4. waar is het team?

804 27 2
                                    

Ik was 11 toen ik mijn krachten ontdekte. Ik was ook 11 toen mijn ouders mij in de steek lieten. Ze vonden mij raar en eng. Op een avond ging ik slapen en toen ik wakker werd, waren ze weg. Geen briefje, helemaal niks. Nu ben ik 13 en heb helemaal voor mezelf moeten zorgen. Jolijn was mijn enige vriendin. Ze wist van mijn krachten en toch bleef ze bij me. En nu is ze weg. Net zoals mijn andere vrienden: Steve, Wanda, Bruce, Tony, Natascha en Pietro. Iedereen is weg. Waarom verlaat iedereen me toch?

We draaien ons om. Het team is weg. Dan verschijnt er een rare gestalte met een rode huid en een groene cape. Hij zegt niks, maar hij wijst naar rechts. Dan verdwijnt hij weer. 'die kant maar op dan?' zegt Clint aarzelend. We lopen naar rechts en na een tijdje lopen zien we een soort brandplek in het gras. Is dat niet het spoor van een teleport ding naar asgard? zou het team naar asgard zijn geteleporteerd? 'Misschien zijn ze naar asgard geteleporteerd?' oppert Sam. hij dacht dus hetzelfde als ik. 'Laten we ze daar gaan zoeken dan.' zegt Clint. 'Heimdall, Open de bifrost!' Een felle lichtflits dan heb ik het idee dat ik vlieg. En dan liggen we ineens in asgard....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry dat dit zo'n kort hoofdstuk is. had geen inspiratie. iemand ideeën om verder te gaan ?

XOXO Anne-fleur

Secret Powers (and Avengers)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu