XVII.

964 97 9
                                    

"N-nikdo, za, za chvíli jsem u tebe," vydechl Louis. V jeho očích se však dal vyčíst strach. Proto v tuto chvíli za sebou zavřel dveře a hleděl do očí zelenookého, který byl o dost jiný, než co si jej minule pamatoval. Byť minule bylo před skoro 4 lety a to je zkrátka hodně.

"Zlato?" sledoval ho naštvaně a Louis si mohl všimnout, jak mu na krku vyskočila žíla. Ruce držel Harry v pěst a tašku, kterou až doposud držel v ruce, upustil na zem. Říci o jeho výrazu ve tváři, že byl naštvaný, bylo poměrně dosti slabé slovo. Opravdu. Louis jen polkl a dál ho sledoval. Pak se ale vzchopil — nenechá sebou manipulovat. Oprostil se od Harryho a teď má někoho jiného — jo, teď Zayna.

"Ano, zlato. Slyšel jsi dobře, Harry. Zkrátka s ním chodím a ty s tím nic nenaděláš," pokrčil nad tím Louis rameny a sledoval ho. Byť se snažil vypadat drsně — v tuto chvíli uvnitř něj byla malá dušička.

"Ty si nepamatuješ? Na to, co jsi mi před sedmi lety řekl?" pozvedl kudrnáč obočí a sledoval ho.

"I kdybych pamatoval, tak co? Harry vzpamatuj se. Bylo to proto, že jsem se tě bál. Teď už se tě nebojím. A jak jsem již řekl — jsem zadaný a ty s tím nic nemůžeš. Potřeboval jsi něco?"

Harry se jen uchechtl a sledoval ho. Pomalým krokem — skoro jako když lev číhá na svou kořist — se přiblížil k Louisovi a v nestřeženém okamžiku jej přirazik tvrdě ke zdi. Na toto Louis zareagoval zasyčením a díval se mu do očí, přičemž Harry mohl z jeho studánek vyčíst strach.

"Tak hele, Tomlinsone. Jednou jsi zkrátka řekl, že jsi můj, tak jsi prostě můj. Nik-" chtěl pokračovat v řeči, ale otevřely se vchodové dveře a v nich stál Zayn. Už už se chtěl zeptat, kde Louis je tak dlouho, když uviděl onu scénu před sebou. Zavrčel a rychlým krokem se dostal k Harrymu a Louisovi, přičemž kudrnáče prudce odstrčil, až Harry zakolísal a přitáhl si k sobě pevně Louise.

"Louisi, běž domů. Počkej na mně v ložnici, zlato," políbil ho Zayn do vlasů a poté jej nasměroval ke dveřím, přičemž si stále hlídal záda, kdyby jej chtěl Harry napadnout. Louis jen přikývl a odešel. Zavřel za sebou dveře a rychle vyběhl schody nahoru, nedbaje kluků, kteří zastavili film a už už se jej ptali na to, co se vlastně dělo. Louis pospíchal do ložnice, kde se nalepil na okno, aby tu dva mohl sledovat.

"To je kurva moje děvka!" zavrčel Harry na Zayna. Louis si totiž ještě předtím otevřel okno, aby měl možnost zachytit i nějaká jejich slova. Něco mu říkalo, že Zayn jej tam poslal schválně. Nebo si jen neuvědomil, že je ložnice na stejnou stranu jako vchod.

"Louis není sakra žádná děvka, Stylesi!"

"A to si myslíš, že se mnou ve vězení šukal proč?" zasmál se Harry a sledoval černovláska, který opět zavrčel.

"Protože se tě bál! Ani se mu nedivím. Louis není bezcitný jako ty, Stylesi. On, on je velice citlivá duše, kterou dokáže hodně věcí zlomit. Já vím, že si ti ty neuvědomuješ, a vlastně je to i ve tvém případě logické, že si to neuvědomuješ. Ale on zkrátka cítí a vnímá. Není to jen někdo, s kým bys měl spát a nic víc," vydechl Zayn. Louisovi tekly slzy, a tak si je co nejrychleji utřel, aby neměl červené oči, když by za ním Zayn přišel. Ale žasnul nad jeho slovy, poněvadž věděl, jaké byly jeho poslední dva tři roky vůči sexu. Dostal se mu hodně pod kůži a až teď si to byl schopen přiznat.

Rozhodně toho však nelitoval. A i z toho důvodu skočil ihned Zaynovi do náruče, když přišel do ložnice a pevně ho objal. Z jeho očí se ihned znova spustily slzy, nač však nedbal.

"Děkuji moc. Bylo to krásné," utřel si slzy a zadíval se do Zaynových očí.

"Oh. Nečekal jsem, že budeš poslouchat," uchechtl se a zavrtěl nad tím hlavou. "Nicméně jsem říkal jen pravdu, Louisi," usmál se na něj a spojil jejich rty.

*******************************************
Takže, byť už to s votes není to, co to bývalo, zkrátka a dobře chci tuhle povídku dokončit. Stejně jako Bodyguarda, takže už vám kašlu na votes a prostě jí dokončím O:) Třeba jí časem objeví stáří čtenáři (nebo klidně noví — budu samozřejmě jen vděčná) a dočtou ji. Když ne, tak ne. :D Zkrátka se dožijete konce. Byť nevím kdy přesně ale :D Jakože jak dlouhé to ještě bude

Light page of the prison [CZ Larry Stylinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat