mij hebben. Ze geven mij altijd de schuld van alles. Ik voel een heftige pijn in mijn maag. En dan weer in kijn gezicht. De grote jongen komt met een mes op me aflopen en ik word bang. Dadelijk gaan ze mij vermoorden. Ik houd mijn handen vooruit ter verdediging. Kansloos. Plotseling schiet er iets gekleurds uit mijn handen tegen de jongen aan. Hij beland 10 meter verderop. 'Ze is een heks!' Schreeuwt een andere jongen. Snel rent hij weg. Samen met zijn vriend. Verdoofd staar ik naar mijn handen. Hoe kan dit. Wacht. Vier jaar geleden. Die man...
~einde flashback~
'Hebben jullie me gemist? Goede reddingsactie hoor.' Loki staat voor ons. Ineens vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Ik deins achteruit. 'Jij was het...' stamel ik. 'Herrinder je het weer? Ik snap dat je het niet meteen wist hoor. Je was ook nog zo jong.' 'Monster! ' schreeuwt sam. 'Ik heb jullie alleen maar verbeterd. Meer niet.' Ik vuur een krachtveld op loki af. Hij kan nog net blijven staan. Sam maakt een vuurbal in zijn hand om hem naar loki te gooien, maar bevriest. En ik weet dat hij het ook weer weet.

Heyy!
Hier ben ik weer! Zal ik ook schrijven hoe sam aan zijn krachten is gekomen??? XOXO

Secret Powers (and Avengers)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu