Jolijn's P.O.V
Eindelijk hebben we Anna terug gevonden! Ik kijk naast me. Anna ziet er bezorgd uit. 'Anna, wat is er?' vraag ik haar. 'Er klopt iets niet. ' Zegt Anna. ' Ik denk dat hij ons ergens opwacht.' Ik knik. Daar zit wel wat in. ' Klopt. Sinds we uit de kamer zijn heb ik de redskull niet meer gezien.' Zegt Bucky. Even kijkt hij me in de ogen. Ik moet toegeven dat hij toch wel knap is. ' Laten we gaan.' Zegt bruce. En we lopen de gangen weer door. Aan het eind van een gang is er een enorme deur te zien. ' Het moet wel een val zijn. ' zegt sam. ' We moeten toch iets? ' Zegt clint. Steve en bucky trappen de deur open. 'Welkom, welkom ik verwachtte jullie al.'Anna's P.O.V
De redskull staat voor ons. Ineens valt bucky hem aan. Steve helpt hem. Ik ren verder de zaal in. En dan zie ik het. Tony, thor wn natascha. Vastgebonden. Levend. ' Oh my..' stamel ik. ' Gosh' maakt jolijn voor me af. We kijken achterom en zien dat de redskull zijn handen volheeft aan de rest van de avengers en niet op ons let. We rennen naar tony thor en natascha toe. Ik maak de kettingen bij natascha los. Ze zakt in elkaar. Ik til haar op. jolijn maakt tony los. Hij kan nog overeind blijven staan. Thor ook. 'Pietro!' Roept jolijn. Pietro komt naar ons toe. 'Breng natascha in veiligheid. En ga op zoek naar thor's hamer en tony's pak!' Roep ik. Hij neemt natascha van me over en rent weg. Dan zie ik vanuit mijn ooghoek dat er soldaten de kamer binnen zijn gekomen. Een van hen besluipt sam van achteren. Ik knal hem neer met mijn krachten. ' Thanks.' Zegt sam. ' No problem' zeg ik terug. Ik zie een flits en pietro is terug. 'Ik wilde de hamer wel meenemen, maar ja. Dan heb je een klein probleempje.' Zegt hij. Thor steekt zijn hand uit en de hamer komt eraan vliegen. ' Zo kan t ook.' Hoor ik jolijn mompelen. Ik glimlach. Inmiddels heeft tony zijn pak aangetrokken. We gaan met de avengers op een rij staan. En we staan klaar om de redskull voor eens en altijd uit te schakelen. Maar ik wist toen nog niet dat dit gevecht een dramatisch einde zou hebben...
Yay! Proefwerkweek is voorbij! Net zoals mijn verhaal bijna. Ik weet dat ii dat al een keer eerder heb gezegd maar nu echt (denk ik ;)) vergeet niet te stemmen.en tot de volgende keer!
JE LEEST
Secret Powers (and Avengers)
AcciónAnna is 14 jaar oud als de stad waar ze woont word aangevallen door ultron. gelukkig komen de avengers om iedereen te helpen. wat anna eerst voor iedereen geheim hield, moet ze nu wel gebruiken. nieuwe vriendschappen ontstaan. vreselijke dingen gebe...