Merabaaa :D Henüz çok acemiyim.Bir heves yazmaya başladım.Umarım hikayemi beğenirsinizzzz :D seviyomm hepinizi...
Okulların açılmasına bir hafta kalmıştı.Okuduğum okulda serbest kıyafet uygulaması olduğu için arkadaşım Kayra ile alışverişe çıkmıştık. Yaklaşık üç saattir geziyorduk fakat ikimiz de henüz doğru düzgün bir şey alamamıştık. Birkaç tişört ve pantolonu saymazsak tabi. Havalar yavaş yavaş soğumaya başladığı için kalın bir şeyler almam gerekiyordu.Bir mağazanın önünden geçerken vitrinde çok güzel bir kazak gördüm. Bir kazak ancak bu kadar güzel olabilirdi.Rengi koyu yeşildi ama tam koyu da sayılmaz. Üzerinde abartılı hiçbir şey yoktu. Gösterişli şeyler giymeyi sevmediğim için bu kazak tam bana göreydi. Aslında dışardan bakan biri, ne var bunda abartılacak alt tarafı bir kazak diyebilir. Ama hani bazı anlar vardır ya bir şeyi ilk gördüğünüzde içinizden bir his onu mutlaka almanızı söyler, işte benimki de böyle bir durum. Kayra'yı mağazaya itekleyip kazağı denedim. Kabinden çıkıp aynaya baktığımda üstümde çok hoş durduğunu fark ettim. Kayra da onaylayınca kazağı alıp çıktım. Birkaç saat daha dolaştıktan sonra alışverişi tam olarak bitiremesek de çok yorulduğumuzu fark edip geri eve döndük.
Bu arada ben Ada 16 yaşındayım, 10.sınıfa geçtim.Yaz tatilim çok sıkıcı geçmişti. Yazları genellikle ailecek yurt dışına giderdik. Fakat babamın işinden dolayı bu yaz hep İstanbul'daydım. Ve artık cidden çok sıkılmıştım.Okulu özleyecek kadar...
1 HAFTA SONRA
Sabah annemin müthiş sesiyle uykumu en güzel yerinde bölmek zorunda kaldım.Annem başımda dikilmiş ha bire konuşuyordu.Anlamıyorum ki sabah sabah bu enerjiyi nereden buluyor bu kadın ? 'Ada kızım sen hala uyanmadın mı ? Saat kaç oldu, kalk çabuk hazırlan, bugün seni baban bırakacak okula.'Zorla da olsa yataktan kalkıp banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm. Hava bugün biraz serin olduğu için üzerime geçen hafta alışverişe çıktığımızda çok beğenerek aldığım kazağı ve altına da siyah bir dar paça pantolon giydim.İlk günden ders işlemeyeceklerini düşündüğüm için çanta alma gereği duymadım.Bir miktar para ve telefonumu cebime tıkıştırıp aşağı indim.
Annemler mutfakta kahvaltı yapıyorlardı.Sabahları pek bir şey yiyemediğim için ağzıma bir kaç salatalık atıp masadan kalktım.Babam da hazırlandığında hardal sarısı rengindeki botlarımı ayağıma geçirip dışarı çıktım.Babam da benim hemen arkamdan çıktığında birlikte arabaya bindik.
Babam okulun önünde durduğunda aslında okulu hiç de özlemediğimi, sadece ortamını özlediğimi fark ettim.Babama hoşçakal deyip arabadan indim.Okulun kapısından girer girmez bahçedeki tüm öğrenciler şaşkın şaşkın bana bakmaya başladılar.Yüzlerinde şaşkınlık ifadesi bir iki saniye sonra yerini tebessüme bırakıyordu.Ben daha ne olduğunu anlayamadan bana doğru uçarak gelen Kayra ile karşılaştım.
Kayra'nın yüz ifadesinden hiçbir şey anlamıyordum.Nefes nefese yanıma ulaştığında 'Ada sana inanmıyorum yaa! Bi sevgilin olduğunu neden bana söylemedin.Bir de en yakın arkadaşımsın diyordun.İnsan en yakınından böyle önemli bir şeyi saklar mı ? Doğrusu sana çok kırıldım.Ama yine de meteor eniştemin hatırına seni affettim.' Kayra'nın dediklerinden hiçbir şey anlamamıştım.Ne sevgilisinden bahsediyordu bu manyak yine.'Kayra sen iyi misin? Ne sevgilisinden bahsediyorsun? Benim sevgilim yok ki. Olsa bile senden niye saklayayım?'
Kayra dediklerimi dinledikten sonra 'ama içerde---' Sözünü kesip 'ne var içerde ? Geldiğimden beri tüm gözler üzerimde, noluyor ? artık cidden merak etmeye başladım.' Kayra beni birden çekiştirmeye başlayınca az daha yere kapaklanıyordum ama dengemi sağlayıp son anda düşmekten kurtuldum.Okul binasının içine girdiğimizde Kayra beni müdürün odasının olduğu tarafa sürüklemeye başladı.' Ya bi dur ne çekiştirip duruyon? Kendi başıma yürüyebiliyorum.'
' Off kızım bir sus yaa!! Hah işte şu çocuk. Müdürün odasından çıkan...' Çocuğun kim olduğunu merak ettiğim için Kayra'ya laf yetiştirmeyi sonraya erteleyip hemen bakışlarımı müdürün odasından çıkan çocuğa çevirdim. Çocuğu baştan aşağı süzdüğümde ağzımdan çıkan koca bir ohaaa 'ya engel olamadım. Çocuk acayip derecede yakışıklıydı. Ve daha da önemlisi ben, bu çocukla kazağımdan tut, pantolon rengime ve botlarıma kadar resmen PİŞTİ olmuştum. Dışarıdan bakan biri bizi bilerek bu şekilde giyinmiş iki sevgili sanabilirdi. Zaten senin de canına minnet diyen iç sesimi umursamayıp tekrardan çocuğa döndüm. Bahçedekilerin tuhaf bakışlarının sebebini şimdi anlıyordum. Ben çocuğa ağzım açık bi şekilde bakarken gözleri beni buldu, beni baştan ayağa süzdükten sonra benim verdiğim tepkiyi verip sesli bir şekilde 'yok artık' dedi. Şaşkınlığı her halinden belli oluyordu.Evet bence de yok artık !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİŞTİ
Teen FictionBenim hayatımda ne badboylar var ne de ben kötü çocuğun aşık olduğu masum kızım. Normal bir hayatım var. Tıpkı sizler gibi. Fakat sanırım hayatım artık bu rutinden sıkılmış ve değişmek istiyor. Elden ne gelir, ben de ona uyacağım tabiki. Birbiriyle...