Wooooowww...a deschis cutia....era... Doamnee ..era un lantisor asa de dragut... Doamne... Era din aur alb. Cu un pandantiv albastru..culoarea lui era atat de frumoasa incat te pierdeai in ea ....
W: Asta e pentru tine ! Pana acum nu am zis nimanui asta...dar eu..eu te iubesc .. Nu pot sa cred cat de mult ma atragi. Pana acum ..fetele trebuiau sa fuga dupa mine..dar acum..eu am fugit dupa tine ... Te iubesc !Am ramas socata .. A zis cumva ca ma iubeste ? ( constiinta: Da proasto ..nu ai auzit ) off mintea asta .. Ma rog las-o ..
In urmatoarea secunda eram in bratele lui ... Nu am facut-o intentionat..dar..nustiu..instinctul asta ...
Eu : Si eu te iubesc !!
W: Întoarce-te sa iti pun lantisorul ..
Eu: Ok .. <3Mi-a pus lantisorul la gat...si ma condus catre o oglinda mare.. Era atat de frumos... Pacat ca nu se asorta cu cearceaful de pe mine...
Ma intorc spre el .. Ii sar la gat si il sarut... Nu potsa cred ...chiar din propria initiativa..dar asa ma condus inima..era ciudat.
.... Foarte ciudat.... Dar eram foarte sigura ca adoram semtimentul acela de pace .. Si liniste..Ma apropi usor de urechea lui si ii soptesc :
Eu: Ma duc in camera ... Cred ca fetele deja m-au dat disparuta :)
W: Bine pui...dute... Ne mai vedem ..
..
.
. . . . . .
..
Intru in camera :
Fetele: Unde ai zabovit atata domnisoara .. :) se pare ca ai fost ocupata..
Eu: Lasati-ma ...nu fiti rautacioase .. :(
... Eu ..eu..
Ma simt..ma simt ...( lesin.. Cad pe jos si ma lovesc de paroseala )
Fetele : Mediccc! Ajutorr !Sariti.. Carolinee ...Vedeam o lumina alba... Vorbeam cu mama... ..ea e moarta ..dar cum.... Incepeam sa il aud pe William cum ma striga..cand deodata ..
Scuze ca a fost scurt.. Dar nu prea am avut ideei...ce credeti ca a patit Caroline? Sus in media este lantisorul primit ...
CITEȘTI
Aleasa regelui
Teen FictionVreau sa zic pentru inceput ca aceasta carte mai contine si greseli gramaticale. O poveste captivanta despre o fata a carei mama a fost ucisa de un vampir .. Numele fetei este Caroline.. si este din Virginia de vest .. are 16 ani.... acum locuiest...