"Δεν είναι τέλεια εδώ μέσα;"ψιθυρίζει στα χείλη μου."Να είμαι εδώ μέσα,είναι το αγαπημένο μου πράγμα...".
Ναι,πραγματικά εδώ μέσα είναι λες κι οι δυο μας βρισκόμαστε στο κέντρο του ουρανού,μ'αυτά τα αστέρια ζωγραφισμένα πάνω από τα κεφάλια μας,τα μικρά φωτάκια που μοιάζουν σαν φλόγες από κομήτες και το απέραντο μαύρο που μας αφήνει μόνους.
"Να σε φιλάω είναι το αγαπημένο μου πράγμα".Λυγίζω πάνω από το σώμα της και διώχνω τις τούφες που έχουν πέσει στο μέτωπό της.Είναι τόσο περίεργο που την έχω εδώ,δίπλα μου,την αγγίζω,την φιλαώ,την κοιτάω.Νόμιζα πως θα ήμουν για πάντα αιώνια μόνος,αφού έφυγε η Juliette.
Όμως η Adeline,άναψε μια νέα φωτιά μέσα μου,αν και δεν είμαι έτοιμος να σβήσω εκείνη της Juliette.
"Δεν πάω πουθενά,Aiden"ψιθυρίζει λες και διάβασε το μυαλό μου.Τα μάτια της λάμπουν,γυρίζουν,με μπερδεύουν με αυτά τα απίστευτα ζωντανά τους χρώματα."Υπό έναν όρο".
Γέρνω το κεφάλι μου.
"Δεν θα με αφήσεις ούτε εσύ"αγγίζv τους αγκώνες μου δίπλα στο κεφάλι της."Και θα με φιλήσεις".
Αυτοί είναι δύο όροι.
"Σύμφωνοι"χαμογελάω.
"Σύμφωνοι"χαμογελάει.
______
Juliette Emory Hamincton
Δεχόμαστε την αγάπη που πιστεύουμε πως μας αξίζει.
Της αφήνω ένα λουλούδι,είναι το αγαπημένο της,ένα κλαδί από γιασεμί.Δίπλα ένα τσιγάρο-το αγαπημένο της.
Δεν με νοιάζει να βγάλω την κουκούλα μου,μόνο κάθομαι στηριζόμενος στην πλάκα της.
Μου λείπεις της λέω Πήρα το γράμμα σου,μου άρεσε και με σκότωσε.Αλλά ήταν όμορφο.Σ'αγαπώ.
Ζω τη ζωή μου,είμαι ελεύθερος να το κάνω αυτό,είμαι ελεύθερος να ξεχάσω.
Τα λέμε στην κόλαση.
****
That's a wrap :)
Πιστεύω να σας άρεσε.Ήταν μια ιστορία που έγραψα μέσα σε δύο μέρες (θα ήταν μία αν δεν έπρεπε να σηκώσω το κεφάλι μου από τον υπολογιστή) κι την ευχαριστήθηκα πολύ.
Εκτιμώ τόσο πολύ όλα τα σχόλια και ψήφους,βάζουν ένα χαμόχελο στο πρόσωπό μου ;)
(Τα λόγια του τραγουδιού μου θύμισαν πολύ τον Aiden,προσέξτε τα και εσείς)
Σχολιάστε <3
Εμμα Κ.
ESTÁS LEYENDO
Embrace Darkness
Historia Corta"Ζήσε τη ζωή σου,είσαι ελεύθερος να το κάνεις αυτό,ελεύθερος να ξεχάσεις". #8 Μικρού Μήκους (19/8/15)