35. Alternatief einde

379 11 2
                                    

Het liefst wilde ik de verschrikkelijke gebeurtenissen achter me laten. Het deed te veel pijn. Slapen kon ik niet meer. Elke keer als ik mijn ogen sloot, zag ik weer het afschuwelijke beeld van hem. Op de grond liggend. Zelfs zijn naam uitspreken deed me pijn en de rest van de avengers vermeden dat onderwerp ook. Op een dag kwamen Wanda en Pietro mijn kamer binnen. Ze zeiden dat we moesten praten. Nadat ze uitgesproken waren, was ik te verbaasd om te antwoorden. Wanda was mijn echte moeder... 

Vlak nadat dat gesprek kregen Tony en Steve ruzie. Echte ruzie. Het ging over een registratie wet voor superhelden. Het team splitste op in 2 kampen. Het liep echt uit de hand. Sommige mensen redden het einde van de 'civil war' niet. Vrienden. Teamgenoten. En toen verdween Wanda. Spoorloos. Verdwenen. Pietro heeft de hele aarde rondgerend. letterlijk. Toen was ik weer alleen. Ik had eindelijk weer familie. En dat werd me meteen weer afgenomen. Steve nam de zorg van mij op zich. Hij werd nog meer als een grote broer voor mij. Toen de civil war was afgelopen, werd alles weer rustiger. Tony mocht bucky nog steeds niet en de spanning tussen steve en tony was ook nog lang niet verdwenen. Eindelijk werd mijn leven weer een beetje normaal. Voor nu.... 

A/N

Hi! dit is 'm dan. het alternatieve einde. Lees voor het vervolg het boek van @BlackAngelWhiteangel 

Raised by wolves. Ze is nu ook bezig met het boek Superheroes school. Daarin komt ook meer van Anna. Dus ja.. Goodbye for the last time!

xxx Anne-fleur

Secret Powers (and Avengers)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu