Вече от няколко часа се подготвях за срещата.Изкъпах се, оправях си косата, докато припявах някаква песничка.След това смених много дрехи.Лол, държах се, като момиче.Даже по-зле!Едва ли тя се оправя толкова време.След като бях готов излязох и изкарах джойнта, като си дръпнах.Да, aз пуша трева, за което наистина съжалявам, но не мога да спра.С какво ли не съм опитвал.
***
Вече бяхме в ресторанта и аз и тя си поръчахме.След минути поръчката дойде, но непохватния сервитьор изля виното върху нея и се наложи да си тръгнем.В колата цареше неловка тишина, докато аз не я разруших.-Какво мислиш за Хари?-попитах.
-Той е егоцентричен идиот и е толкова арогантен и нахален, че просто не е истина!-каза тя с такава ненавист, че чак ми стана смешно и аз само кимнах.
Гледна Точка На Изи
Изведнъж се чу някакъв шум от колата и тя спря.В момента беше 11 часът.Бяхме по средата на нищото и на всичкото отгоре нямахме обхват.Просто чудесно!
-Какво ще правим?-попитах нервно аз.
-Не знам.Ще повървим малко в гората, може да има хора.
Вече от половин час вървяхме без посока.Пред погледа ми проблясна светлина.
-Найл, виж там.-посочих му мястото.
-Да отидем там.-предложи той, а аз кимнах положително.
Затичахме се и когато стигнахме установих, че това е вила и крушките вътре светиха, което означаваше, че има някой.Натиснах звънеца, а секунди по-късно вратата се отвори.Отвори жена на около 20 години.
-Извинете, че ви безпокоим в този късен час, но колата ни закъса, пък и нямаме обхват.Бихме искали да пренощуваме тук.-обясни Найл, а жената се усмихна топло и разбиращо.
-Влезте.-покани ни тя.-Нейт, би ли дошъл за малко?
След малко се появи човек също толкова млад, като жената.Той попита какво става, а тя му обясни.
-Може да преспите тук, а утре ще отидем да ви вземем колата.-каза той.-Маргарет приготви им стая.
Маргарет отиде някъде, а Найл си поговори с Нейт.Тя се върна и ни извика.Показа ни стаята.Там имаше завивки възглавници и дрехи.Аз и благодарих и тя излезе.
-Леглото е двойно.-отбеляза Найл.-Ако имаш нещо против ще ги помоля да спя на дивана.
-Не, нямам нищо против.Все пак няма да е за първи път.-усмихнах му се аз.
Взех си дрехите и отидох в банята.Облякох ги и се напъхах под завивките, където Найл беше останал само по боксерки.
Той обви ръката си около кръста ми и ме придърпа към себе си, а в същото време пеперудите в стомаха ми се разбунтуваха.Поставих главата си, върху гърдите му и вдишах аромата му.Силен мъжки парфюм.Ухаеше толкова добре.Бях притеснена.Все пак това са непознати хора, които ей така ни пуснаха в дома си, но пък изглеждаха безобидни.Докато бях в обятията на русокосия се чувствах в безопасност.
-Лека нощ.-пожелах му аз и той направи същото, като целуна нежно челото ми.
-Не, Хари!Спри!-изкрещях аз.-Остави го!Найл не е направил нищо.
-Ти ще бъдеш моя.-приближи се рязко до мен къдрокосия.-Само и единствено моя.-прошепна в ухото ми съблазнително.
-Мамка му, не съм ничия проклета собственост.Пусни шибания пистолет!-изкрещях за пореден път.
Хари натисна спусъка, а сълзите започнаха да се стичат по лицето ми.
Събудих се обляна в пот и сълзи.Найл се бе събудил.
-Добре ли си, Из?-попита притеснено той.
-Да, да добре съм.-казах аз и го стиснах силно в прегръдка.-Никога не ме напускай Найл.
-Няма да го направя.Никога!-прошепна той, а след това се унесох в сън.
Взех да качам по-често.Моля, изкажете искреното си мнение.Нещо повече от "некст"
YOU ARE READING
Error
FanfictionМомичето седна на мекото легло и една самотна сълза се спусна по бузата и и падна върху постеления бял чаршаф, на който вече се беше образувало малко, мокро петънце. -Защо?-попита шепнейки тя.-Защо светът е толкова жесток? -Живота е кучка.Научи се д...