Chapter 6

381 31 3
                                    

Премислях това, което ще направя, или той ще направи.Всъщност, ако му се отдам дали ще боли по-малко!?Не съм девствена, но това е друга история.На кратко имах един приятел, който си заминаваше, а това беше нещо като прощален подарък преди да замине и да не го видя много дълго време.Както и да е.Важното е, че знам, че боли и то много.Нямаше да се съблека, защото нямаше да позволя на Хари да го направи.Първо, гнусно е и Хари е последният човек на земята, с който ще правя секс.Второ, не се случва нищо не по моя воля.
  Хари влезе в стаята с всесъщата страховита усмивка, но когато видя, че все още съм с дрехи и не съм изпълнила шибаната му заповед, изражението му се промени на ядосано, но не след дълго си върна същия вид и започна да цъка с уста.

-Изи, Изи, малка и наивна Изи, нали знаеш, че ако  ти не се съблечеш, аз ще го направя.-каза и тръгна към мен.

  Съдра тениската ми с един замах, а панталона го свали, точно толкова бързо, колкото махна и тениската.Бунтувах се безспирно, но Хари ме приклещи към пода.Започна да оставя целувки по врата ми, а след това бавно слезе на нивото на бикините ми.Свали ги бавно със зъби до бедрата, а след това ги премахна, с големите си ръце.Остави ме долу така, докато аз неуспешно се опитвах да се измъкна.Той съблече тениската си, а аз успях да огледам мускулестото му тяло добре.Свали панталоните  заедно с боксерките си и се заби рязко в мен.Изпищях от болка, а тласканията му бяха яростни.Сълзите се стичаха от очите ми, а той не обръщаше внимание и продължаваше така зверски да се забива в мен.След не по-малко от десет минути той свърши в мен и изкара дължината си.Бях изтощена, нямах сили за нищо.Той обу боксерките си и излезе от стаята оставяйки ме сама, лежаща на студения под.

Събудих се вкъщи.Това е било само сън.Нямало е никакъв Хари, нито нищо.Точно този кошмар няма да забравя никога.Ами ако се сбъдне и това наистина се случи?Трябва да започна да избягвам Хари.Може да го направи наистина.Щом това е съм, значи татко все още е тук?Слязох до долу, но онази бележка все още седеше там.Значи не е вкъщи.Как ще остана толкова дълго време сама.Ще отида при някой.Макензи!Точно така, ще остана при нея или тя ще дойде в нас.Ще и се обадя още сега.Набрах номера и зачаках да ми вдигне.

Ало?
Ало, Изи?
Да, аз съм виж, Макензи татко ме остави за два месеца, сама вкъщи и аз не съм свикнала, та се питах дали ще останеш при мен, докато се върне, знам че е за доста дълго време, но...
Ще остана.

Каза за последно тя и затвори.

***
След половин час се позвъня на вратата.Очаквах да е Мак, но уви не беше тя, а Найл.

-Здравей, Найл.-усмихнах се мило аз.

-Здравей, Изи, чудих се дали имаш, някакви планове за днес?-една нервна усмивка се изписа на лицето му.

-Оу, ами баща ми замина за два месеца и Макензи ще живее в нас-засмях се аз.-но нямам планове, освен че трябва да я изчакам да дойде.

-Ами, ако може да ви разваля женската вечер и да остана?-засмя се също той.

-Разбира се!-усмихнах се аз.

След като Макензи дойде, решихме да гледаме филм.Съня от снощи, все още се въртеше в главата ми, но опитах да изгоня мислите за него.Найл и Макензи ме разсеяха малко и вече не мислух само за него.

Новата глава е тук :Д И всъщност Хари няма да е извратен, ако искате да кача новата глава по-скоро очаквам коментари, които нямат нищо общо с "некст"

ErrorWhere stories live. Discover now