"Liefste Louis, als je deze brief leest ben ik waarschijnlijk al weg naar een betere plaats. Ik weet niet waar maar het is beter dan hier. Het is een soort huis voor me, iets wat ik vroeger, op aarde, niet kende. Het spijt me moest je verdrietig zijn maar weet dat ik nu gelukkig ben. Ik wil je veel geluk wensen met Briana en Lucas. Ik weet hoe graag je kinderen wou en een familie voor wie je door het vuur zou gaan. Ik wil dat je gelukkig bent en geen spijt hebt van deze dag, de mooiste dag van je leven. Nu je eindelijk gelukkig bent met je familie, heb ik besloten zelf gelukkig te worden. Niet hier maar ergens anders. Misschien hebben we een kans in een ander leven. Weet dat ik heb geprobeerd, heel hard maar alles werd teveel en ik kon het niet meer. Ik wil dat je weet dat ik van je hield en ik hou nog steeds van je. Ik wil dat je alleen de leuke momenten die we samen hadden in het verleden herinnerd en een leuke momenten beleeft in de toekomst met je familie. Het spijt me, ik hou van je.
Liefst Harry.""Liefste papa, het spijt me voor al de momenten dat ik naar je geroepen heb, voor elke keer dat ik je heb uitgescheld, voor elke dat ik je boos maaktte omdat ik iets dom deed. Het spijt me dat ik de kleine dingen die we vroeger deden niet altijd accepteerde maar toen wist ik nog niet dat ik je voor 14 jaar zou kwijt zijn. Het spijt me dat je als je deze brief leest, ik er waarschijnlijk niet meer ben maar weet dat ik nu gelukkig ben. Voel je niet schuldig want het is mijn fout, mijn keuze. Ik wil dat je samen met mama, Gemma en de nieuwe baby gelukkig bent, doe de dingen met haar die wij niet konden doen. Maak mama gelukkig, hou van haar en meen elke zin die je tegen haar zegt. Verlies haar niet weer want ze houdt super veel van je. Zeg tegen de baby dat ik van haar hou en haar zal beschermen tegen de slechte dingen van hier. Het spijt me, ik hou van je.
Liefst, Harry.""Liefste mama, bedankt voor elke dag die je me gegeven heeft. Bedankt voor het leven dat jij me gegeven heeft, zonder jou was ik nergens, ergens waar ik, wanneer je deze brief leest, misschien ben. Het spijt me dat ik je zoveel teleur heb gesteld. Het spijt me dat ik niet altijd goede punten haalde en het spijt me dat ik niet goed genoeg was maar ik heb geprobeerd. Het spijt me dat ik niet de zoon was die je wou maar ik hou van je. Het spijt me dat je hoorde dat ik er niet meer ben en voel je niet schuldig want dit is wat ik wou. Het spijt me, ik hou van je.
Liefst. Harry.""Liefste Gemma, ik wil dat je weet dat ik voor geen andere zus kon wensen. Misschien hadden we veel ruzie maar het betekend niet dat ik je haat. Bedankt voor alle dingen die je voor me deed, voor alles wat je aan de kant heb gezet voor mij. Ik ben niet goed in woorden en het is moeilijk uit te leggen hoe dankbaar ik je ben voor alles. Wees alsjeblieft een broer en een zus voor ons zusje. Geef haar elke dag een knuffel en zeg hoeveel ik van haar hou ookal ben ik er niet meer. Het spijt me, ik hou van je.
Liefst, Harry."Robin, het spijt me voor alle lelijke dingen die ik tegen jou heb gezegt. Het spijt me als ik je pijn heb gedaan en het spijt me dat ik niet de perfecte stiefzoon was die je wou. Elke klap die je me gaf verdiende ik en ik weet het. Het spijt me.
Harry.""Liefste zusje, ik ken je naam misschien niet en ik zal het ook nooit weten maar ik weet dat ik van je hou en er altijd voor je zal zijn. Het spijt me dat ik er niet meer ben en het spijt me dat ik er niet zal zijn wanneer je me nodig hebt maar ik zal bij je zijn en zal je van boven af beschermen zoveel ik kan. Gemma zal er voor je zijn, juist zoals mama en papa. Je zal dit pas kunnen lezen als je 6 jaar bent en je zal me waarschijnlijk ook niet missen want je hebt me en zal me ook nooit ontmoeten maar vergeet me als broer alsjeblieft niet. Het spijt me, ik hou van je.
Liefst, je grote broer Harry."
JE LEEST
Secrets
FanfictionHij had zo veel levens gered maar voor zichzelf was het te laat. januari 2015 - februari 2016