Era Wiliam .. Care avea o privire perversa...pentru ca aveam doar partea de jos acoperita cu prosopul.. Dar avea si o privire ingrijorata.. Cand a vazut ca ma trezesc a sarit pe mine cu intrebarile :) :
W: Puiut... Pufarina mea.. Ahahm ( si-a ragusuit vocea ca sa para mai dur )acum te.ai trezit ce bine mi-am facut griji....
Ma uitam la el .. In doua pistoane... Si i-am zis.. :
Eu: Ce ai ... Te-ai lovit la cap tare ... De ce te comporti asa .. Ce ai ...unde sunt fetele.. Tu mi-ai facut asta... Ce nai... ( imi pune degetul la gura si imi face semn sa tac si imi zice)
W: Stai linistita ... Prietenele tale au inhalat cat timp erau in cada un praf de adormit instant... De aceea au dormit duse 3 ore..
Eu: 3ore!!?
W: Da trei ore... Iar cel sau cea care ti-a facut asta nu a fost gasit.. Toate garzile sunt intetrogate in acest moment.. Dar pana acum ...nu s-au gasit nici dovezi si nici urme sau amprente... Dar oricum ... Nu va scapa nepedepist ..
Eu: Dar cum am ajuns aici.. Si de ce nu mai acoperit cu o patura daca mai vazut asa ?!
W: Pai 1. Cand te-am vazut acolo inconstienta.. Am zis sa te iau ..la mine... Si 2. Esti frumoasa :))
Eu: Boule.. Vreau in camer... ( Nu apuc sa spun nimic ca sunt deja acolo :) ) ce ... Stai dar cum?
W: Am o rugaminte.. Vrei sa iei cina cu mine in seara asta?
Eu : Ma mai gandesc ... Dar nimic nu e sigur.. Am sa iti dau de veste..
El apuca sa puna piciorul pe prag ..si cand da sa iese eu ii zic:
Eu: Mersi ... Mult..raman datoare..
Sciteaza un zambet cu jumatea guri si imi raspune inapoi..
W: Daca imi esti datoare.. Vino la cina cu mine... Diseara la ora 18:00 voi trmite pe cineva sa te aduca la mine..
Eu: Offf ... Bine fie...ramne la 18:00Pleaca sia tunci vin fetele ma vad in prosop si imi zic :
A&E: Nebunoo ce ai facut cu printul ...
Eu: Nimic.. Daca chiar vreti sa stiti ce am facut ... In timp ce voi va faceati somnul de frumusete in cada eu mai aveam putin si eram ucisa prin inec !!
A&E : Scuzee...
Eu: Am o veste... Diseara pe la ora 18:00 am intalnire cu printul!:))
Aless: Ceee ! Si acum Ely cat e ceasul ?
Ely: E 16:30 !!
Aless : Ceee .. Nu avem timp ... Gata dute rascoleste in cufere .. Adu cele mai frumoase rochi pe care le gasesti ... Si daca se poate si ondulatoarele si placa de par..si make-apul..
Ely: Sa facut..Mau intors cu spatele la oglinda.. Si au inceput...peste aproximativ o ora jumate eram gata..mau intors cu fata la oglinda... Eram woooow ...chiar woow.. Adica nu eu adica wow.. Eram imbracata intr-o rochie rosie cu perlute la talie.. Aveam la gat un colier cu diamnate.. O bratara cu rubine si diamante si niste cercei la fel ca bratara... Trecuse timpul . printul s-a tinut de cuvant si a trimis 10 garzi de corp ca sa ma protejeze .. ..
Am ajuns in cameera..am intrat iar printul...
Ce crederi ca facea printul.. La 10 voturi pun urmatorul capitol..iniţiativă prieteni sa citeasca cartea.. Cine va comenta primul.. Va avea dedicati la urmatorul capitol ✌sus este Caroline :) cum arata .. Daţi poza mare ca sa o vedeti pe toata ... Am sa postez urmatorul capitol la 10 voturi si 5 comentari
CITEȘTI
Aleasa regelui
Teen FictionVreau sa zic pentru inceput ca aceasta carte mai contine si greseli gramaticale. O poveste captivanta despre o fata a carei mama a fost ucisa de un vampir .. Numele fetei este Caroline.. si este din Virginia de vest .. are 16 ani.... acum locuiest...