1.Bölüm 'Sevdiğim Kişinin Nefesi'

1.4K 87 19
                                    

~Backstage Romance~

1.Bölüm 'Sevdiğim Kişinin Nefesi'

~~

''Bak!'' dedi işaret parmağını gökyüzüne doğrulttuktan sonra. ''Bulutların arasına saklanmış bebeği görüyor musun?''

Güneşin yüzüme vuran ışınlarını elimi alnıma siper ederek önledim ve gösterdiği yere baktım.

''Hani?'' dedim hayal kırıklığına uğramış bir ses tonuyla. ''Ben hiçbir şey göremiyorum.''

Yüzüm yavaş yavaş asılırken kolunu omuzlarıma attı ve yüzümü göğsüne yaslayıp yeniden bakmamı söyledi.

Gözlerim yavaş yavaş büyürken heyecanla ellerimi çırptım.

''Görüyorum!'' dedim çığlık çığlığa. ''Gerçekten de bebeğe benziyor.''

''İleride evlendiğimizde o bizim bebeğimiz olacak işte.'' Dedi,yüzünde kalbimin çılgınlar gibi atmasına sebep olan gülümsemesinden vardı.

''Bir rivayete göre gökyüzüne baktıklarında bebeği görebilen çiftler ileride evlenirler ve hiç ayrılmazlarmış.Gökyüzünde gördükleri bebekse ileride doğacak olan bebeklerinin yansımasıymış aslında.Bu bebeği bizden başka kimse göremiyor çünkü o bizim bebeğimiz.İkimizin.

İleride benim karım olacaksın.Her akşam bana yemek hazırlayacak ve benim için süsleneceksin.Seni çok seveceğim ve hiç bırakmayacağım.''

''Ama.. biz erkeğiz.Erkekler birbirleriyle evlenemezler ki.'' Dedim alt dudağımı sarkıtıp kollarımı dizlerime sararken.Beni sıkıca kucaklayıp saçlarımın öptü.Tatlı kokusu başımı döndürüyordu.

''Hayır,evlenebilirler.Biz evleneceğiz.'' Dedi yumuşak bir sesle. ''Az önce söyledim ya,sen benim karım olacaksın.Kadınım.''

~~

''Kai!''

...

''Kai!'' Ürkerek kendine geldi ve kendisini dürten uzun adama tiksintiyle baktı.

''Ne var?'' diye bağırdı,kadehe biraz daha şarap doldurmayı denemiş ama sarhoş olduğundan kadeh dışında her yere dökmüştü.En sonundaysa sinirle bütün şişeyi kafasına dikti.Dibini getirebilirdi,eğer ki uzun adam şişeyi elinden alıp kendisi içmeseydi...

''Siktiğim!'' Bağırdı Kai sinirle.ChanYeol'e yumruk atmak için elini kaldırmıştı ki durduruldu.

''Kendine gel!'' Bağırdı ChanYeol,sesi boş barda yankılanmıştı. ''Her gece aynı manzara ve ben senin götünü toparlamak zorunda değilim.Birkaç saat sonra provamız var Kim Kai!Ve sen kendinde bile değilsin.''

''Sanane be!'' Kai ayakta sendeleyerek işaret parmağını bir oyana bir buyana sallıyor,ChanYeol'ü şarabını geri vermezse öldüreceğine dair tehdit ediyordu.Ya da etmeye çalışıyordu mu demeliyiz?Çünkü bu tehditler ChanYeol'e sökmüyordu.

ChanYeol alnında şişmeye başlayan damarlar patlamadan önce Kai'nin ağzının üzerine sert bir yumruk çaktı ve esmer olanın yere serilmesine sebep oldu.

Kai yerde iki büklüm kahkaha atıp ''Sen az önce bana vurdun mu?'' diye sayıklarken ChanYeol ona bir yumruk daha geçirmiş ve şarap şişesini yere atıp içindekinin ziyan olmasına sebep olmuştu.

''KyungSoo'yu yollayacağım.'' Dedi ChanYeol. ''Eğer biraz daha burada kalırsam muhtemelen seni öldürünceye dek döveceğim ve bunu yapmam demek ekmek kapımın kapanması demek.Seni ölü bir şekilde görmek istemediğimden değil,şöhretimden ödün veremediğimden gidiyorum pezevenk.Umarım kendi kusmuğunda boğulur geberip gidersin.''

~Backstage Romance~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin