BackStage Romance
2.Bölüm 'Penceredeki Yabancı'
''Onun adı Luhan.'' Dedi BaekHyun. ''O artık senin kölen ve sen ona...istediğin her şeyi yapabilirsin.''
Sehun gözlerini kız görünümlü çocuğum göğüslerine diktiğinde şüpheyle kaşlarını kaldırmış ve kekeleyerek konuşmaya başlamıştı.
''Erkek mi o?'' dedi şaşkınlıkla. ''Neden bana erkek bir köle aldınız?''
''Hadi ama Hunnie~Eşcinsel olduğunu bilmediğimizi mi sanıyordun?Annen bile bunun farkında.''
Sehun'un nefesi kesildiğinde sesli bir şekilde yutkundu ve kafasını önüne eğdi.
''Bu utanılacak bir şey değil.'' Dedi Lay Sehun'a destek olmaya çalışırcasına. ''Biz seni böyle kabulleniyoruz ve hiçbirimizin senin cinsel tercihiyle ilgili bir sorunu yok.Her zaman seninle olacağız.İstersen bir erkekle evlen,hepimiz seni destekleyeceğiz.Luhan'ıysa sadece seks konusunda tecrüben olması için getirdik.O kiralık bir fahişe.3 ay sonra onu yeniden götürmek zorundayız.O yüzden 3 ay süresince ona dilediğini yap ve bizim paramızı boş yere harcadığımız fikrine kapılmamıza izin verme.İstemesen bile yat onunla Sehun.Muhtemelen bu içinde yavaş yavaş alevlenmeye başlamış erkeklik duygularını gün yüzüne çıkaracaktır.''
*
''Gitmeden önce sana onunla ilgili söylememiz gereken birkaç şey daha var.Bahsettiğimiz üzere Luhan kiralık bir fahişe.Onu sana ömürlük almak isterdik.Ama o kadar pahalıydı ki.Ayrıca Luhan'ın bir hastalığı var.Zaman zaman halüsinasyonlar görüyor ve geceleri kabuslarla uyanıyor.Böyle zamanlarda onun yanında olmazsan etrafı kırıp dağıtabilir,o yüzden onu mümkün olduğunca tek başına bırakma.''
''Tanrı aşkına!Bana bir fahişe mi getirdiniz yoksa akıl hastası mı?Ona para ödediğiniz yetmiyormuş gibi bir de beni onun ergenlik bunalımlarıyla mı uğraştıracaksınız?!''
''Öyle değil Sehun.Çocukken bir travma getirmiş.Üvey babası öz annesini gözleri önünde öldürmüş ve Luhan'a defalarca tecavüz etmiş.Daha sonra Luhan sosyal hizmetler tarafından koruma altına alınmış ama üvey babası vazgeçmemiş ve kısa bir süre sonra kafayı sıyırmış.Onu hapishaneden akıl hastanesine sevk ettileri gün adam hastaneden kaçmış,Luhan'ı yeniden bulmuş ve onu öldürmeye kalkışmış.Kafasına defalarca demir bir sopayla vurmuş ve Luhan'ın kafası dağılmış.Doktorlar onu yaşatmak için tam 5 yıl uğraşmışlar.Onca zaman boyunca yoğun bakımdaymış ve makinelere bağlı olarak yaşıyormuş.Doktorlar onun bitkisel hayattan hiç çıkamayacağını söylemişler.Ama o çıkmış.Bunca zorluğu atlattıktan sonra kimse onun nasıl bir geneleve geldiğini bilmiyor.Elbette genel ev sahibi de bunun hakkında konuşmuyor.Ama Luhan gibi bir güzelliğin kapılmaması mantıksız olurdu zaten.Muhtemelen onun hafıza kaybından yararlanıp onu kaçırdılar ve sonra da bu işi yapmaya zorladılar.Aslında sana daha ucuz bir köle alacaktık ama diğer köleler bize Luhan'ı almamız için adeta yalvardılar.Kendilerinin iyi olacağını sadece o çocuğu kurtarmamızı istediler.O yalnızca 16 yaşında Sehun bu yüzden ona fazla yüklenmemelisin.Yine de sekse alışık ve onu kullanmanı umursamayacaktır.
Ve son bir şey daha.Luhan'ın ses telleri kesik ve bu yüzden çoğu zaman konuşamıyor.Konuşabildiği zamanlarsa birkaç kelimeden fazlasını söyleyemiyor bu yüzden ona anlayış göstermeni istemek zorundayız.Onu asla konuşmaya zorlama.Lütfen Sehun~Biliyoruz fazlasıyla sorunlu bir doğum günü hediyesi ama emin ol onu çok seveceksin.O kadar tatlı ki adeta insanı çıldırtıyor.Ayrıca fazlasıyla itaatkar.Çok güzel yemek yapıyor ve sahibine karşı her zaman sadık.Onu sev Sehun,ona iyi davran.''
*
Sehun Luhan'a Kai'nin odasını verdi.Çünkü başka oda yoktu.Aslında onu salonda yatırmak istiyordu ama hayat hikayesini dinledikten sonra onu soğuk salondaki sert kanepeye bırakmak oldukça insafsızca geliyordu.Kai nasılsa eve gelmiyordu ve belki de aylar boyu gelmeyecekti.Geldiğindeyse Sehun Luhan'ı kendi odasına alırdı ve sorun çözülürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Backstage Romance~
Fanfiction~BackStage Romance~ Rainizer~ Çift:KaiHan ~Tanıtım~ Kai,bir star. Sehun,Kai’nin üvey kardeşi. Ve Luhan,Sehun’a arkadaşları tarafından hediye edilen bir seks kölesi. Kai bencildi. Sehun’a ait olan her şeyi istiyordu. Önce annesinin sevgisini çalmıştı...