Am iesit pe usa castelului dupa mult timp intrandu-mi in nari aerul curat produs de verdeata din jurul meu...
Era un miros placut..
O iau la fuga..sperand sa ajung cat mai curand acasa..dar dupa 5 minute de alergat ..picioarele mele incepusera sa se incolaceasca... Ma gandesc sa iau o pauza.. Ma asez pe o banca pentru a imi trage putin...poate putin mai mult rasuflarea..Da' de unde .. il vad in spate pe William...care mai avea putin si semana cu un caine..la cat de turbat fugea.. Cand l-am vazut m-am ridicat si am inceput sa fug cat de tare ma tineau picioarele astea care semanau mai mult a doua bete..
W: Hei stai ! Caroline! Iubito ..nu fugi stai...o sa cazi si o sa te ranesti..
Eu: Boule ....acum vrei sa ma faci sa cred ca iti pare rau de mine , cu aceste vorbe spuse ma opresc tragandumi suflarea, asteptand sa vina atot-prostovanul print...cacat!?
W: Pai nu inteleg ce ai ? Te-am salvat , te-am ajutat si mi-ai devenit iubita . Putei sa imi devi chiar regina inimii mele. Dar tu noooo ! Faci pe PROASTA !
Eu : Deci asta crezi tu despre mine ?! Bine atunci ..Pai dute in haremul tau si alegeti alta curva care poate deveni REGINA INIMII tale , pentru ca eu nu mai sunt disponibila ! Dute dracu in lumea ta perfecta cu tot felul de medici si servitori care te servesc zi si noapte .Servitori care nu au si nici nu vor avea viata personala si nu vor cunoaste sentimentul de fericire ! Si asta numai din cauza !! Esti un print neghiopsi tont care nu ar sti sa conduca ! Si DA ! Era sa uit ! Ia-ti colierul tampit si cutia tampita care se afla in dulapul tau impreuna cu jurnalul meu ! Eu plec acasa ! Iar daca se intoarce cumva asa-zisa mea prietena , spune-i ca nu mai am nevoie de amici, iubiti, servitori falsi . Va las singuri in perfectiunea voastra ...
W: Bine . Pleaca Miss Neperfectiune asa cu TU te crezi ! PA !!
Cu acestea zise eu ma intorc cu spatele la el .. si o iau la fuga pana in oras unde sper ca locuinta mea sa fie inca intrega . Dupa cateva minute bune de alergat care mi-au parut a fi decenii , ma opresc sa imi trag rasuflarea intr-o pajiste cu multe flori .Era mirifica. Nu ma asteptam la o asemenea priveliste .In timpul in care am fost inchisa in castel , nu am apucat sa asuflu usurata , din cauza problemelor si nu in ultimul rand DIN CAUZA LUI WILLIAM care statea mai mereu pe capul meu ..Problema este ca mi-am lasat acolo jurnalul .
In el erau cele mai sumbe ganduri ale mele dar si cele mai fericite momente petrecute cu William in castel. Off ce vremuri .Toata viata mea s-a tansformat dintr-un roz cat se poate de bombom int-un negru care se pare ca nu vroia sa ma incalzeasca cu absolut nici o imbratisare , cu un cuvant de bine , supus in soapta.. Parca ma ura . Ce sa mai ! Am pierdut totul ..
Trecand peste ziua asta derutanta , pajistea ma incarcase cu o energie pozitiva . Era perfect !Ma ridic de pe iarba care era in nuante de verde smarald , si incep sa pasesc pana la continuarea drumului meu . Ma simteam asa de eliberata incat simteam ca zbor .. Dar ceva nu ma lasa sa ma duc in vazduh . Era inima mea . Care era atat de grea in asteptarea unor zile mai bune . PACAT !
Imi continui drumul si imi ridic privirea sa caut ceva , pe cineva , un loc cunoscut mie care sa ma intrepte spre orasul meu . Din nefericire nu vedeam pe nimeni . Copaci , drumurile, pancardele parca erau total schimbate , de parca cineva aranjase ca eu sa ma pierd pe potecile astea nenorocite ! Cu durere in suflet ma pabusesc la pamant , ghemuindu-ma in racoarea ce se lasa cu venirea serii... Era frig , ia eu eram imbracata intr-o rochie de matase , menita pentru a dormi , binenteles da nu in conditii ca cele de aici !
Sper ca va place carte ! Va multumesc extrem de mult ca o cititi si multumesc pentru cei o mie de cititori!VA MULTUMESC !
CITEȘTI
Aleasa regelui
Novela JuvenilVreau sa zic pentru inceput ca aceasta carte mai contine si greseli gramaticale. O poveste captivanta despre o fata a carei mama a fost ucisa de un vampir .. Numele fetei este Caroline.. si este din Virginia de vest .. are 16 ani.... acum locuiest...