VII.

2.7K 208 4
                                    

Harry
Bylo to dokonalé, sakra. Myslím, že jsem ho tímhle dokonale dostal. A vlastně i sám sebe. Možná to bylo tím, že jsem kdysi prostě si někoho odvezl, užil jsem si a pak… už vlastně sám nevím. Kdežto u něj to bylo jiné. Připravoval jsem si ho, i když vlastně jsem si připravoval sám sebe. Ale bylo to boží, ta představa… Ách.. Kdybych se nedržel, tak bych ho už ojel na místě na té chodbě, ale myslím, že by zrovna tohle nedopadlo nejlépe.
Večer jsem si ještě zažádal o nějaký zápisník, kde jsem si to zapsal. Kurva, byl jsem při téhle představě dost tvrdej. Stejně jsem se musel pousmát. Líbila se mi ta jeho reakce. Jak najednou ztuhl a nevěděl, co říct. Myslím, že kdybych ještě pokračoval, opravdu bych už se neudržel a vyjel bych po něm na chodbě. Sice by to nedopadlo zřejmě dobře a asi by mě už nikam nevodil, což by bylo na hovno, protože jsem si ho krásně rozpracoval.

Louis
Doprdele, co to mělo být? Ještě mě pak dostal otázkou, jestli se mi to líbilo. Popravdě? Já vlastně nevím. Měl jsem totálně smíšené pocity z toho, co mi řekl, a byl jsem rád, jak jsem mu vůbec odepl pouta. Nic by se samozřejmě nestalo, kdybych ho šoupl do cely i s nimi, nic by se vlastně nestalo, i když věřím, že by mi to ráno dal pěkně sežrat.
Večer si ještě vyžádal nějaký zápisník. Chvíli jsem přemýšlel, na co to má, ale pak mi to došlo. Na ty kecy, co měl na chodbě, akorát si to bude už plánovat dopředu. Kurva. Nechápu, jak mě takhle dokázal vyvést z míry.
Domů jsem došel asi okolo deváté. Jo, loudal jsem se. Ne, že by se mi nechtělo domů, ale věděl jsem, že když se tam dostanu, tak si dám sprchu a pak si zalezu do postele a to nedopadne dobře, protože po tomhle zážitku nesnu.
Jak jsem řekl, tak se taky stalo. Ve sprše jsem strávil asi půl hodiny. Bylo to uklidňující a horká voda ze mě smyla všechen stres z dnešního dne. Ve chvíli, kdy jsem ale vešel do postele, byl zpátky a já měl v hlavě jen ty Harryho slova.
„Kdybych ti řekl tohle. Vidím tě, jak ležíš svázaný na posteli, nahý. Ruce a nohy, pomocí pout, přivázané k posteli. V puse roubík a na penisu erekční kroužek. Já stojím nad tebou s bičem. Máš v očích strach, za to v těch mých se nachází vzrušení a chtíč. Lehce ti prstem přejedu po stehnech a tobě naskočí husina. Začnu ti jazykem olízávat penis, přičemž ty se prohneš v zádech. Já se svléknu do naha a ve chvíli, kdy to budeš nejméně očekávat ho do tebe, až po kořen, vrazím. Ty se znova prohneš v zádech, ač se ti to nelíbí. Začnu silně přirážet. Po té se do tebe udělám. Začnu tvůj vstup oblizovat jazykem. Pak se obleču a odejdu z pokoje. Ty tam zůstaneš ležet zneužitý a pošpiněný, za to však stále s erekčním kroužkem, který jsem ti schválně nechal a který ti zabraňuje v tom, aby ses udělal. Týrá tě to, mučí. Prohýbáš se v zádech, ale nemůžeš s tím nic udělat. Nechal jsem tě tam jen tak na pospas.“ 
Nevím jak, ale nakonec se mi vlastně i podařilo usnout. A možná bych spal i klidně, kdyby se mi o těchle jeho kecech nezdálo a ve snu mě neznásilnil.

Harry
Usnul jsem ze strašně dobrým pocitem. S pocitem toho, že se mě teď Louis bude bát ještě více a já… Já ho v tom budu dál a dál podporovat.

_______________________
Ano, je to šíleně krátký, ale já teď taky šíleně nestíhám. Vážně se omlouvám...

Boobear

Light page of the prison [CZ Larry Stylinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat