31.Er is iemand die je moet vinden

321 18 2
                                    

Anna's P.O.V
Ik tril over mijn hele lichaam. Het was maar een droom. Zeg ik tegen mezelf. Gewoon een droom. ' Interessant. ' zegt de redskull. 'Je geeft veel om je vrienden. Laten we kijken waar om nog meer.' En voor ik het in de gaten heb, zit de spuit al in mijn arm.

'Luuk! Hou op.' Af en toe word ik zo gek van mijn broertje. Luuk knijpt in mijn arm. Als reflex schiet er een krachtveld uit mijn handen. Geschrokken kijk ik naar mijn ouders. Die kijken me met grote ogen aan. 'Ga maar slapen lieverd.' Zegt mijn moeder. Ik kijk mijn vader in de ogen en zie zijn tranen. Ik draai me om en vlucht naar boven. Huilend val ik in slaap.

Langzaam open ik mijn ogen. Op de wekker zie ik dat het 9 uur is. Ik loop naar beneden. 'Mam? Pap? Luuk?' De woonkamer is leeg. 'Mama!' Ik ren weer naar boven. De slaapkamer van mijn ouders is ook leeg. Ik kijk in de kast en zie dat alle kleren van mijn ouders weg zijn. Ik ren naar de kamer van luuk. Ook zijn kast is leeg. Ik ren weer terug naar beneden. 'Mama! Papa!' Schreeuw ik. Ik begin te huilen. 'Mama?' Uit het niets staat mijn vader achter me. ' Anna, we moesten vluchten voor HYDRA. Amders zouden ze jou iets aandoen. Alsjeblieft. Geloof me als ik zeg dat er iemand is die je moet vinden. Voor jezelf, maar ook voor Steve. Hij is hier ook ergens, en jij bent de enige die hem kan helpen.'

Als ik mijn ogen weer opendoe, ben ik alleen. Ik ben nog steeds vastgebonden. Ik concentreer me op mijn krachten en de handboeien schieten los. Voorzichtig sta ik op. Ik loop in de richting van de deur. Tot mijn verbazing zit hij niet op slot. Ik open de deur en met mijn handen voor me uit ter verdediging loop ik de gang op. Ineens heb ik het gevoel dat ik ergens naartoe moet, alsof het mijn plicht is. In de verte zie ik een deur wagenwijd openstaan. Ik ren er naartoe. Voorzichtig kijk ik om het randje van de deur. Iemand zit vastgebonden. Wie is dat nou weer? Met mijn krachten maak ik hem los. ' Ik ben Anna. Wie ben jij? ' Vraag ik. ' Ik. Ik weet het niet.' Zegt hij. Ik kijk en ik zie een dossier op tafel liggen. James barnes. ' Maar iemand zei ooit tegen mij, dat ik Bucky heette...'

Tam tam taaaaaaaaaaam :)

Secret Powers (and Avengers)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu