Doamne.. ce..*****

445 32 6
                                    

Cand am intrat in camera .. Ce sa vezi ditamai .. Curva .. Era pe pat .. Cu o pereche de pantofi cu platforma si tocuri.. Cu niste silicoane.. Cred ca cele mai mari.. Cu siguranta.. Erau marimea XXL .. Avea parul bloand.. Niste ochi albastri ca o apa cristalina.. maaa rog... Se ridicaseră intre timp cat eu o analizasem... Si a inceput sa zica :
C ( curva) -Aa ce bine.. Alte fugare...
Servitoare: Eu va las sa va cunoasteti...ma duc sa va pregatesc micul de jun si baia..
C: Buna ma numesc Elisabet.. Dar ma puteti stiga ELY
EU: Buna!.. Ma numesc Caroline
.iar ea e prietena mea buna.. Aless..
Aless: Buna.. :))
Ely: Hei.. Vreau sa va zic.. Ca stiu ca par o curva si.. Na... De asta cred ca tu si Aless.. A-ti ramas blocate cand ma-ti vazut.. Sper sa ne intelegem bine..
In acel moment intra serivitoarea cu doi omameni ai garzi care aduc cu iei doua cufere mari.. Nustiu ce erau in ele.. Am sa aflu curand imi zice inima..
S: Bunnn.. Cred ca va-ti cunoscut.. Eu am prgatit baia.. Si puteti sa va duceti sa va spalati iar dupa va astept la masa.. Impreuna cu celelate curtezane....
..
..
...
Pleaca servitoarea si garzile iar noi ramanem .. Mute nustiu de ce..nu aveam motive... .. Dar ..
Ely: Sunt sigura ca va intrebati ce sunt in lazile astea.. Ei bine.. Sunt rochii ,bijuteri, parfumuri si machiaje pentru fiecare zi a saptamani.. Si veti primi cate un asemenea cufar la fiecare sfarsit de saptamana..
A&C : Aaaa multumim de lamurire.. ✌✌ haide sa plecam la baie..
Ely: Bine.. Hai.. Sa va arat.. Sunt trei bai separate de un perete .. Dar putem vorbi..
O luam la stanga dupa la dreapta si iar la stanga.. Pana ajungem pe un coridor luuuunngg.. Care avea cred ca peste 20 de usi pe o parte si pe alta.. Era magnific.. .. Dar dintr-o data am simtit un fior rece pe sina spinari.. Si ceva ma trage dupa el .. Si in mai putin de 2,5 secunde ajung intr-o camera foarte mare.. Mai exact intr-un .. Pat .. Mare.. De asupra mea era ..

Aleasa regeluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum