Ik neem een grote koffer en gooi al mijn kleren erin.
• • •
Ik steek mijn oortjes in en kijk naar de lichtjes van steden waar ik voorbij vlieg. Nog 10 minuten en ik ben in New York, nog 10 minuten en ik ben in een stad waar ik wel een weg weet maar helemaal niet weet waar ik naartoe moet. Ik sta op en volg de mensenmassa naar buiten, nu mijn koffer nog zoeken. Ik blijf als laatste over en kijk hoe een eenzame koffer mijn kant op komt. Ik neem mijn koffer en zoek een weg naar de uitgang. Ik haat taxi's! "Taxi!!" "Omf Harry Styles!!" Shit.. ik loop naar een taxi en smijt de deur open, "Ga alsjeblieft snel weg!" Hij knikt en rijd naar het adres dat ik hem heb gegeven. "Ik heb gereserveerd op Harry Styles." "Je kamer is klaar, verdieping 25, kamer 29." "Bedankt." Hij glimlacht en geeft me de sleutel, "Veel plezier." Ik bedank hem en sleur mijn koffer naar de lift.
De kamer is veel te groot voor mij alleen maar goed, het is voor 2 weken, ik overleef het hier wel. Ik pak rustig mijn kleren uit en leg ze zorgvuldig in de kast. Ik ga naar het bed en laat me langzaam vallen en rol in het midden. Ik schrik op van mijn gsm die afgaat.
H: "Hallo?"
T: "Harry, hoe gaat het? Het spijt me dat ik niet eerder heb gebeld maar ik was bezig en mijn moeder heeft plannen maar ik beloof dat ik ze van gedacht kan laten veranderen."
H: "Welke plannen heeft ze dan?"
T: "Dat vertel ik later nog wel, hoe gaat het? Is er nog iets gebeurt?"
Ik wou hem echt niet vertellen wat er is gebeurt in dat huis, dan zou hij meteen naar hier komen of me alleen laten omdat het vies is.
H: "Alles is goed, druk bezig met cadeautjes en het kerst eten."
T: "Met wie ga je het vieren?"
H: "Hm, niemand."
T: "Het spijt me dat ik daar niet kan zijn.."
H: "Het is oke, je familie heeft je nodig."
T: "Het spijt me, ik moet gaan."
H: "Oke, dag veel plezier met wat je ook aan het doen bent."
T: "Bedankt, ik hou van je."
H: "Ik hou ook van jou."
Ik leg mijn gsm op het kastje naast mijn bed en sluit mijn ogen. Binnen een paar uur is het al ochtend, ik hoop dat Masom niet door heeft dat ik weg ben.~ ~ ~
"Room service!!" Ik open mijn ogen en zie een meisje van ongeveer 18 mijn kamer binnen lopen. Ik trek snel het deken over me heen want ik ben naakt en ik denk niet dat ze dat wil zien. "Ik heb geen room service besteld.." Ze sluit de deur zachtjes en kijkt voor de zekerheid dat er niemand is die haar kan horen. "Ik weet het maar ik ben zo'n grote fan, oh my god dit is zo spannened!" Ze rateled het zoals een sneltrein en ik knik zachtjes, "Wat wil je hebben?" "Mag ik een knuffel." "Draai je dan even om." Ze knikt opgewonden en draait zich om. Ik neem een pull en een joggingsbroek en trek die snel aan. "Je mag je omdraaien." Ze draait zich om en spring gelijk in mijn armen. Zo staan ze hier een tijdje want als ik naar achter wil gaan houd ze me steviger vast. "Ik hou zo veel van je, ik wou dat ik iets kon doen voor je om te bedanken voor allea wat je hebt gedaan. Ik heb 4 jaar gewacht en nu.." Ik voel hoe mijn pull vochtig wordt door haar tranen. Ik wrijg langzaam over haar rug en geef haar en kus op haar hoofd, "Je bent hier nu, we kunnen het leuk maken in plaats van te wenen." Ze grinikt en ik veeg haar tranen weg, "Dat zou leuk zijn." Ik glimlach en kijk haar aan. Ze is niet lelijk, ze heeft lange bruine haren met licht blauwe ogen en een perfecte glimlach. "Werk je hier vandaag?" "Nee, ik heb deze week vrij maar ik zag dat jij hier had gereserveerd dus ben ik zo snel mogelijk naar hier gekomen." Ik lach en ze bloost even, "We kunnen vandaag iets doen." "Wacht, we? Je bedoelt jij en ik? Vandaag? Samen iets doen? Samen?" Ik knik, "Maar alleen als jij dat wil." ze knikt hevig, "Ja, omg ja!" Ik lacht, "Geef me 30 minuten, oke?" "Oke, ik zal er zijn!" "Dag!" Ze antwoord niet meer maar ze loopt blij de kamer uit. Ik neem een zwarte jeans en een dikke pull en stap onder de douche. Ik neem het scheermesje en ga snel over mijn arm die al snel bedenkt is met bloed. Ik veeg het snel af en droog mezelf ook af. Nog 15 minuten om te eten, moet lukken. Ik zet het dekseltje van het bord aan de kant en begin te eten. Ik hoor iemand kloppen om stipt 11 uur zoals ik gezegt had. Ik open de deur en zie het meisje van wie ik de naam niet ken in een schattige outfit. "Je 30 minuten zijn om, mister Styles. Ik grinik en naar met dikke jas, gsm en geld. Ik doe de deur opslot en samen lopen we naar buiten. Al direct komt er een koude wind me tegemoet. "Je hebt geluk dat je in New York bent als het sneeuwt, dat is het mooiste moment hier." Ik kijk naast en zie kijk haar aan, "Dan moet je de beste plekjes laten zien." Ze knikt en glimlacht, "We kunnen eerst naar het park gaan." Ik knik en volg haar. "Harry." "Loïs." "Je hebt een mooie naam." "Bedankt.." Ze bloost en speelt zenuwachtig met haar mouwen. "Is het altijd zo kou in New York?" "Soms is het warm maar in de winter niet." Ik knik en kijk rond, ik ben hier al geweest. Ik ken de weg wel maar ik laat me liever leiden door haar. "Het is raar dat er geen fans zijn of paparatzie.." "Als je te hard roept komen ze als wespen op je af als je een ijsje aan het eten bent." Ze grinikt en ik voel haar ogen branden in mijn gezicht, "Moeten we hier niet oversteken?" Ik heb haar uit haar gedachten wakker gemaakt want ze schrikt en kijkt nerveus rond, "Oh ja, het spijt me." Ik lacht door haar reactie en steek over samen met de mensen massa. Ik neem Loïs haar hand vast en trek haar mee naar de overkant. "Zo gaat het altijd als je in midden New York wil over steken." Ik grinik en kijk naar haar hand die ik nog altijd vast heb. "Oh het spijt me.." Ze trekt haar hand terug maar ik neem het terug vast en loop door. Ze glimlacht nervous en we gaan op een bankje zitten met onze gezichten naar het meer toe waar kinderen aan het schaatsen zijn. Ik neem mijn handschoenen uit mijn zak en geef ze aan haar omdat ik zie dat ze het koud heeft. "Heb je geen kou?" "Nee, je mag ze aandoen." "Dankje.." ze glimlacht en trek ze aan maar ze zijn veel te groot. "Ik moet deze avond werken, wil je meegaan?" "Je had toch een week vrij?" "Ja maar s'avonds werk ik in een bar een paar meter verder van het hotel." Ik maak een oh geluidje en kijk naar de kinderen, "Ik heb toch niets te doen dus ik kan wel meegaan." "Een vriendin is een grote fan en zou je graag willen ontmoeten." "Zeg maar dat ik er zal zijn." Ze knikt en belt haar vrienden. "Jaja, hij gaat er ook zijn." "Ja, ik weet het oh my god." "Nee, dit is geen grap, ik meen het." "Oke ja tot straks." "Ja.. Jaaa ik hou ook van jou, dag." Ze steekt haar gsm terug in haar zak en kijkt voor haar. Er is een stilte maar geen ongemakkelijke. "Ze is een grote fan." Ik glimlach zacht en kijk naar beneden. "Ze is een fan van jou, niet van de andere omdat ze zo gemeen zijn tegen je." Ik knik zacht, hier wil ik echt niet over beginnen. "Wil je later kinderen?" Ze kijkt naar de kinderen op het ijs die plezier maken. "Ja, ik denk het wel." "Je zou het goede vader zijn." "Ik weet het niet." wie wil er nu een vader dat zichzelf elke avond in slaap drink, een vader die niet eens van zichzelf kan houden, laat staan een kind. "Ik weet het zeker. Je moet gewoon de ware nog vinden." "Hm.." Ze neemt mijn hand vast en kijkt weer voor zich. "Zullen we gaan eten?" "Ja! Ik heb echt honger." We staan op en lopen samen naar een hotdog kraampje in de buurt. "Je hebt ketchup aan je neus." "Heb je je mond al eens bekeken?" We lachen allebei langs het water dat nu ijs is geworden. Ik veeg de ketchup langs haar wang weg en ze bloost. Ze komt langzaam dichter en ik volg haar tot onze lippen elkaar raken. Ik neem haar vast rond haar middel en trek haar dichter naar me toe als ze met haar handen door mijn haar gaat.
~ ~ ~
Ik loop naar binnen en kijk rond naar Loïs. We hadden om 21 uur afgesproken. "Harry!" Ik zie een meisje in een lingerie naar me toekomen, Loïs. "Ik wist niet dat je in een stripclub werkte.." "Oh, als je het ongemakkelijk vind moet je niet blijven." "Nee.. het is oke." "Zal ik je een rondleiding geven." "Ja, is goed." We lopen naar de bar en bestellen een paar shots. "Daar moeten we achter zitten en dan steken mannen hun ding door het gat en dan de meisjes achter het bord trekken ze dan af." Ik kijk haar verbaasd aan, dit is zo raar. "Ik doe het zelf niet, ik moet in de kamers werken." "Wat doe je daar dan?" "Ik moet alleen een prive dans geven maar ze mogen ons aanraken waar en wanneer ze willen." "Vind je het dan niet erg?" "In het begin vond ik het een nachmerrie maar ik ben er aan gewend. Ik word goed betaald dus het is geen probleem." "Maar ik moet gaan, ik moet gaan dansen, ik zie je straks." Ik knik en kijk hoe ze naar 1 van de kamers gaat. Ze ziet er goed uit zonder die kleren. Ik ga op een stoel zitten en opeens worden voor me 3 palen verlicht. Ik kijk verbaasd rond en zie hoe een paar mannen langs het podium komen staan. Ik vraag me af waarom tot ik 3 meisjes, bijna naakt, zie beginnen dansen rond de palen. Ik kijk naar het optreden maar ben sneg weg als er 1 van hun op mijn schoot wil kruipen. Ik zoek de kamer van Loïs en klop op de deur. "Ja!" Ik ga binnen en sluit langzaam de deur, "Harry? Wat doe je hier. Ik ben pas klaar in een uur." "Ik wou gewoon weten hoe je zoiets doet." Ik kijk haar met een grijns aan en ga op de zetel zitten die tegen de muur staat. "Hoe ik wat doe?" "Dansen." Ze kijkt me vragend aan en fluister in haar oor, "Dans voor me." Ze duwt me langzaam naar achter en begint te dansen. "Had het direct gezegt." Ze kijkt me met veel lust aan en ik heb er geen problemen mee. Ze komt langzaam op me zitten en kust me. "Doe je dit bij al je klanten?" "Alleen de speciale." Ik grijns en kus haar volop terug.
• • •
We weten allemaal wat er achter de kus is gebeurt.
JE LEEST
Secrets
FanfictieHij had zo veel levens gered maar voor zichzelf was het te laat. januari 2015 - februari 2016