Събудих се в прегръдките на русокосото момче до мен, което все още спеше.Погледнах часовника на телефона си и установих, че е 9:58.Полежах още малко в леглото, а след това влязох в банята и се оправих.Когато се върнах в стаятa, Найл вече беше буден.
-Добро утро.-каза той със супер секси дрезгав глас и се усмихна.
Лол, това аз ли го казах!?
-Добро утро.-поздравих го също.-Кога ще тръгваме или там каквото ще правим?
-Не знам.Трябва да вземем колата нали знаеш?
-Разбира се, че знам, Найл.-извъртях очи.
След като и двамата бяхме готови слязохме долу.
-Найл, племенникът ми дойде да помогне.-усмихна се мъжът срещу нас.-Хари, ела.
Хари ли!?Това не може да е истина!
-Здравей, Изи.-каза той и се усмихна мазно, а аз извъртях очи.
-Здрасти.
-Е, пак се срещаме.-каза той, като не сваляше усмивката от лицето си.
-За жалост.-промърморих под носа си аз.
-Изи, по-добре Хари да те закара във вас.-каза ми Найл.-Знам, че това не ти харесва.На мен също, но нямаш друг избор.-прошепна ми той.
-Ще остана с теб.-изхленчих аз.
-Моля те.-русокосия ме погледна с поглед на който никой не би могъл да откаже.
-Добре.-примирих се и се качих в колата на Хари.
По пътя беше тихо.
-Е, сега с Найл..заедно ли сте?-попита Хари с нотка недоволство в гласа.
-Не.
-А харесваш ли го?
-Спри да ме разпитваш Хари, повече няма да ти отговоря.-казах троснато аз, а той кимна.
-Как си?-попита отново той.
-Млъкни! Тази уста затваря ли се някога?
-Само, когато прави други неща.
-Като яде?
-Като яде котенца.
-Хари, как може да ядеш животинчета?Ти си извратен.
Здр, това е новата главапа, изключително съжалявам, че е толкова къса.
Btw, HBD, Hazz.
YOU ARE READING
Error
FanfictionМомичето седна на мекото легло и една самотна сълза се спусна по бузата и и падна върху постеления бял чаршаф, на който вече се беше образувало малко, мокро петънце. -Защо?-попита шепнейки тя.-Защо светът е толкова жесток? -Живота е кучка.Научи се д...