Přeji krásné čtení ♥
*****************************************************
[POHLED LOUISE]
"Snaž se udělat dokonalou pizzu, aby ses pak mohl uvolnit, koťátko." Tak přesně takhle věta mi pořád při "výrobě" pizzy zněla v hlavě.. Opravdu jsem se snažil, nakonec jsem si uvědomil, že ani nevím proč. Vždyť není můj pán, vlastník nebo tak něco. Vždyť se nakonec mohu uvolnit i sám, no ne? A jestli mi zakáže i tohle, tak už se vážně neznám.
Vytáhl jsem z trouby tu jeho, rozkrájel na osm dílků a dal na 2 talíře. Jeden jsem dal společně se sklenicí Coly na stůl a dal si do trouby svou pizzu. Už jsem měl dost chuť.. Chuť na jeho dokonalé rty, které si mě úžasným způsobem přivlastňovaly. Kurva, ne, na tohle nesmím myslet. Doprdele. Úplně mi zamlžil mozek. Hajzl.
"Harry, oběd!" zakřičel jsem do obýváku, aby mě slyšel přes televizi a šel uklidit kuchyň. Byl tady fakt dost nepořádek. Za chvíli jsem mohl slyšet kroky, které se blížily do kuchyně.
Otočil jsem se na něj přesně ve chvíli, když došel ke mě. Usmíval se. Jde mi připomenout mou, eh, jak to nazvat, možnost odměny či co.
"Snad bude dokonalá, princezno. Nerad bych tě teď potrestal." zašeptal mi do rtů. Já se zhluboka nadechl a ucítil jeho omamnou vůni. Tak, Louisi, teď jsi dokonale v prdeli. Hrubě se mi přisál na rty a po chvíli mě jemně kousl do spodního rtu. Vzdychl jsem a za chvíli měl v puse jeho jazyk. Tentokrát jsem se však nechtěl dát, a tak jsem s ním bojoval. Jak jsem se již dříve zmínil, předem prohraná bitva pro mě. "Věřím, že odměna bude úžasná." zašeptal mi ještě velice svůdně a nadrženě u ucha, skousl ušní lalůček a sedl si ke stolu. Já jen zůstal stát a hleděl na něj, neschopný ničeho.
Po chvíli jsem mu podal i druhý talíř a sám si už naložil. Popravdě? Vůbec jsem nebyl hladový. Fakt, že ne. Snědl jsem sotva 3 kousky pizzy. Abych přiznal barvu, při jídle jsem se soustředil spíše na Harryho rty. No, co. Kdyby vás políbil stejně hladově a vášnivě tak, jako mě, taky byste neměli nic jiného v hlavě.
Když jsem douklízel věci do myčky a už jen utíral stůl, ucítil jsem jeho ruce na svých bocích. Najednou se mi zrychlil tep a krve by se ve mě nedořezal. Popravdě jsem se bál, co přijde. Jestli mu to chutnalo nebo ne. Dle toho, kolik toho snědl, soudím, že ano. Ale třeba to mohla být jen léčka. Je z vězení zvyklý na hnusy... Opatrně jsem se na něj otočil a sledoval jeho oči, které se plnily chtíčem a vášní. Naklonil se k mému uchu a nadrženě zašeptal.
"Princezna si zaslouží odměnu." skousl mi ušní lalůček a mě spadl kámen ze srdce. "Ale musí se Daddymu připravit." Kurva. Ne, tak s Daddym ať na mě nechodí. To jsem opravdu... pomalu ani nevím kde. Tohle na mě totiž totálně platí. Stačí tohle oslovení a má mě. Vůbec nevím, jak na to přišel, ale nelíbí se mi to.
"J-jak?" šeptl jsem opatrně.
"Jednoduše, zlatíčko. Počkáš na mě u sebe v pokoji, jen v těch krásných rudých tangách, co máš nachystané na posteli. Nic víc po tobě nebudu chtít, koťátko." Téměř mi zavrněl do ucha a já ucítil škubnutí ve svém penisu. Kurva.
"D-dobře." vydechl jsem a přikývl. Pustil mě a při odchodu si neodpustil mě plácnout po zadku.
Odebral jsem se tedy do ložnice a rozklepanýma rukama se svlékl do naha a pak si tedy oblékl do těch rudých tang. Bylo to divné. Ale on kurva věděl, co to se mnou dělá, jinak si to vysvětlit totiž nemohu.
Asi za pět minut přišel s úsměvem a jen v upnutých boxerkách. Sjel jsem ho a polkl, když jsem narazil na jeho bouli v kalhotách. Možná bych se měl přiznat, že mi vlastně od té chvíle před obědem ani nezmizela, že? Sledoval mě pohledem, který hází únosce na svou oběť. Přesně tak jsem se teď cítil.
"Hodný chlapeček." zachraptěl a mě na celém těle naskočila husí kůže. Sakra, Harry.
Jako šelma došel ke mě na postel a začal mě líbat. Položil mě na postel a jel rukama po mých bocích až na zadek, který zmáčkl a já mu vzdychl do rtů.
"Budeš hodný chlapeček, viď, Loui?" zašeptal mi do krku a začal mě tam líbat. Zmohl jsem se jen na přikývnutí a hlasitý vzdych. "Nic jsem neslyšel." zmáčkl mi silně zadek.
"B-budu." vydechl jsem a prohnul se v zádech.
"Tak tohle ne, princezno. Pokud chceš být hodný, musíš odpovídat Daddymu celou větou. Takže znova." podíval se mi do očí a já se nadechl.
"Budu hodný chlapeček, Daddy." díval jsem se mu do očí a ve chvíli, kdy jsem to dořekl ve mě jako by projel elektrický proud. Usmál se a pohladil mě po tváři.
"Můj nejhodnější chlapeček." políbil mě na čelo.
"T-tvůj, Daddy." šeptl jsem raději. Přikývl a začal se věnovat mé hrudi, na které vytvořil pár flíčků a mezitím mi stále masíroval zadek, což mě nutilo sem tam jen zasténat a sem tam vzdychnout. A to buď Harry, nebo se dočkal i Daddyho.
Jenže i někdo potřeboval obrovskou pozornost, a to byl tam dole můj kamarád. Přirazil jsem pánví proti němu, ale on mě pevně chytil za boky, takže jsem byl bez pohybu. Vydechl jsem flustrovaně vzduch z plic.
"P-prosím, Daddy. Potřebuji tě." zaškemral jsem a držel se, abych znovu nepřirazil proti němu. Jen se na mě podíval a usmál.
"Popros víc. Slib něco." Polkl jsem. Sakra, co mu mám slíbit z to? Jo, mám to.
"Daddy, moc tě prosím. Kuřbu klidně každý den, prosím, Daddy." nadechl jsem se. Snad tohle fakt zabere.
"Ty jsi tak úžasný chlapeček. Daddy se tedy o tebe postará." vydechl jsem úlevou. On mi začal stahovat tanga a pak se natáhl pro lubrikant.
Pár minut se věnoval mé přípravě a pak na nic nečekal a vrazil ho do mě. Nasadil ihned tvrdé přírazy a já myslel, že prasknu. Začal jsem poměrně dost pravidelně a hlasitě vzdychat jeho jméno.
Za chvíli jsem v sobě ucítil jeho teplou tekutinu a sám si sjel na svůj penis a začal si ho honit. Tak moc sem lačnil po doteku. S překvapením mě dokonce i nechal a já se mu tam udělal na hruď.
Svalil se vedle mě a oba dva jsme nabírali dech do plic. Po chvíli si mě k sobě přitulil a já se ani nenamáhal mu nějak odporovat. Vlastně nakonec bylo příjemné cítit něčí objetí. Vůbec bych zrovna tohle do něj neřekl.
"Byl jsi úžasný, princezno moje." zašeptal mi do ucha a přikryl nás dekou.
"Děkuji, Daddy." šeptl jsem znaveně.
"Myslím, že si tak nechám říkat dlouhou dobu." zašeptal ještě, pevně mě objal a zavřel oči. Já jen zavřel oči a vydechl.
_________________________________________
Tak tady tedy máte již druhý díl v jednom dni, no :D Ale ten konec se mi vůbec nepodařil. Fakt ne, sama nevím proč, no... :(Cením si každého KOMENTÁŘE, vážně ♥♥♥
Boobear
ČTEŠ
Light page of the prison [CZ Larry Stylinson]
FanfictionHarry Styles. Osoba, která znásilnila nespočet kluků, především malého věku. Proto se dostal do vězení v Holmes Chapel. Avšak nedostatek sexu udělá své, takže bude Harrymu jedno, kde se nachází a co zrovna dělá. Louis Tomlinson. Dozorčí ve věznici...