Backstage Romance~
10.Bölüm 'Yaşattığını yaşamadan ölmezsin.''
''Onlara kim olduğunu anlat Li Shine.Onlara adının Luhan olmadığını söyle.Tıpkı dün gece bana anlattığın,beni inandırdığın gibi.Senin o olduğuna dair şüphelerim vardı.Ama şimdi en ufak bir kuşkum yok.Tıpkı onun gibisin.Güzel ve sinsi.Sen...intikamını çok ağır alıyorsun Li Shine.Beni çok ağır cezalandırıyorsun.''
*
''Aç mısın?Sana bir şeyler alayım mı?'' Arabaya bindiklerinde sordu Sehun.Luhan'sa ona gülümseyerek karşılık vermişti.
''Teşekkür ederim.'' Yazdı Luhan defterine.
''Etme.O...bunu haketti.En başından beri böyleydi.Her zaman dikkat çekmek istedi ve yeni kurbanı da sensin.Ona şimdiye kadar sorgusuz sualsiz her zaman inandık.Bize bazen olmayan şeyleri gördüğünü söylerdi ve bunu kanıtlamak için elinden geleni yapardı.Hiçbir zaman kanıtlayamadı ama biz yine de ona inandık.Ama gün geçtikçe yalanları büyümeye başladı ve şimdi de seni suçluyor.Ah...düşündükçe başım çatlayacakmış gibi hissediyorum.Bundan sonra bu konuları hiç açmayalım tamam mı?Sadece mutlu olmaya çalış.Geçmişi boşver,Kai'yi de öyle.O sadece bir aptal.Senin aslında ne kadar iyi olduğunu göremiyor.''
Luhan kafasını yavaşça hareket ettirip başını cama yasladı ve Sehun'un kendini götürdüğü yere kadar o şekilde kaldı. Yaşadıkları film şeridi gibi gözlerinin önünden geçerken unutmak istediği ne kadar da çok şey olduğunu farketti Luhan.
Ama az kalmıştı.Her şeyi bitirmesine çok az bir zaman vardı.
*
Luhan ve Sehun evden ayrılmıştı ama Kai'nin rahat durmaya niyeti yoktu.Luhan ve Sehun'un ayrıldığı gün Luhan'ın alındığı geneleve gitti.Ona dair her şeyi öğrenmek istiyordu.Genelev sahibinin onu nasıl bulduğunu,Luhan'ın ne zamandan beri konuşamadığını ve ne için konuşamadığını.Hepsini öğrenecekti.
Bu palavralara artık bir son vermesi gerekiyordu.Luhan'ın Li Shine olduğuna dair kanıtlara ihtiyacı vardı.Evet,kendisini çoktan onun Luhan olmadığına inandırmıştı ama diğerlerini de inandırması gerekecekti.
Her nasılsa Luhan ve Sehun arasında garip bir etkileşim vardı ve bu Kai'yi çileden çıkarıyordu.Kai yıllardır onu arzulayıp onun yüzünden kafayı yerken Luhan bir anda bir başkasına yönelip onunla mutlu mesut bir gelecek kuramazdı.Tek acı çekenin kendisi olduğunu iddia ediyor,Kai'nin çektiklerini hiçe sayıyordu.
Ama etrafındaki onca insanın kendisine deli muamelesi yaptığı bir dünya da acı çekip çekmemek elinde değildi.
Kai Sehun'un çekmecesinden bulduğu kontratta yazan adrese geldiğinde buranın bir genelevden farklı olduğunu ilk bakışta anlamıştı.
Burası daha çok Gay Bar'a benziyordu.
Kai içeri girdiği an burnuna dolan içki ve sigara kokusuyla mekan,adeta ben bir kenar mahalle barıyım diye bağırıyordu.
Kai en azından kendi gittiği barlar kadar kalabalık olmadığı için şükretti.Hatta boş olduğu bile söylenebilirdi.Sadece birkaç insan ve onlarda dans etmek yerine içki içmek için gelmişler.
Kai barmene genelevin kaçıncı katta olduğunu sordu ve barmen ona açıklamak yerine Kai'ye eşlik etmeyi tercih etti.
Ya 6 ya da 7 kat çıktılar,tam olarak emin değildi.Barmen'e neden alttaki boş katlardan birinde değilde en üst katta olduğunu sordu Kai.O da; polisler burayı bastığında tüm katları çıkmak yerine sadece birkaç kat çıkıp geriye kalan katlarında boş olduğunu düşünerek ayrıldıklarını söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Backstage Romance~
Fanfiction~BackStage Romance~ Rainizer~ Çift:KaiHan ~Tanıtım~ Kai,bir star. Sehun,Kai’nin üvey kardeşi. Ve Luhan,Sehun’a arkadaşları tarafından hediye edilen bir seks kölesi. Kai bencildi. Sehun’a ait olan her şeyi istiyordu. Önce annesinin sevgisini çalmıştı...