Ma ia in brate si ma strange calduros la piept ...dar eu eram atat de speriata de acel vis si de semnificatia lui..incat ..nu ma putem gandi la nimic altceva ...
W: Te rog sa te odihnesti .Daca ai nevoie de ceva suna din acest clopotel si va veni un servitor care sa iti indeplineasca dorinta.. Eu acum plec
Eu: Stai ! De ce iti este frica sa dai ochii cu mine... Te schimonosesti si te ascunzi dupa un deget ..spune-mi ce am ?!
W: Nu iti pot zice imi pare rau .. Nu am starea de spirit necesaraPleaca din camera grabit . La usa erau medici , asistente si servitori gata sa imi indeplineasca orice serviciu oricand... Ma uit spre clopotelul asezat pe noptiera de la capul meu . Il cuprind cu mana...si sun zdravan din el pana cand apare cineva ..
Servitor: Ce doriti ?
Eu : Imi este foame ..puteti sa imi pregatiti ceva de macat.. Si.. Vreau sa ma imbrac .. Te roogg frumos
Seritoare: Imediat domnisoara . Nu trebuie sa ma rugati... Voi trimite pe cineva sa va pregateasca .
Eu : Stai ! Dar prietenele mele?
Servitoare : Aa pai ele au plecat intr-o mica vacanta .Servitoarea pleaca din camera iar eu in gandul meu imi zic " Halal prieteni am zi eu ! Sunt bolnava si stau in pat iar ele.se distreaza ! Off cat de bine or trai"
Nici nu termin de gandit ca vine o alta servitoare pe care o cunoasc ..o cheama Emili.. Ma mai ajutat e foarte draguta ..
Eu: Heii ! Buna Emili !
E: Buna ziua stapana ..am venit sa va ajut sa va pregatiti .. V-am ales ca imbracaminte pentru ziua de azi o rochie albastra usor sidefata cu reflexi aurii..si o pereche de balerini..iar cat despre par..va voi face niste bucle lejere prinse intr-un coc .
Eu : Mersi mult ! Nustiu ce faceam daca nu erai ..In o ora sunt imbracata si aramjata ce sa mai...sunt o fata cocheta..ii multumesc lui Emili..iar aceasta se retrage si pleaca din camera
Peste 5 minute venise si mancarea ...care era o supa crema de morcovi.. Iar ca desert avem ciocolata si inghetata ..
Mmm o bunatate...le infulec cu o pofta nemaivazuta pana acum de nimeni..
Cand termin ies afara din camera asta nu inaite de a trage un ochi in oglinda sa vad daca m-am patat.. Ma plimb pe coridoarele palatului..si ajung la o usa pe care scria " Camera altetei sale"Hmm ciudat ..nu am mai vazut camera asta pana acum niciodata.
Deschid usa usor si vad un leagan de bebelusi..un pat tot pentru copilasi..si bineinteles mii si mii de jucari adorabile..nu inteleg de ce mintea ma tragea spre lucruri copilaresti..parca de cand ma trezisem era altcineva...eram mult mai plina de viata..dar ..un singur lucru lipsea...acela era William ...pe care nu il mai vazusem de dimineata... Pana acum trebuia sa ma viziteze..ma rog..pana atunci ma mai plimb prin castel... Totul era atat de frumos... " Sa nu indraznesti sa ii zici" se auzi un tipat furios dintr-o camera..ma duc la camera din care iesea zgomotele acestea pentru a afla si cauza..Carp putin usa ..ca sa vad cine este inauntru si in observ pe William impreuna cu medicul sef care ziceu....
Despre ce vorbeau medicul si William ?!
Mai sus e Caroline imbracata in Rochia ei albastra
CITEȘTI
Aleasa regelui
Teen FictionVreau sa zic pentru inceput ca aceasta carte mai contine si greseli gramaticale. O poveste captivanta despre o fata a carei mama a fost ucisa de un vampir .. Numele fetei este Caroline.. si este din Virginia de vest .. are 16 ani.... acum locuiest...