Totul era atat de frumos... " Sa nu indraznesti sa ii zici" se auzi un tipat furios dintr-o camera..ma duc la camera din care iesea zgomotele acestea pentru a afla si cauza..
Carp putin usa ..ca sa vad cine este inauntru si in observ pe William impreuna cu medicul sef care ziceu ca eu am avut o viroza contagioasa...care a primit-o si William... Raman socata ..si deschid usa...el ramane socat...si imi zice:
- Nu e ceea ce pare...vorbeam despre alte persoane
-Tu ma crezi proasta! De asta nu dadeai ochii cu mine...de asta nu vroiai sa ramai langa mine... Nu pot sa cred ..cat de mult orgoliu poti sa ai in tine !!!
- Ne poti lasa singuri! Ii zise William medicului care aproba din cap..- Nu pot sa cred ..cat de egoist poti fi incat sa iti sacrifici sanatatea pentru mine !
-Nu te apropia de mine..e o boala contagioasa!
-Ba am sa ma apropi ..
In urmatoare secunda ajung langa el si in trang intr-un sarut salbatic .. Dupa cateva minute ne despartim buzele.
Ma uit in ochi lui..si observ un oarecare regret dar si o bucurie pe chipul lui..
- Nu pot sa cred ! Ti-am zis sa nu te apropi. Ba chiar tu mai mult mai si sarutat ! Nu te mai suport ! Nu iti mai suport incapatanarea !
-A da ! Acum sa inteleg ca nu ma mai suporti ..asa deci !
-Nu asa vroiam sa sune . .. Imi zuce facand fata a unui catelus plouat..
-Ba fix asta ai vrut . sti ceva! Ma intorc acasa!!
-Nu nu ai sa o faci ! Ca de nu...
-Ca de nu ..CE? O sa se repete istoria..o sa ma omori si pe mine ..asa cum tatal tau, lordul vamirilor m-ia omorat mama !
-Tata ti-a omorat mama !?
-Ohh..indiotule..
Spun asta iesind pe usa care se tramteste in urma mea. Plec hotarata in camera cu gandul de a imi face bagajul.. Am ajuns....Dupa o gandire indelungata..imi amintesc ca am fost racolata de pe strada fara bagaj...asa ca voi pleca fix cum am venit ! Zis si facut...Am iesit pe usa castelului dupa mult timp intrandu-mi in nari aerul curat produs de verdeata din jurul meu...
Era un miros placut..
O iau la fuga..sperand sa ajung cat mai curand acasa..dar dupa 5 minute de alergat ..picioarele mele incepusera sa se incolaceasca... Ma gandesc sa iau o pauza.. Ma asez pe o banca pentru a imi trage putin...poate putin mai mult rasuflarea..
CITEȘTI
Aleasa regelui
Teen FictionVreau sa zic pentru inceput ca aceasta carte mai contine si greseli gramaticale. O poveste captivanta despre o fata a carei mama a fost ucisa de un vampir .. Numele fetei este Caroline.. si este din Virginia de vest .. are 16 ani.... acum locuiest...