8.Bölüm'Kayıp Melek'

574 74 11
                                    

Not:7.Bölümü okumayı unutmayın.Bugün iki bölüm yayımlandı ^^

Backstage Romance~

8.Bölüm 'Kayıp Melek'

Kai girdiği alışveriş merkezlerinden birinin patronuna yüklü miktarda rüşvet verip alışveriş merkezini birkaç saat için kapattırdı.Seçtiği her bir kıyafeti Luhan'ın kollarına atarken Luhan ağlamaktan şişmiş gözlerini artık hissetmiyordu.

Kai sonunda seçme işlemini bitirdi ve Luhan'ı alışveriş merkezinin ortasında soymaya başladı.

İçeride ikisi dışında kimse yoktu ama Luhan yine de vücudunu örtme ihtiyacı hissediyordu.

Bunu defalarca yapmıştı.Defalarca birileri tarafından soyulmuştu ama Kai'nin kendisine dokunması tecavüze uğruyormuş gibi hissetmesine sebep oluyordu.Elleriyle göğsünü örterken Kai ona devrilmiş bakışlarını sundu.

''Olmayan göğüslerini mi saklıyorsun?Aynısından bende de var Luhan.Masummuş gibi davranmayı kes.Bakir bile değilsin.''

Luhan yeniden ağlamaya başladığında Kai onun bugün neden bu kadar duygusal olduğuna anlam veremiyordu.Kıza benzeyen erkeklerinde regl görüp görmediği konusunda şüpheye düştü.

''Özel gününde misin?'' Sordu Kai alayla.Luhandan güçlü bir tekme kazanmıştı.Luhan kucağındaki tüm kıyafetleri Kai'nin suratına attı ve kendi kıyafetlerini gitmeye başladı.

Ama Kai tarafından durdurulmuştu.Hem de ne durdurulma...

Kai Luhan'ın üzerine atladığında Luhan nedense kendini güvende hissetmiyordu.Kaplanın kollarındaki ceylan gibiydi.Savunmasız,çıplak ve sessiz.

Güçlü bir şekilde yutkundu ve Kai kasıtlı bir biçimde Luhan'ın penisini sıktığında Luhan onun suratına tükürdü.

Kai çığlık atarak Luhan'ın üzerinden kalktı ve suratındaki tükürüğü eline gelen tişörtlerden birine sildi.

''Ne yaptığını sanıyorsun?!'' Oldukça güçlü bir şekilde bağırdı Kai.

Luhan kendisine alınan telefonun hiçbir işe yaramadığını düşündükçe deliye dönüyordu.Telefonu Kai'ye fırlattı ve kendini alışveriş merkezindeki kabinlerden birine kapattı.

Kai daha ne olduğunu anlayamadan olup bitmişti her şey.Esmer olan olduğu yerde tepinirken Luhan'a oldukça ağır küfürler ediyor ve saçını başını çekiştiriyordu.

''Ne halin varsa gör!'' dedi Kai Luhan'ın duyabileceği kadar yüksek bir sesle söylemiş ve alışveriş merkezinden çıkıp gitmeden önce ışıkları kapatıp,Luhan'ın kaçıp gidememesi için alışveriş merkezinin kapılarını dışarıdan kilitlemişti.

Kapılar kırılmaz camlardan yapılmıştı ve kiliti içeriden açmaya çalışsada anahtar Kai'de olduğundan açamayacaktı.Işıkları bulmasıysa yarım saatten uzun zamanını alırdı.

Kai Luhan'ı tek başına bırakıp yemek yemek için kafeteryaya ilerledi.Birkaç saat sonra onu kontrol etmek için geri dönerdi ve belki de bu süre zarfında sarışın olan aklını başına alır Kai'ye itaat etmesi gerektiğini küçük beynine yerleştirirdi.

Kai ona karşı hiçbir şey hissetmiyordu.Bu sadece acıma duygusuydu.En azından Kai kendini buna ikna etmeye çalışıyordu.

Çünkü üvey kardeşinin kölesine aşık olmak...bu gerçekten gurur kırıcıydı.

*

Kai 1 saat kadar kafeteryada ve bir saatte oyun salonunda oyalandı.Aslında Luhan'a yemek götürmeyecekti ama taş kalbinin bugün pamuk olası tutmuştu.

Alışveriş merkezine yeniden girmeden önce derin bir nefes aldı ve anahtarı kilide taktı.Kai içeri girdiğinde etraf beklediği gibi değildi.Işıklar hala kapalıydı ve Luhan etrafı dağıtmamıştı.Oysa Kai onun sinirini kıyafetlerden çıkaracağına adı gibi emindi.

''JongIn...'' Fısıldadı bir ses.

Kai yanlış duyduğunu sandı.Olduğu yerde kalakalırken oldukça derin bir şekilde yutkunmuş ve başını iki yana sallamaya başlamıştı.

''JongIn...'' dedi aynı ses yeniden.Kai düşmemek için kasanının bulunduğu tezgahtan destek aldı.

''Çok karanlık.'' Boğuk ses JongIn'in tüylerini ürpertirken esmer olan çıkıp gitmek istiyor ama bacakları kendisini dinlemiyordu.

''Hiç komik değil Luhan.'' Dedi oldukça kısık bir sesle.Luhan'ın olmadığını biliyordu ama yine de onun olduğunu düşünme istemişti.Yine de Luhan...olamazdı.

JongIn karanlıkta kendisine doğru yürüyen ince uzun bedeni gördüğünde çığlıklarına hakim olamadı.Yardım çağırmak için hareketlendiğinde bileği sıkı bir şekilde kavranmış ve bileğini tutan kişi üzerine yığılmıştı.

''Bunu bir daha yapma JongIn.''

JongIn deliriyordu.Alışveriş merkezinin bütün ışıkları kapalıydı.Mesai saati bitmiş ve herkes evlerine gitmişti.Şimdi JongIn üzerindeki tanıdık ama aynı zamanda tanıdık olmayan bedenle tek başınaydı ve nedense dejavu yaşadığını hissediyordu.

''Kalk üzerimden Luhan.Gerçekten sinirleniyorum ve eğer bu şakaya bir son vermezsen canını yakacağım.Konuşamadığını sanıyordum ama nedense sesin oldukça net geliyor.''

''Beni...gerçekten hatırlamıyorsun değil mi?''

Kai'nin kelimeleri boğazına düğümlendi.

''Ona benziyorsun.'' Dedi Kai. ''Ama o değilsin.'' Gözyaşları yanaklarını ıslatmaya başlamadan önce Kai Luhan'ı üzerinden attı.Ellerini alnına koymuş hıçkırarak ağlıyordu şimdi.

''Neden ben olmak zorundayım?Gerçek değilsin değil mi?Yine ben...hayal görüyorum.''

''Sana gerçek olmadığımı düşündüren ne?'' Konuştu Luhan.Yüzü Luhan'a aitti ama bakışı,duruşu,davranışları...

Kai onun Luhan olmadığına adı gibi emindi.

''Kimsin sen?'' Mırıldandı Kai. ''Beni tanıyorsun değil mi?Neler yaşadığımı biliyorsun?''

''Kim olduğumu sen söyle JongIn.Kim olduğumu biliyorsun.''

Kai Sehun'u aramak için cebindeki telefonu çıkardığında Luhan telefonu elinden aldı ve binbir parçaya ayırdı.

''Kaçamazsın JongIn.Bu kez benden kaçamazsın.Yaşananları sadece benim hatırlamam hiç adaletli değil.Beni inciten sensin ama acı çekmeye devam eden benim.Yeterince cezalandırıldım ama şimdi de beni karanlığa hapsediyorsun.Beni tek başına bırakmakla tehdit ediyor bana zarar veriyorsun.Tanrı Aşkına JongIn,beni unutmana izin vermeyeceğim.Benimle yüzleşeceksin.Benimle...yüzleşmek zorundasın.''

*

Yorum yapın diye böğürerek ağlayacağım şimdi >.< Beğeni umurumda değil gerçekten.20lerde olmasına rağmen beğeniyi umursamıyorum ama yorum...Yorum yapmazsanız nasıl devam edeyim ben yazmaya :(( Zaten içimden hiç yazmak gelmiyor yine de sırf okuyanlar var,bekliyorsunuz diye elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum bana biraz destek oluun >.< Yorum yapanlar için geçerli değil tabii bu yazdıklarım onlara çok teşekkür ederim yalnız olmadığımı hissetmemi sağlıyorlar ama geriye kalanlarda yorum yapsa gerçekten mutlu olacağım.Çok zor olmamalı birkaç kelime bir şey söylemek :/

Gerçi siz +18 sahneler bekliyorsunuz ama smut yazamıyorum şu an ben romantizmde olacak gibi oluyor ama iki karakteride aksi yaptığım için olursa biraz abes kaçar.Ama olacak tabii.Backstage Romance sonuçta diğer bölüm Kai'nin sırlarını ortaya çıkarsak öbür bölümdede seviştiririz artık tabii siz yorum yapar beni şevklendirirseniz *-*

pp.O�u

~Backstage Romance~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin