Backstage Romance~
9.Bölüm 'Anlat onlara,Li Shine'
'' Tanrı Aşkına JongIn,beni unutmana izin vermeyeceğim.Benimle yüzleşeceksin.Benimle...yüzleşmek zorundasın.''
''Luhan bak...ne yaptığını bilmiyorsun.''
''Ne yapıyorum?'' Luhan yeniden Kai'nin üzerine çıktığında iki elini başının yanlarına yerleştirdi ve kaçmaması için bacaklarını dizleriyle sıkıştırıp kaçmasını engelledi.
''Sabrımı mı sınıyorsun?''
''Beni tıpkı o günkü gibi bırakıp gittin JongIn.Beni o gün de karanlık bir odada tek başıma bırakmıştın.Yine aynını yaptın.Hiç değişmemişsin.Sana ben olmadığımı söylemiştim.Sana babana zarar vermediğimi söylemiştim.Beni dinlemedin JongIn.Ben...ben onu kurtardım.Eğer ben olmasaydım baban benim ölümümden sonra yaşıyor olmazdı.Onun yerine ben öldüm JongIn.Babanın yerine ben gömüldüm.Söylesene şimdi,ben tüm o şeyleri yaşamak için ne yapmıştım?Benim ne suçum vardı da daha o yaşımda ölümü tatmak zorunda kalmıştım?''
''Eğer öldüysen,benimle konuşan kim?'' Mırıldandı Kai. ''Ölmemişsin.''
Luhan'ın birkaç damla gözyaşı Kai'nin suratına damladı.
''Öldüm.'' Bağırdı Luhan tüm gücüyle.
''Sen beni bıraktıktan sonra ben defalarca öldüm Kai.O...o beni diri diri gömdü.Ama sana bunu söylemediler değil mi?Baban bile anlatmadı.Her şeyi sakladılar.Ben dünmüş gibi hatılıyorum oysa.Peki neden sadece ben?Neden sadece ben hatılıyorum JongIn.Bana...bana söz vermiştin.Ama sözünü tutmadın.Sen beni çoktan unutmuşsun.''
''Eğer seni unutmuş olsaydım Li Shine,şu an seninle konuşuyor olmazdım.Karşımda bir yabancının yüzü var ama sesi tıpkı seninkine benziyor.Ben deliriyorum Li Shine.Ben...senin öldüğün günden beri her gün acı çekiyorum.''
''Buna acı mı diyorsun?BUNA ACI MI DİYORSUN OROSPU ÇOCUĞU!'' Luhan tüm gücüyle Kai'nin boğazını sıkmaya başladığında Kai sadece gözlerini kapatmış Luhan'ın kendisine istediğini yapmasına izin vermişti.
O Luhan mı yoksa Li Shine mı Kai ayırt edemiyordu.Luhan'ın bedenindeki Li Shine intikam almak için geri dönmüştü ve Kai ona izin verecekti.
''Beni öldürürsen...'' mırıldandı Kai. ''Eğer beni öldürürsen seni yeniden görebilecek miyim?''
Yumruklarını sıktı Luhan.
''Bunu bana yapma.'' Dedi fısıltıyla. ''Bana aşıkmışsın gibi davranma.''
Kai gözlerini kapattığında Luhan uzunca bir süre karanlıkta esmer olanın yüzünü izledi.Elleriyle JongIn'in yüzünü keşfe çıktığında parmakları bir çift yumuşak dudak üzerinde durakladı.
''Ben...yaptığın onca şeye rağmen...seni seviyorum.''
JongIn Luhan'ın dudaklarını dudakları üzerinde hissettiğinde kalbinin bir süre için atmayı kestiğine yemin edebilirdi.Luhan kısa bir süre için o pozisyonda kaldı ve sonunda dudaklarını geri çektiğinde Kai onun sevgi dolu bakışlarıyla karşılaştı.
''Seni hala seviyorum JongIn.''
JongIn'in gözleri alabildiği en büyük hali aldığında Luhan'a dokunmak için ellerini kaldırdı ama ona dokunamadan Li Shine gitti ve geriye Luhan'ın baygın bedeni kaldı.
Kai hayallerle yaşamaya alışmıştı ama bu sefer ki...tüm bunların hayal olması imkansızdı.
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Backstage Romance~
Fanfiction~BackStage Romance~ Rainizer~ Çift:KaiHan ~Tanıtım~ Kai,bir star. Sehun,Kai’nin üvey kardeşi. Ve Luhan,Sehun’a arkadaşları tarafından hediye edilen bir seks kölesi. Kai bencildi. Sehun’a ait olan her şeyi istiyordu. Önce annesinin sevgisini çalmıştı...