Aleluia .

289 20 12
                                    

In sfarsit am vazut asa zisa lumina de la capatul tunelului... interesant.. Mda.. my life..

Ma îndrept inspre lumina acea alba care se strecura printre ramurile copacilor.. mai avem putin..
Am ajuns. Stai ! E un barbat. Defapt un baiat de varsta mea care se indreapta alergând spre mine cu un aer de speranta.

-Hei ,spune gafaind, si tu te-ai ratacit prin padure?

-Aaa..oarecum,cred ca da.

-Eu m-am gandit sa fac focul într-un luminis, poate asa ma va gasi cineva . Si a functionat . Tu in ce parte te indrepti?

-Spre Vest , la satul meu natal. Buno Pschi

- Woww ,ce coincidenta ! Si eu ! Daca incepem de acum sa mergem poate gasim pana diseara satul. Dar mai intai haide sa facem cunostinta ! Eu ma numesc Henry . Tu?

- Eu ma numesc Caroline.

-Atunci Caroline, imi spune alungind numele, haide sa mergem până la iesire din luminis si poat gasim o poteca ajutatatoare pe care sa o luam.

Zis si facut. Am inceput sa mergem . Linistea se strecura intre noi , lasand gandurile mele perverse sa intre in capul meu. Mama..are ochi verzi ! Parul blond ,cu un zambet atat de sexy care lasa la iveala gropitele lui hot. Uhuu.. imi trag doua palme mintale si observ ca Henry vroia sa imi zica ceva dar eu era prinsa in panzele mele de paianjen.
-Hei ! Carol? Mai esti printre noi?
-A da ,da , da cum sa nu aici , s-a intamplat ceva ?

- Da vroiam sa iti zic ca am auzit niste garzi de la palatul regal care vorbeau despre tine ..Ai sa imi zici ceva ?

-Aa nu , nu nimic.. adica nu chiar..

-Carol.. haide poti avea incredere in mine..sau cel putin asa cred eu ..

-Off doamne. Sigur pot sa am incredere intr-un baiat dubios pe care l-am gadis in luminis.. spun asta si incep sa chicotesc.

-Bine cum vrei ! STAI aici langa acest copac iar eu ma duc sa caut ceva de mancare ok?

-Cine te-a pus pe tine sef la oua ?!

-Mama ..

-Nu ma lasi singura aici !

-A da ,desigur, am uitat ca sunt un baiat dubios pe care l-ai intalnit intr-un luminis

Spune asta si incepe sa rada , era atat de dragut si adorabil cand rade.. o ,doamne . Numai bunaciuni..

Va invit sa cititi noua mea carte. SCOALA DE CORECTIE .

GATA obsedati mei ! Primul capitol :) mai am doua de scris pentru a ma revansa :) pupici si la multi ani

Aleasa regeluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum