Buna sunt Caroline ,am 16 ani..si locuiesc in Virginia de Vest .Acum cateva saptamani mama mea a fost ucisa de Lordul vampirilor ... Ea era o sclava ...Din cauza regulilor stupide, mama o frumoasa fetiscana de 16 ani a fost „culeasa" de pe strada acum 18 ani .. sigur nu stiati dar ..Regulile lordului vampir spuneu ca nimeni , absolut nimeni nu avea voie sa iasa din casa dupa ora 10 ! Orice barbat sau femeie gasiti umbland hoinari pe strazile oarasului vor fi dusi la palat ..Femeile in functie de varsta (mai mici de 25 ) vor fi puse ca sclave sau in haremul printilor si al lordului.. Barbati necontand varsta vor fi pusi la treburile din palat sau din oras ajuntand comunitatea.. Mai sunt multe reguli dar cred ca deja vam plictisit .. Eu .. am o viata destul de .. singuratica .. mai am o singura prietena Alessandra care ma mai inveseleste ... scotandu-ma in oras sau vorbind cu mine ore intregi :)
CIOC ! CIOC ! se aude in usa *
Eu : Oare cine o fi ?
Alles ( Porecla ei ) : Hei!! Haide puturoas-o ! *intrand la mine in camera si tragandu-mi draperiile pentru a intra soarele*
Eu : Noo! Tragele inapoi sti doar ca nu imi place lumina de cand ...
Aless: Mama ta a fost ucisa ... Stiu .. *tragand inapoi draperiile si aprinzand luminile * Asa e bine nebunoo :)) ?Eu : Mult mai bine ! Si ce te aduce pe aici ..
Aless : Vantul :3 Pe tine ?
Eu : Fai! :3
Aless : Bine bine.. pai ma gandeam sa iesim la aprovizionari oricum vad ca ai nevoie de niste carti noi si mancare ..
Eu : Nu ies !
Aless: Ba da ! Dutefa un dus si imbracate in 10 minute esti gata !
Eu : Ho ! Ho! Serioas-o! Ma duc sus sa ma schimb si sa fac un dus ..Revin imediat :3M-am dus sus si am facut un dus si m-am imbracat .Am iesit la cumparaturi ...
Eu : Haide fugi ! E 21:59 ..
Aless: haiiiCand deodata ..
CITEȘTI
Aleasa regelui
Teen FictionVreau sa zic pentru inceput ca aceasta carte mai contine si greseli gramaticale. O poveste captivanta despre o fata a carei mama a fost ucisa de un vampir .. Numele fetei este Caroline.. si este din Virginia de vest .. are 16 ani.... acum locuiest...