Backstage Romance
7.Bölüm
Sehun ve annesi Kai'yi odasına götürürken Luhan yardım etmek yerine bir köşede onları izliyordu.Aslında yardım etmek istiyordu ama içinden bir ses bunu yaparsa Kai'den fırça yiyeceğini söylüyordu.
Neden bilmiyordu ama Kai ne zaman Luhan'ı görse ölümcül bakışlar atıyor ve küfretmeye başlıyordu.Luhan ona ne yaptığını uzun bir zaman boyunca düşündü.Hala ilk tanıştıkları güne sinirli olamazdı, o günden sonra çok fazla şey yaşanmıştı.Ama o günden başka da kavga ettikleri gün yoktu.İkisinin doğru düzgün birbirlerini gördükleri bile yokken nasıl kavga edebilirlerdi ki?
Kai Sehun ve annesinin kolundan sıyrılıp kendisini yatağına attı ve yalnız kalmak istediğini söyleyip ikiliyi kapı dışarı etti.
''Anlaşılan Luhan'dan yeniden nefret etmeye başlamış.''
''Kai'yi ona emanet edemeyiz.Birbirlerini bıçaklarlar.''
''Denemeye bugünden başlayalım?Onları evde birkaç saat için yalnız bırakırız ve eğer geldiğimizde bir şeyler yolunda gitmemiş olursa vazgeçeriz.''
Le Ri kaşlarını çatıp ellerini beline yerleştirdi.
''Neden Luhan konusunda bu kadar ısrarcısın?''
''Sence de ona sert davranmıyor musun anne?Sana bir şeyleri başarabileeğini göstermesine izin bile vermeden ona karşı tavır alıyorsun.Kaynana gibisin.Yeni gelinin huysuz kaynanası.''
''İlk geldiği günler onu savunan bendim ve onu aşağılayan sendin Sehun ancak anlaşılan işler tersine dönmüş.Peki sevgili oğlum bu ilginin gerçek sebebini bana açıklayacak mısın yoksa ben düşündüğüm şeyi düşünmeye devam mı edeyim?''
''Ne düşünüyorsun?''
''Ondan hoşlanmaya mı başladın?Bir köleden.''
''Sana öyle konuşmamanı söylemiştim!Ona köle deme.Onun yerinde ben de olabilirdim Anne.Bir başkası bana senin ona yaptığın muameleyi yapsa ne hissederdin?''
Sehun annesinin konuşmasına fırsat vermeden merdivenleri inmeye başladı ve Luhan'ın merdivenlerin başında kendilerini dinlediğini gördü.
''Neden bu kadar utanmazsın?'' Gözlerini devirdi Sehun. ''Her şeyi duydun mu?''
Luhan kafasını sallayıp kaşlarını kaldırdı ve ardından önceden yazdığı kağıdı Sehun'a gösterdi.
''Benden hoşlanıyor musun?''
Omuz silkip konuştu uzun olan. ''Belki.Önemli mi?''
Luhan kendi kendine sırıtırken yeni bir kağıt daha kopardı ve onu da Sehun'a uzattı.
''Ne zamandır?''
Sehun bir gözünü kapatıp düşünüyormuş gibi sesler çıkardı.Annesinin söyledikleri Luhan'ın umurunda değildi anlaşılan.
''Dün geceden beri sanırım.'' Dedi sesi hem ciddi,hem de oldukça ciddiyetsizdi.
''Gurur duydum.'' Yazdı Luhan ağzı kulaklarına varırken.
''Neden bu kadar hoşuna gitti?Sende benden mi hoşlanıyorsun?'' Sehun Luhan'ı koltukla kendisi arasına sıkıştırdığında Luhan eğilip Sehun'un kolları arasından sıyrıldı ve kafasını iki yana salladı.
Sehun hayal kırıklığına uğramış bir şekilde suratını buruşturmuş ve ardından bir şeyler atıştırmak üzere mutfağa doğru yürümeye başlamıştı.
''Sana anlattıklarımı hatırlıyorsun değil mi?
Birazdan annemle evden çıkacağız ve sen Kai'yle baş başa kalacaksın.Fazla bir şey yapmana gerek yok.Karnının doyduğuna emin ol ve sonra da ilaçlarını içmesi için onu zorla.Bu süre zarfında olabildiğince kavga etmemeye çalışmalısınız Luhan.Aksi takdirde sana yeni bir ev almam gerekecek ki şu an hiç param yok.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Backstage Romance~
Fanfiction~BackStage Romance~ Rainizer~ Çift:KaiHan ~Tanıtım~ Kai,bir star. Sehun,Kai’nin üvey kardeşi. Ve Luhan,Sehun’a arkadaşları tarafından hediye edilen bir seks kölesi. Kai bencildi. Sehun’a ait olan her şeyi istiyordu. Önce annesinin sevgisini çalmıştı...