''Bir dakika bir dakika, yanlış anlamıyorum değil mi? İkizisin.'' diye sordu Peter. Sam bıkkınlıkla gözlerini devirdi.
''Evet, evet öyleyim.''
''Aman Tanrım...'' diye fısıldadı Peter. Bella kendini bildi bileli yalnızdı. Oysa şimdi hiç beklenmeyen bir zamanda bir kardeşten daha fazlası, bir ikizi olduğunu öğrenmişti.
''Peki sen nasıl...'' diye devam edecekken, Sam Peter'in sözünü kesti.
''Babam bir kurt adammış, annem ise normal bir insan. Mavi Ay'ın çıktığı gece babam gitmiş, bir daha da dönmemiş. Ben yarı insan yarı kurt sayılıyorum. Bella'nın neden böyle güçleri olduğunu hala çözemedim. Onu bulmak neredeyse yıllarımı aldı. Kendimi bildim bileli onu arıyorum. Onu bulduğuma göre, şimdi sıra annemi bulmakta.'' dedi Sam, gözlerini öylece uyuyan Bella'ya çevirerek.
Bella şaşkınlıktan ormanda bayılmış, bir daha da uyanmamıştı. Sam bunun normal olduğunu söylemişti. Şimdi ise, Grace ile birlikte satın aldıkları evdelerdi.
''Noluyor?'' diyerek gözlerini yavaşça araladı Bella. Karşısında Sam'i gördüğünde birden ayaklandı.
''Sen!'' diye bağırdı. Sam yavaşça geri çekildi.
''Dün geceyi açıkla bana!'' dedi Bella tekrar bağırarak.
''Açıklayacak bir şey yok Bell. Ben senin ikizinim. Babamız bir kurt adamdı, ama bizi bırakıp gitti. Şimdi seninle annemi bulacağız.''
Bella, Sam'in gözlerinin içine baktı. Fakat en ufak bir yalan yakalayamadı o yeşil gözlerinde.
''Benim bir kardeşim mi var?'' diye sordu Bella.
''Senin bir ikizin var..'' dedi Sam, ardından hızla Bella'ya yaklaştı. Bella da ona doğru yaklaşıp kollarını Sam'in boynuna doladı. Ardından Sam Bella'nın yüzüne baktı.
''Aslında bana abi diyebilirsin, senden 2 dakika büyüğüm.''
---
''Sonra da..'' diyip kafasını kaldırdı Sam. Bella korkudan iki adım geriye sıçradı. Sam başını yere indirmiş, kafasını kaldırdığında ise kahverengiye dönen ve parlayan gözlerini birden Bella'ya dikmişti.
''Vay canına..'' dedi Bella.
''Bu çok havalı.'' dedi Peter. Bella ve Sam donuk bakışlarla ona baktı.
''Daha havalısı da var. Ama benden güçlü olanlar.''
''Alfa olanlar...'' dedi Bella fısıldayarak. Ardından açıklama yapar gibi ekledi: ''Fantastik kitapları seviyorum.''
''Peki senin alfan kim?''
''Ben doğuştan kurt adamım. Ama bir sürüm var elbet.'' dedi Sam.
''O gece ki siyah kurt kimdi Samuel?'' diye sordu Bella. Bu soruyu birden sorması herkesin susmasını sağlamıştı.
''Liam Cerver. Sürümün Alfası. Seni bulmamı istemiyordu Bella. Bir arkadaşımın bana söylediğine göre, seninle birlikte daha güçlü olacakmışım. Onu ezmemden korkuyormuş. Bu yüzden o gece sana saldırdı. Ama bu konuyu en yakın zamanda halledeceğim.'' dedi Sam. Bella'nın gözleri dalarken kapı çaldı.
''Selam millet!'' Grace içeri girdiğinde, Sam gözlerini kısarak ona baktı. Sanki bir yerlerden tanıyor gibiydi. Grace yalandan öksürüp Bella'ya yaklaştı. Fenalaşmışsın. Duyunca geldim hemen.'' dedi. Bella gülümseyip Grace'e sarıldı.
Akşam hava karardığında Peter ve Sam erkeklerin yurduna, Grace ve Bella ise kızlar yurduna ilerlediler.
''Demek kardeşin. Bu çok güzel bir his olmalı.'' dedi Grace, dikkatini Bella'dan ayırmayarak.
''Hemde çok güzel bir his. Bir kardeşim var, bir ikizim var. Artık beni sahiplenip koruyacak birileri var, bu çok güzel bir duygu. Kendi kanımdan.. Ah Tanrım, şükürler olsun..'' dedi ve elleriyle yüzünü sakladı Bella. Biraz duygulanmıştı.
''Üzülme ay kız'ım. Hatta sevin.'' dedi Grace, Bella'nın ellerini yüzünden çekmeye çalışarak. Bella elini yüzünden indirdi.
''Ne dedin sen?''
''Üzülmemen gerek dedim.''
''Hayır, hayır. Ay Kız dedin.'' Grace içinden kendine küfür etti.
''Ne oldu ki?''
''Annemin beni yetimhaneye bıraktığı battaniyede 'Özür dilerim Ay Kız'ım.' yazıyordu.'' dedi Bella.
''Kahretsin.'' diye bağırdı Grace. Ardından ellerini yuvarlak yapıp sihrini Bella'ya itti.
Bella şaşkınlıkla ona bakarken Grace neredeyse küçük dilini yutacaktı.
''Ah kahretsin.. Dolunay.. Tabiki sana büyü işlemiyor..''
''Ne büyüsü ne dolunayı? Ne diyorsun sen!'' diye bağırdı Bella. Grace Bella'ya yaklaştı.
''Madem herkes kimliğini açıklıyor, ben bir cadıyım Bell.'' dedi, ve sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Isabella'nın Günlüğü
FantasyGenç ve güzel, kendisini bildi bileli yetimhanede büyüyen Isabella. Günün birinde yolda gördüğü ove onu koruyup kollayan küçük köpeğin, aslında bir kurt olduğunu öğrenmesinin ve devamında gelen doğaüstü olayların hikayesi.