4.Bölüm 'Kovulmak?'

852 76 6
                                    


Backstage Romance~

4.Bölüm~

''O psikopat dün yine benim odama geldi.Bana saçma sapan şeyler söyledi sonra da çekip gitti.''

''Luhan saçma sapan şeyler söyleyemez Kai.'' Homurdandı Sehun.

''Kağıda yazdı.Yemin ederim!''

''Şimdiye kadar bana bile,sahibine bile hiçbir şey yazmamış olan Luhan gelip sana mı yazacak Kai?İkimizde hangimizin daha yakışıklı olduğunu biliyoruz.''

''Elbette ben.'' Sırıttı.

''Tabii tabii o yüzden beni gruptan çıkardın değil mi?Beni gruptan çıkardın çünkü kadınlar arasında senden daha popüler olmamı kaldıramıyordun.''

''Luhan'dan mı güç alıyorsun?Nereden geliyor bu özgüven?''

Sehun omuz silktiğinde Luhan merdivenlerden inip Sehun'un kucağına oturdu.

Kai yanlış gördüğünü sandı.

''Ne yapıyor şu an o?'' Sordu Kai,gözleri yuvalarından fırlamak üzereydi.

''Cips istiyor.''

''Kendi eli ayağı yok mu?Neden sen yediriyorsun?''

''Bilmem,böyle daha çok hoşuna gidiyor sanırım.''

''Sehun hala bana aşıksın değil mi?Şu sarışın fahişeye karşı bir şeyler hissetmeye başladığını söyleme bana?''

Sehun omuz silkip ayağa kalktı ve Luhan'da peşinden gitti.

Cebinden çıkardığı deftere yazmaya başladı Luhan.

'İşe yarayacağını söylemiştim.'

Sehun Luhan'ı kucaklayıp saçlarını karıştırdı.

''Peki onunla ne zaman yatabilirim?''

Luhan gözlerini devirip defteri cebine koydu.

''Hadi ama!Bana onunla ne zaman yatabileceğimi söyle!''

Sehun Luhan'ın peşinden koşarken Kai tüm bunların kamera şakası olduğunu düşünüyordu.Derin bir nefes alıp konuştu.

''Bugün dışarı çıkalım Sehun!Uzun zamandır sinemaya gitmek istyordum.Önce bir film izleriz ve ardından da bowlinge gideriz.Üstünü değiştir,seni arabada bekliyor olacağım.''

Sehun ne yapacağını sormak için Luhan'a döndüğünde Luhan başını iki yana sallayarak 'gitmemesini' söylemeye çalışıyordu.

''Neden?Beni dışarı davet ediyor?'' Luhan'ın kulağına fısıldadı Sehun.

Luhan iç çekip yeniden defterini çıkarttı.

'Seninle dışarı çıkacağı yok Sehun.Sadece tepkini görmek istiyor.Hala onun peşinden koşup koşmayacağını gözlemliyor.'

Sehun Luhan'ın sadece kendisinin görebileceği şekilde tuttuğu kağıdı okuduktan sonra kaşlarını çatıp Kai'ye döndü.

''Gelemem!'' dedi hırçın bir tonla. ''Bugün Luhan'la dışarı çıkacağım.Sanırım bundan sonra benimle dışarı çıkmak için randevu alman gerekiyor.''

Sehun Luhan'ın omzuna kolunu atıp onu bahçeye sürüklediğinde Kai ağzı açık bir şekilde arkasından bakakalmıştı.

''Red mi edildim?'' dedi inanamamazlıkla. ''Kim Kai red mi edildi?Hem de bir köpek tarafından?''

Kai'nin onuru yerlerdeydi.Paramparça olan onurunu toparlamalıydı ama hiç gücü kalmamıştı.Sadece çığlık atmak ve bir şeyleri kırıp dökmek istedi.Pencereye ilerlediğinde Sehun ve Luhan şakalaşarak arabaya ilerliyorlardı ve yüzlerindeki ifade nedense JongIn'e hiç de yapmacık gelmemişti.Bariz bir şekilde mutluydular.

~Backstage Romance~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin