Imi continui drumul si imi ridic privirea sa caut ceva , pe cineva , un loc cunoscut mie care sa ma intrepte spre orasul meu . Din nefericire nu vedeam pe nimeni . Copaci , drumurile, pancardele parca erau total schimbate , de parca cineva aranjase ca eu sa ma pierd pe potecile astea nenorocite ! Cu durere in suflet ma pabusesc la pamant , ghemuindu-ma in racoarea ce se lasa cu venirea serii... Era frig , ia eu eram imbracata intr-o rochie de matase , menita pentru a dormi , binenteles da nu in conditii ca cele de aici !
Trec peste ..ca se obicei..ce sa si faci? Of! Ce bine ar fi fost ca in acest moment sa fiu langa William , sa il imbratisez ,sa il sarut, adica mai pe scurt sa il iubesc . Pe cine pacalesc eu?! El acum, cu siguranta este cu Tifanny .. curva aia din harem care mai, mai ca si-ar da si viata pentru o noapte cu William . Sincer viata mea pare de cacat! Am ramas fara prieteni, am ramas fara iubit, dar mai important am ramas fara un acopefis de asupra capului . Va intrebati de ce? Pai inainte de a fi luata de pe strazi si dusa in haremul printului..eu stateam in chierie in propria mea casa ! De ce ?! Fiindca am facut un imprumut la un camatar pentru ca nu ma puteam intregine cu 100 de virti ( adica lei) pe luna .. era mult prea putin .Nu imi puteam cumpara nici macar o rochi ca ramaneam fara bani. Asa ca , eu cu ajutorul asa-zisei mele prietene am facut un imprumut pentru a putea duce un trai decent . Da' de unde decent.. macar cu 3 mese asigurate pe zi . Oricum a-ti inteles ce vroiam sa zic..Am luat imprumutul si dupa 2 saptamani mi-am dat seama ca nu il pot plati asa cum imi cerea contracul facut . Asa ca.. ei bine mi-am vandut casa . Si acum va-ti dat seama de ce platesc chirie nu ?
Deci practic n-am casa,prieteni si nici familie..iei... mda . PERFECT! Ce sa zic imi iubesc viata , asa cum si ea ma iubeste pe mine.
Fara sa imi fau seama se facu dimineata . Soare ma mangaia cu razele lui . Era cald . Ma bucuram enorm de mulg ca macar vremea asta tine cu mine..
M-am ridicat de pe iarba . Am luat-o la pas pe poteci cu speranta ca ma va vedea cineva sau voi vedea pe cineva.
Dar nu! Mergeam de 3 ore aproximariv..si nimic! Doar copaci! Afurisiti astia de copaci ..
Dar stai! CE E AIA?? Cumva lumina de la capatul tunelului . Nu! E fum! Deci foc . Focul pornit de un om! iiiiieiieieirieieieiieie oaameenii.
Ma apropi si il vad pe ...Buna scumi mei >°°< ce faceti ? Acest capitol nu a fost cine stie ce, deoarece nu am avug inspiratie destula . Urmatorul capitol vine maine seara , cam pe la aceasta ora <3 VA PUP !
CITEȘTI
Aleasa regelui
Teen FictionVreau sa zic pentru inceput ca aceasta carte mai contine si greseli gramaticale. O poveste captivanta despre o fata a carei mama a fost ucisa de un vampir .. Numele fetei este Caroline.. si este din Virginia de vest .. are 16 ani.... acum locuiest...