Ik begin allemaal kleuren te zien en voor ik het weet draait alles door elkaar.
• • •
Ik hoor gelach en lach zelf mee, niet omdat ik het zelf wil maar omdat dat 'snoep' het wilt. Alles is met meer kleur, vrolijker. "Harry, wist je dat je een geweldige dickhead bent?" Ze lachen en ik lach zelf mee, ookal doet het pijn. "Hij lacht dus weet hij zelf hoe een grote loser hij is." Ze lachen harder en ik lach stil mee ookal wil ik dat niet. "Wie hem het eerst bewusteloos slaagt, krijgt een zakje." Ze stemmen allemaal in maar ik wist niet dat ik de boksbal zou zijn maar nog altijd laat dat spul me lachen en lacht ik gerust mee tot alles zwart is.
~ ~ ~
Ik word wakker op de zelfde plaats waar ik gisteren met Mason en zijn vrienden zaten maar nu met hoofdpijn, buikpijn, armpijn en hartpijn. Ik probeer me te verzetten en langzaam maak ik een weg naar de computer. Ik zoek het spul op en kijk dat het drugs is. "Mason!!" Ik hoor gestommel en stappen naar beneden komen, "Ja?" "Waarom hadden je vrienden drugs mee in mijn huis??" "Dat was geen drugs, Harry. Je hebt het toch zelf geproefd." "Ja maar hier staat dat het drugs je laat lachen en je weet niet dat het drugs is want het smaakt naar snoepjes." Ik wijs naar het schrem en Mason komt grijnsend meelezen, "En toch weten we zeker dat het gewoon snoep was." "Waarom heb ik dan blauwe plekken?" "Omdat je gevallen was op Quinten's feestje, remember?" "Die zouden al moeten weg zijn." "Blijkbaar niet." Ik zucht en kijk weer naar het scherm. Leuk, nu zit ik hier als een smurf en ik moet morgen een interview geven. "Ik ga morgen even naar huis, ik moet mijn ouders helpen met verven en ik wil je geen last brengen." "Je stoort niet maar oke." Hij glimlacht en gaat naar boven terwijl ik naar de keuken ga om ontbijt te maken. Er is niets, hoera. Ik ga naar boven en trek mijn kleren aan, "Ik ga naar de winkel!" "Ik zal er waarschijnlijk niet meer zijn als ik terug kom." "Oh.. eet je dan niet mee?" "Sorry!" Hij geeft me een kus en gaat dan weer in de badkamer. Ik ga naar beneden en loop de deur uit. "Jas vergeten.." mompel ik luidop tegen mezelf en ga terug naar binnen.
~ ~ ~
Ik moet misschien nog wat make up hebben voor de blauwplekken want die is bijna op.. Ik zoek de make up en probeer een doosje te zoeken. "Draag jij make up?" Ik kijk naast me waar een klein meisje staat van ongeveer 6, "Nee, het is voor een vriendin." "Heb je een vriendin?" "Nee, een gewone vriendin." "Ik dacht dat jij iets met een jongen had maar dat is oke," ze neemt mijn hand vast en kijkt terug naar mij, "Mijn mama zegt dat ik niet mag praten met mensen die op hetzelfde geslacht vallen maar ik vind het prima." Ik glimlach even tot ik haar mama zie, "Hope!! Ik was je kwijt!" Ze neemt het meisje haar hand en pakt haar op, "Wat had ik gezegt over praten tegen jongens die op jongens vallen!" "Maar ik ben fan van hem!" "Dat is dan zeer jammer!" "Mag ik een foto alsjeblieft?" Ik knik en zet een stap in hun richting, "Durf 1 stap dichter te zetten en je zal nog lang niet jarig zijn, gay cunt!" Ik zet een stap terug en hoor het gehuil van het meisje verder weg gaan. Ik slik even en ga dan verder doen met mijn inkopen.
~ ~ ~
Ik open de deur die tot mijn verbasing open was en loop naar binnen, "Mason!!" geen antwoord.. dan zal hij al weg zijn. Ik zucht en zet mijn boodschappen op de juiste plaats weg. Interview vandaag.. yay. Ik zucht en ga naar boven. Ik neem een hemd en een zwarte skinny broek en stap dan in de douche. Het water loopt langzaam naar beneden samen met de rode vloeistof die vanaf mijn armen meegaat. Ik droog alles snel af, doe een verband rond mijn arm en trek mijn kleren aan. "11 uur.." Nog 30 minuten, oh shit. Ik loop naar mijn auto en rij zo snel mogelijk naar het gebouw.
"Harry, je bent 5 minuten te laat!!" Ik kijk rond en zie dat Niall er ook nog niet is. "Maar Niall is er ook niet." "Hij moet voor Lottie zorgen, hij mag later komen." Ik zucht en ga klaarstaan. Als Niall aangelopen komt kunnen we beginnen."Louis, je hebt een nieuwe vriendin." Hij knikt en lacht trost. "En Liam dan?" "We waren gewoon vrienden, we wouden gewoon een grap uithalen." Ik zie Liam en Louis een highfive geven en speel dan met mijn mouwen. "En Briana is zwanger!" Ik kijk op en zie Louis knikken, "Ja, we zijn zeer blij en kunnen niet wachten tot de baby er is!" "Is dit ook een grap?!" "Neen, Harry." Louis kijkt me boos aan, ik wist niet dat ik dat luidop had gezegt. "En Niall, jij wordt ook vader!" Hij knikt en kijkt even naar Lottie die backstage staat. "Nu Liam en Harry nog!" "Harry kan geen vader worden, hij is gay!!" Ik hoor een bekende stem uit het publiek roepen maar kan het niet thuis brengen. Iedereen lacht en kijkt me aan, fijn. "Harry, jij hebt een leuk feestje gehad een paar dagen geleden." Ik kijk haar vreemd aan, welk feestje. "Met je vriendje Mason en een paar andere jongens." Ik knik gewoon voor een gesprek te vermijden. Er komen foto's op het scherm waar ik duidelijk met Mason, James, Quinten en een vreemde jongen buiten sta, de volgende foto's zijn waar ik in elkaar word geslagen, er komen verschillende 'oes' uit het publiek. Mason was dus degene die me in elkaar sloeg .. Ik kijk naar beneden en voel alle blikken die naar mij worden gericht. "Was die jongen je vriendje niet?" "Ja.. dat is hem." Ik hoor sommige lachen maar trek me er niets van aan. "Waarom heb je dat verband rond je arm?" Ik kijk haar verbaast aan tot ik zie dat mijn mouw een beetje naar boven is geschoven, "Hm.. Ja van te vechten." "Ze hebben je niet geraakt op die arm." "Jawel." "Nee." "We hebben de video." Ik kijk naar het scherm en zie hoe ze me in elkaar slagen. Ik slik en kijk naar beneden als ik een stem hoor, "Hij snijd zichzelf!!" Mijn ogen worden groot en ik hoop dat ze niet gaan doorvragen. Als mijn ouders dit horen ben ik dood. "Is dat waar?" Ik zucht langzaam mijn hoofd, "Nee." "Waarom zou de persoon dit dan zeggen?" "Ik heb geen idee." "Kan je het verband er dan af halen? Ik weet zeker dat de andere bezorgt zijn." haha, komaan bezorgt my ass. "Neen." Liam komt over me staan en trekt mijn hemd omhoog. "Stop!!" "Laat het gewoon zien, Harry!!" "Nee!!" Hij duwt me harder en verder op de bank en trekt het verband eraf. "Nu weten we de realiteit." Ik voel de tranen branden, als het niet live zou geweest zijn zouden ze dit deel er nog uit knippen. "Die blauwe plekken zijn van zijn stiefvader!!" Zegt die stem in het publiek. Wie weet dit.. Louis maar die zit hier.. Mason.. "Is dat waar?" "Nee, mijn ouders zijn zeer vriendelijk en zouden me nooit slagen." "Maar we hebben het wel over je stiefvader." "Hij is vriendelijk." Als Simon niet had gedreigt met het verlaten van de band zou ik nu zijn weg gelopen. "Kan de stem even naar beneden komen." Ik kijk op en zie James met een grijns naar beneden komen.
• • •
Morgen ben ik weer in België 😭
JE LEEST
Secrets
FanfictionHij had zo veel levens gered maar voor zichzelf was het te laat. januari 2015 - februari 2016