BackStage Romance~
3.Bölüm 'Elbet bir gün karşılaşacağız.'
''Siktiğimin fahişesi.'' Sehun Kai'nin başına pansuman yapmaya uğraşırken,annesi telefonda doktorla konuşuyor ve doktora Kai'nin durumunda biri için neler yapılabileceğini soruyordu.
''Pansuman yapma!'' Bir anda cırladı Sehun'un annesi.Sehun elindeki ıslak bezi düşürmüş ve dirseğini Kai'nin burnuna çarpmıştı.Kai acı içinde inlerken Sehun ondan defalarca özür diledi ve Kai Sehun'a yumruk atmamak için dişlerini dikti.
''Sakin kalacağım.'' Dedi kendi kendine. ''Sakin kalmalıyım.''
''Sehun-Ah Kai'yi yatar pozisyona getirip kafasını yukarıda tutar mısın?Eğer kanamaya devam ederse onu acile götüreceğiz.Doktor kanama artarsa durumunun kritik olabileceğini söyledi.Dikiş atarlarmış.''
Sehun annesinin dediklerini yaptı ve Kai'yi yatırıp kıpırdamaması için üstüne çıktı.Luhan tüm bu sahneleri kollarını göğsüne bağlamış asık bir suratla izliyordu.
''Kanamıyor.'' Dedi Sehun ve annesi sesli bir şekilde nefesini bıraktı. ''Şükürler olsun.''
''O fahişeyi doğduğuna pişman edeceğim.Nasıl bana vurmaya cüret eder?Nasıl basit bir fahişe bana...bana...'' Kai düşündükçe başına ağrılar girdiğini hissediyordu bu yüzden sesini kesip kafasını Luhan'ın olduğu yere çevirdi.Ama orada değildi.Çok geçmeden sertçe çarpılan kapının sesi duyuldu.
''Ona fahişe demeye devam edersen muhtemelen kafanın öbür yarısını da kırar JongIn.O yüzden Luhan'ın yanında sinirlerine birazcık daha hakim olmaya çalış.''
''Siktiğim!Az daha kafamı parçalıyordu anne ve sen bana sakin olmamı mı söylüyorsun?''
''Zamanında onunda kafası parçalanmış.O yüzden birilerine zarar vermeye meraklı biri.Senin sinirin ona işlemeyecektir.''Sehun Kai'nin saçına yapışmış kuru kanı silerken söyledi.
''Böyle bir psikopatı hangi gerizekalı getirdi ki?''
''Kim Kai!'' Annesi bağırdığında Kai olduğu yere sinip kaşlarını çattı. ''Tamam.'' Dedi fısıltıyla. ''Sinirlerime hakim olacağım.''
*
Kai Luhan'ı odasından kovmak için Sehun'un yardımıyla yukarı çıkarken kafasında söyleyeceği binbir türlü küfrün tasarısını yapıyordu.
Tam odasının kapısını yumruklayacaktı ki Luhan seri bir şekilde odadan çıktı ve Kai tek kelime söyleyemeden Sehun'un odasına girip kapıyı ikinci kez çarptı.
Kai tansiyonunun düştüğünü hissediyordu. ''Çıldıracağım şimdi.'' Dedi Sehun'un kolunu itip o da kendi odasına girdikten sonra.
Sehun rahatlamış bir şekilde iç geçirip Luhan'ın yanına gitti ve Luhan'ın gecenin bir vakti uyanıp Kai'nin yanına gitmemesi için kapıyı içeriden kilitledi.
''İyi bir dayağa ihtiyacın var.'' Dedi yastığına sarılmış kendisini izleyen Luhan'a bakarken. ''Ama seni affedeceğim.Çünkü sayende Kai birkaç hafta evde kalıp istirahat etmek zorunda ve ona bakacak olan kişi benim.Aslında bu yaptıklarını bahane ederek seni evden postalayabilirim ama sırf Lay'in anlattıkları yüzünden 3 ay daha kalmana izin vereceğim ve sonra sen kendi yoluna ve bende kendi yoluma gideceğiz.''
Luhan Sehun'un dediklerini duyuyor olmasına rağmen duymazlıktan geliyordu.Sehun yatağına yattığında Luhan'da onun yanında yerini aldı.Sehun onu itmek istemişti.Ama o kadar yorgun hissediyordu ki bunu yapmak yerine gözlerini kapatmayı tercih etti ve çok geçmeden uykusuna yenik düştü.Rüyasında her zamanki gibi Kai onunlaydı.Onu öpüyor ve onu asla bırakmayacağını söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Backstage Romance~
Fanfiction~BackStage Romance~ Rainizer~ Çift:KaiHan ~Tanıtım~ Kai,bir star. Sehun,Kai’nin üvey kardeşi. Ve Luhan,Sehun’a arkadaşları tarafından hediye edilen bir seks kölesi. Kai bencildi. Sehun’a ait olan her şeyi istiyordu. Önce annesinin sevgisini çalmıştı...