8. Servitorii astia

330 24 5
                                    

Cand deodata bate cineva la usa.. Ne departam buzele incet..si pe un ton dur si putin suparat William zice :
W: Ce mai e acum !! Hhaaaa de ce ma deranjati -_-
Servitor: Scuzati stapane ! Nu am vrut..

Eu zambesc pe ascuns ... Si intorc capul ca sa nu ma vada ..
Se uita destul de perversc la mine si ma cearta in gluma ..
W: Ce e? Tu ai aranjat asta
.! Hmmm unde ramasesm ...a daa :) aici..

Incepe din nou sa ma sarute de data asta continuand pe gat in jos... Imi rupe rochia rosie de pe mine.. Si imi desface sutienul.

Mm....mai mine nu va povestesc..ca incep sa fiu perversa... Dar defapt hai sa va zic... Mi-a dat sutienul jos..dupa cum zicem..a inceput sa ma sarute (constiinta: maaa..mai dai mult din casa ...eu: vrei sa ma lasi..e mai palpitant asa )..ma saruta...sii...dupa ...va dati si voi seama ce a urmat..

M-am trezit dimineata pe pieptul lui...avea niste patratele..mmm stai...sa revin la subiectul initial...Eu ma simteam goala... Nu imi vedeam hainele.. Pe jos...imi ridic capul ca sa le caut cu privirea ..dar ceva ma apuca din senin si ma tranteste pe pat.. Bineinteles era William .. Era atat de adorabil . Dar stiti ce ? El avea boxerii pe el... Iar eu...in finee..mai bine... (Constiinta: Cauta-ti hainele si fugi ca doar iar ti-o trage asta . eu: ma lasi ! Stiu ce fac!.
W: La ce te gandesti papusa ?
Eu: Ma gandesc cum Dumnezeu tu inca mai ai boxeri pe tine..can aseara tu..ai... Sti tu... :))

Se uita la mine cu un ranjet pervers ... Ma saruta..si imi spune..
W: Papusa! Fi atenta aici ! In seara asta am de onorat o invitatie la un bal din regatul vecin... Daca vrei tu sa ..
Eu: Da! Vreau sa vin ! Ma duc sa ma imbrac.. Pa..ne vedem ..
W: Stai! ( se apropie de mine baga mana in buzunar si scoate o cutie de catifea de un albastru regal) Vreau sa iti datlu asta ..
Era un ...

Bunaa ! Dupa cum v-am promis am sa incerc sa postez zilnic.. Ce credeti ca era in cutie ?

Aleasa regeluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum