Bölüm 4: Kayıp Kurt (Lost Wolf)

477 15 4
                                    

İsimlerin okunuşları:

Isabella Clark: İzabella ( Bella,Bel) Kılark

Peter Jones: Pitır Cons

Grace Swan: Gıreys Sıvan


Bella kafasını koyduğu yerden kaldırdı, ve Peter'a bahçeye inmesini belirten bir mesaj attı. Hızla üstünü değiştirdikten sonra koridoru kontrol etti, ve ardından bahçeye inen koridora saptı. 

''Yine ne oldu Bell?'' diye sordu Peter. Eşofmanlarıyla inmişti bahçeye. Ardından devam etti.

''Bayan McSun bizi burada görürse ne olur biliyor musun?''

''Leo'yu bulmam gerek. Eğer istemiyorsan gelmeyebilirsin.'' dedi Bella. Ardından yetimhanenin çıkışına doğru ilerledi. Güvenlik görevlisi uyurken gördü, ve hızla çıktı.

''Bell! Bella! Hey, Isabella! Bekle.'' diye seslendi Peter.

Bölümün geri kalanı tanıtımdaki kısım, sadece ufak değişiklikler var.

''Hey! Bella! Nerdesin?'' diye seslendi Peter, ormanın içinde Bella'nın peşinde koşarken. 

''Onu görmem lazım.''dedi Bella. Ardından durdu. Derin derin nefesler verdi. Yorulmuştu. Önce yetimhanenin güvenliğinden kaçmak için, sonra da duyduğu seslerin peşine koşmaktan ciğerleri patlamak üzereydi.

Etrafına bakındı bir süre.Ardından tekrar koşmaya başladı. Peter gözlerini devirirken tekrar Bella'nın peşine takıldı.

''Pekala, en azından tarif eder misin?''

''Kahverengi, kulağının yanında iki siyah çizgi var. Gözleri yeşil.'' dedi Bella.

''Gecenin karanlığında gözlerine dikkat edemeyeceğimi biliyorsun değil mi?'' diye sordu Peter.

 Bella koşarken Peter biraz daha dinlenmek için durdu. Etrafına bakındı. Gördüğü şeyle öylece kaldı. 

''Isabella?'' diye seslendi Peter. Çok ciddi bir konu olmadığı sürece, yada kavga etmedikleri sürece ona tam ismiyle seslenmezdi Peter. Bella ona doğru döndü, ve o da Peter gibi kalakaldı.

''Bu bahsettiğin, kahverengi yeşil gözlü küçük köpekçik olamaz değil mi?'' diye sordu parmak ucuyla karşısında duran kurdu gösterirken. Kurt, onlara öylece bakıyordu. Fakat sadece bakmak değildi bu. Kurt öylece Isabella'ya odaklanmıştı. Yaklaşık bir dakika sonra kurt, arkasına dönüp koştu. Bella ne birşey diyebilmişti, ne de kıpırdayabilmişti o an. Hala şaşırıyordu. Kendine geldiğinde Peter'e döndü:

''Dönelim Peter.''

''Ne! Ne dönmesi? Sen aklını mı kaçırdın? Ne yapacaksın şimdi?''

''O.. o bir kurt. Gerçek bir kurt..''

''Evet anlamamak için aptal olmak lazım zaten.'' dedi Peter, hala şaşkın şaşkın etrafına bakıyordu.

''O benim hayatımı kurtardı Peter.'' 

''Nasıl hayatını kurtardı?''

''Anlatacağım, ama önce yetimhaneye  dönmemiz gerek.'' dedi Bella. Peter derin bir nefes aldı. Yetimhaneye sessizce girdikten sonra, ikiside bahçedeki ağaçların arkasında oturdular.

---

''Ve sen o kurdun Leo olduğunu düşünüyorsun. Öyle mi?''

''Öyle düşünmüyorum, zaten öyle.'' dedi Bella.

''Bak, Bella; tamam evet gördüğümüz bir kurttu, hatta devasa bir kurttu. Ama bana gelipte o küçücük köpeğin o büyük kurt olduğunu söyleyemezsin.'' dedi Peter. Bella sinirle ayağa kalktı.

''Bana inanmıyorsun değil mi?'' diye sordu Bella yüzünü düşürerek. Peter bir şey söylemek için ağzını açtı, ama tek kelime edemedi.

''Anladım.'' dedi Bella. Ardından hızla yetimhanenin girişine ilerledi. Peter arkasından seslenmişti, ama ona çok kızgındı. Odasına girer girmez kendini yatağa attı. Ardından ağlamaya başladı. 

''Belki de ben,'' dedi. ''Belki de ben kafayı yiyorumdur..''

---

''Isabella Clark!'' Sesi duyar duymaz yattığı yerden fırladı Bella. Müdire Bayan McSun, yanında bir kızla gelmişti. ''

''Buyrun bayan McSun.'' dedi Bella.

''Yeni oda arkadaşın. Grace Swan. Anlaşsanız iyi edersiniz.'' dedi müdire. Arkasını dönüp odadan çıktıktan sonra, Bella Grace'i yeni görmüştü. Pelerinin şapkasından inen kızıl parlak saçlar, Bella da şok etkisi yaratmıştı.

Rüyasında 'anne' diye seslendiği kişiye benziyordu. Grace, yavaşça pelerinin şapkasını indirdi. Bembeyaz teni ve cam gibi yeşil gözleriyle anne olamayacak kadar genç görünüyordu. Bella yutkundu.

''Tanıştığıma memnu oldum Bell.'' dedi Grace.

''Bana sadece Peter Bell der, bu arada, ismimi nerden biliyorsun?'' diye sordu Bella. Grace durdu. Ardından gülümsedi.

''Az önce müdire söylemişti ya.'' dedi. Bella da yandan yapmacık bir şekilde gülümserken Grace'i incelemeye devam etti.

Bir süre bölümler kısa ve sık gelecek :)

Isabella'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin