5.Bölüm 'Aşkın Binbir Hali'

898 75 20
                                    

Backstage Romance

5.Bölüm 'Aşkın Binbir Hali'

Kai ağzına kadar dolu olan barda sakin olan tek köşeyi bulmuş ve sandalyelerden birine yumulup bira şişesini kafasına dikmişti.Sarhoş oluncaya kadar içti,içkiden kusuncaya kadar içmeye devam etti ve kustuktan sonra bile içmeyi sürdürdü.

Barmen kapattıklarını söylemek için JongIn'in yanına yaklaştığında JongIn onu kovmuş ve birazdan gideceğini söylemişti.Barmen devrilmiş sandalyeleri kaldırmak için gittiğinde JongIn bar tezgahının üzerinden atlayıp içkilerin olduğu bölmeye geçti ve eline geçen herhangi birini dudaklarına götürdü.Barmen onu farkettiğinde elindeki şişeyi almış ve güvenliklere haber verip onu buradan çıkarmalarını istemişti.JongIn bardan kapı dışarı edildiğinde bile gitmeyi reddetti.Kapının önüne oturdu ve boydguardların onu tekmelemesini umursamadı.

Canı yanmıyordu.Acıtan vücudundaki morluklar değildi.Aciz hissediyordu,aciz,yalnız ve terk edilmiş.Göz yaşları avucunda sıktığı cep telefonuna damlarken boşta kalan eliyle gözlerini ovuşturdu.Telefonunun ışığının yanıp söndüğünü farketmesi zamanını almıştı.

'Sonunda birinin aklına geldim mi?' Ekrandaki ismi okumadan telefonu cevapladı.

''Kai,saatin kaç olduğundan haberin var mı?KyungSoo bana senin kaçtığını ve geri gelmediğini söyledi.Tanrı Aşkına Kai yine ne oldu da şirketten ayrıldın?''

JongIn ayık kalmak için uykusuna direnirken kelimelerin ağzından nasıl çıktığını bilmiyordu.

''Beni istemiyorlar.'' Dedi Kai bağırarak. ''İstedikleri sensin Sehun.Ben işlerine yaramıyormuşum anladın mı?Bir daha beni arama çünkü bu geceden itibaren hayatta olmayacağım.''

Ve ardından birkaç bip sesi duyuldu.Kai'nin intihar etmeye niyeti yoktu.Sadece Sehun'un ne yüzünü görmek ne de sesini duymak istiyordu.Kafasını dizlerine gömüp gözlerini kapattı.Sadece birazcık dinlenmek istiyordu.Belki de kendine geldiğinde aklına parlak bir fikir gelirdi ve bir anda zengin olurdu.

JongIn göründüğü kadar akıllı değildi.Çocukken herkes ona zeki olduğunu söylemesine rağmen JongIn buna hiçbir zaman inanmadı.Sürekli ders çalışıyordu,sabah ve akşam,hatta yemek yerken bile.Ama lise 3.sınıfta alkol kullanmaya ve sigara içmeye başladı.Okula gitmiyordu.Notları berbattı ve çok geçmeden okuldan atılmıştı.Annesi onu başka bir okula yazdırabileceğini söylediyse de JongIn reddetti.

Kısa bir süre sonra Sehun ajanstan teklif aldı.Ama Sehun ajansa birkaç şart sunmuştu.JongIn'i de alacaklardı ve JongInle aynı grupta çıkış yapacaktı.Kris başta bunu kabul edemeyeceğini söylediyse de JongIn'in aslında yakışıklı olduğunu farkettiğinde kabul etti.Sehun 17 ve Kai 21 yaşındayken çıkış yaptılar.Sehun yalnızca 11 ay grupta kaldı.Onun gruptan çıkmasını isteyen Kai'ydi.Kris'in Sehun'u kovmayacağını bildiğinden Sehun'dan kendi isteğiyle çıkmasını istedi.Sehun nedenini sorgulamadan kabul etmişti çünkü ünlü olmaktan nefret ediyordu.Sokakta rahatça yürüyememek,arkadaşlarıyla istediği zaman buluşamamak ve ders çalışamamak Sehun'u strese boğuyordu.Hukuk okuyacaktı ve istediği hukuk fakültesini kazanabilmesi için neredeyse bütün derslerden full çıkarması gerekiyordu.Sehun gruptan çıktığında grup adeta dağıldı.Konserleri için eskisi kadar çok bilet satamıyorlardı ve artık albüm satışları eskisi gibi 1.sırada değildi.Kris gruba yeni üyeler almak istiyordu ama grup üyeleri şiddetle karşı çıkıyordu.

Kai Sehun'u gruptan çıkardığında her şeyin daha iyi olacağını sanmıştı.Grubun en popüler üyesi olacaktı ve en çok parayı o kazanacaktı.Doğru,grubun en popüler üyesi oldu ve çok para kazandı ama hiçbir şey istediği gibi gitmiyordu. Sehun'u döverek gruptan attığına dair söylentiler tüm şirkete yayılmıştı ve şirkete her adım atışında kendine dönen gözler görmezden gelinecek gibi değildi.Çıktığı tüm kızlar kendisini terk etmişti.Ruh hali müziğine ve dansına da yansıdı.Fan kitlesi gittikçe azalıyordu ve bütün ilgi Sehun'un geri dönüşü üzerine odaklanmaya başlamıştı.Her gün yüzlerce fan şirketin önünce Sehun'un geri dönmesi için bağırıp duruyordu.Yeni gruplar çıkış yaptıkça hepten dibe battılar ve tüm bunlardan sonra Kai Sehun'u geri getirmeliydi öyle mi?Eğer başka seçeneği olsaydı Kai kesinlikle Sehun'a geri dönmesini söylemezdi ama şimdi öyle bir lüksü yoktu.

~Backstage Romance~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin