Найл заспа на дивана, а аз събудих Макензи, за да си легне в стаята, а той да може да се разположи удобно.Завих го и се качих в моята стая.Бих казала, че Найл е много мило момче.И е красив и секси.
Прогоних тези мисли и влязох под душа.Изкъпах се и облякох бельото си, след което нахлузих къси гащи и тениска и си легнах.***
Събудих се и отидох в кухнята, направих закуска и приготвих масата.След малко дойде Макензи сънена по пижама и седна на стола срещу масата.Започна да закусва, а в това време дойде и Найл, който направи същото.След закуска Макензи излезе и отново останах сама с Найл.Нямаше какво да правим затова само лежахме на дивана и гледахме телевизия, като нито един от двамата не казваше, нито една дума.Найл сложи ръката си на рамото ми, а аз нямах нищо против това и се сгуших в него.Като се замисля, откога не съм се чувала със Зейн!?Трябва да му се обадя.
*след две седмици*
Училището свърши.Последно бях видяла Хари на завършването.Мисля, че започнах да развивам някакви чувства към Найл.Прекарваме много свободно време двамата, а когато той е до мен в корема ми пърхат пеперудки.Колко тъпо звучи това, но както и да е.Довечера ще ходя на поредното парти с Хейли, Зейн и Найл.
*на партито*
Бяхме насядали в кръг, докато отново играхме на най-глупавата и проклета игра в света, барабани моля-истина или предизвикателство.Едни и същи тъпи въпроси и предизвикателства.Не им ли писва, защото на мен взе да ми писва.Излязох да подишам чист въздух, но малко след това усетих присъствие до себе си.Това беше Найл.Той седна до мен и започна да си тананика нещо.
-Защо не си вътре?-попитах аз.
-Видях, че че няма и реших да те проверя, има всякакви педофили и извратени тийнеджъри, на които им бушуват хормоните.-заобяснява той, а аз се засмях.
-Мога да се грижа сама за себе си Найл.
-Знам, но чувствам, че аз трябва да съм човека, който да се грижи за теб, Изи.-измърмори тихо, а аз не знаех какво да кажа.-Аз мисля да влизам, ще се видим после.
Той се изправи и влезе вътре, а аз отново останах сама.Извадих телефона си и започнах да играя някаква идиотска игра.Не бях усетила, кога някой друг е дошъл.Очаквах, че ще е Зейн, но дълбоко съм грешала, защото това изобщо не беше той.Груби ръце се увиха около кръста ми и ме издърпаха рязко от тротоара, на който до сега бях седнала.Съпротивлявах се, а човека се опитваше да надигне тениската ми безуспешно.Силно забих лакътя си в корема му, а това го накара да отхлаби хватката си и с едно движение се освободих от него, като бързо го сритах в слабините и влязох в къщата, оставяйки го да се гърщи на земята от болка.
Отидох при Найл, но бях задъхана и явно той го забеляза и попита, а аз му разказах всичко.-Не трябваше да влизам.-каза той.
-Найл, добре съм не се самообвинявай, спокойно.
-Но...
-Найл, стига.-прекъснах го аз.
-Добре де.-извъртя очи той.-Просто се притеснявам за теб.
-Знам това.-прегърнах го аз
След около два часа, бях напълно пияна.Всички започнаха да си тръгват от партито, а Найл настояваше да си тръгваме и така и стана.
-Макензи е вкъщи.
-Тя няма да ни пречи.-усмихнах се мръснишки аз и се бутнах нарочно в Найл.
Гледна точка на Найл
Да ни пречи за какво, мамка му!?Тя е много пияна.
-Почти стигнахме, Из.-съобщих аз.
-Какво ще правим вкъщи?-попита тя и се спъна, но я хванах преди да се пребие.
-Ти ще спиш.
-Това е тъпо.-изхленчи тя.-Не ми се спи.
-Тогава стой будна.
-Сетих се какво може да правим.Найл ще ме изкъпеш ли?-измрънка тя, а аз преглътнах тежко.
-Н-н-не знам, И-из.
-Какво стана, да не си глътна езика, Найлър.-засмя се силно тя.
Не казах нищо.
Вече стигнахме до тях, а аз едва я прекарах през вратата, а да не ви разказвам как я качих по стълбите и колко пъти щях да я изпусна.Влязохме в нейната стая, аз седнах на леглото, а тя застана пред мен и се усмихна мазно.-Лягай си, Изи.-измрънках.
-Няма.-каза категорично тя.
-Хубаво.-извъртях очи.
Все още седеше пред мен и се усмихваше, но следващото и действие ме изненада.Тя откопча копчето и ципа на дънките си и започна да ги сваля бавно надолу.
-К-к-какво правиш?-попитах заеквайки аз.
-Нищо.-изтананика тя.
Започна да надига подгъва на тениската си, а аз не можех да спра да я гледам.
-Ще разкопчаеш ли сутиена ми, Найлър?-прошепна съблазнително в ухото ми тя.
-Н-н-не.Това не е редно, Из.-измърморих аз свеждайки глава надолу.
Няма да лъжа, че не го исках.Аз наистина много я харесвам, но просто тя е в нетрезво състояние и не е редно, пък и тя самата дори не знае какво прави.
Изкарах и къси панталони и тениска преди да е направила някоя простотия, за която после ще съжалява.-Обличай се.-заповядах аз, а тя измъдри само едно "добре" и взе дрехите в ръцете си.
Облече се и влезе под завивката.
Моля коментирайте и вотвайте, искам истинското ви мнение по-различно от "некст".
YOU ARE READING
Error
FanfictionМомичето седна на мекото легло и една самотна сълза се спусна по бузата и и падна върху постеления бял чаршаф, на който вече се беше образувало малко, мокро петънце. -Защо?-попита шепнейки тя.-Защо светът е толкова жесток? -Живота е кучка.Научи се д...