Anna's P.O.V
Bucky. Die naam klinkt bekend. Was dat niet de naam die steve in zijn nachtmerries zegt? Ook staat er in elk verhaal van captain america dat jij een vriend verloren zou zijn. Zou dat bucky zijn? 'Zegt de naam steve je iets?' Vraag ik bucky. ' Steve... ja. Maar ik zou niet weten waarvan. Het klinkt.. vertrouwd..' zegt Bucky. ' Bucky, dit klinkt misschien raar, maar zou ik je gedachten mogen lezen? Ik denk dat ik er achter kan komen wat er is gebeurd, en waarom je je naam niet meer weet.' Zeg ik. ' uhm.. oké, denk ik.' Zegt hij. ' Oké ik wil dat je op de stoel gaat zitten en je probeert te ontspannen.' Bucky doet wat ik zeg en gaat zitten. Ik plaats 2 vingers van mijn rechterhand tegen het hoofd van bucky. En 2 vingers van mijn linkerhand tegen mijn eigen hoofd. Ik haal diep adem en sluit mijn ogen. Flitsen van beelden komen voorbij. De redskull. Deze kamer. HYDRA soldaten.
Hier schiet ik niks mee op. Ik concentreer me harder en dan lijkt het alsof mijn krachten geblokt worden. Voorzichtig probeer ik om de blokade weg te halen. Ik merk dat ik hoofdpijn krijg, maar ik probeer het te negeren. Maar het word erger. Net als ik een kleine gil van pijn geef, ben ik door de blokade. Steve's schild. Een trein. Een val. Veel ijs. Moorden. Nog meer ijs. ' Ik blijf bij je. Tot het einde van de lijn.' Snel trek ik mijn hand terug. En leg mijn hoofd in mijn handen. 'Ik.. ik weet alles weer.' Stamelt bucky. ' Ik moet naar steve toe. We moeten hieruit.' Zegt hij. Dan ziet hij mij. 'Anna? Gaat het?' Vraagt hij. ' Ja. Ik moet gewoon even bijkomen. ' antwoord ik. ' Laten we gaan.' Zegt Bucky en hij loopt naar me toe om mijn arm om zijn nek te leggen en me zo te ondersteunen. Samen lopen we de kamer uit. We lopen door de gangen. Als we, na een hele lange gang, de hoek om lopen, valt mijn mond open. Daar staan de avengers. ' Anna!' Roept jolijn en ze vliegt op me af en knijpt me bijna fijn. ' Ik dacht dat je niet van knuffels hield?' Zeg ik half lachend. Sam valt me ook om de hals. Daarna kijk ik naar steve. Steve en bucky staan tegenover elkaar. En dan verbreekt bucky de stilte: ' natuurlijk blijf ik bij je tot het einde van de lijn.'Hi!
Niet het leukste hoofdstuk maarja..Volgende week heb ik net zoals
@BlackAngelWhiteangel een proedwerkweek dus de volgende update zal even duren...
Xxx
JE LEEST
Secret Powers (and Avengers)
AcciónAnna is 14 jaar oud als de stad waar ze woont word aangevallen door ultron. gelukkig komen de avengers om iedereen te helpen. wat anna eerst voor iedereen geheim hield, moet ze nu wel gebruiken. nieuwe vriendschappen ontstaan. vreselijke dingen gebe...