Voleybol

93 30 0
                                    


Merabaaa !! Yeni bölümü nihayet yazabildim.Umarım beğenirsiniz.Eksiklerimi ve hikaye hakkındaki düşüncelerinizi lütfen bana söyleyin.Sizi seviyorumm... :D

Vayy anasını!

Yağız, Arda'nın kuzeni miymiş şimdi ? Birbirlerine de hiç benzemiyorlar ki! Arda, Yağız'ın aksine kumral ve kahverengi gözlü. Yağız'ın saçları Arda'nınkilerden biraz daha açık tonda ve yemyeşil gözleri var.Ne yalan söyleyeyim çocuk çok yakışıklı.Tamam  Arda da çok yakışıklı ama bir Yağız olamaz şimdi... Neyse zaten ben de kuzenlerime hiç benzemiyorum.

  Yağız ve Arda'nın bana garip garip baktıklarını görünce, uzun süredir konuşmadığımı fark ettim.Arda'ya '' sen bana kuzeninin bizim okula geleceğini niye söylemedin? '' diye sordum. Arda: '' ben de bu sabah öğrendim.Yağız sürpriz yapmak istemiş.Aslında sizi tanıştıracaktım ama siz zaten tanışmışsınız.'' Yağız araya girip, ''evet, her ne kadar tuhaf bir tanışma olsa da okuldaki ilk arkadaşlarım Ada ve Kayra oldu. '' deyince Kayra'nın uzun süredir ortalarda görünmediğini fark ettim. Yağız'la Arda'ya, Kayra'yı sorduğumda görmediklerini söylediler. Açıkçası biraz merak etmiştim. Kayra'yı bulmaya gideceğimi söyleyip yanlarından ayrıldım.

***

''Off! burada da yok. Nerede bu kız yaa !! '' Yaklaşık 15 dakikadır Kayra'yı arıyordum ve hiçbir yerde bulamamıştım.Okulun tüm katlarını teker teker gezmiştim ama yine de hiçbir yerde yoktu. Bahçeye bakmadığımı fark edip bahçeye çıktım.Etrafıma bakındığımda 10 ya da 15 kişiden başka kimseyi göremedim.Bakmadığım son bir yer kalmıştı.Tabi yaa, bu benim neden daha önce aklıma gelmedi ki ? Bu çatlak kesin oradadır.

Hemen okulun alt tarafındaki voleybol sahasına gittim.Tahminlerimde yanılmamıştım. Kayra her zamanki gibi, yine voleybol oynuyordu.Daha ilk günden bu nedir yaa! Kayra tam bir voleybol aşığıdır. Allah'ın her günü top oynar. Valla ne yalan söyleyeyim, harika oynuyor. Bu kız gerçekten voleybol oynamak için doğmuş.Aslında ben de voleybol oynarım ancak Kayra kadar fazla değil, arada sırada oynar stres atarım.

Kayra, kendini oyuna iyice kaptırmıştı.Ben de sahanın dışından onları izlemeye başladım.Bir süre izledikten sonra sıkıldım ve Kayra'ya seslendim. Fakat beni duymamıştı.Sahaya girip çağırabilirdim fakat daha ilk günden kafama top yemek istemiyordum.Sesimi biraz daha yükseltip, Kayraaaa!!! diye bağırdım. Artık nasıl bağırdıysam, yalnız Kayra değil sahadaki herkes bana bakmaya başladı.Kayra'ya elimle gel işareti yaptıktan sonra, sahadakilere el sallayıp sırıttım. Yaptığım şeye anlam veremesem de umursamadım.

Kayra sahadan çıkıp, yanıma geldiğinde'' off Ada yaa! Ne güzel yeniyorduk karşı tarafı.Niye çağırıyorsun ki ? '' diye sitem etti.Ben de, ''kızım bu ne hız böyle, daha okulun ilk günü , 9 ay boyunca oynarsın merak etme, hadi sınıfa çıkalım dedim,'' dedim. Kayra, '' tamam çıkalım ama önce kantine gidip, içecek bir şeyler alalım.Çok susadım, '' deyince birlikte kantine gittik.Kantinden birer tane şeftalili ıce tea aldık. Kayra ve ben ıce tea'ye bayılırdık.

Sınıfa çıktığımızda hocanın hala gelmediğini gördük.Bu bizim daha çok işimize gelirdi.Zaten ilk günden ders işlemezdik herhalde... Sınıfa girip sıramıza oturduk.Kayra ve ben, yan yana oturuyorduk.Yağız ve Arda da bizim önümüze oturmuşlardı.Biz sıraya oturunca, Arda bana dönüp sırıtmaya başladı.

Hadi amaaa! Ben bu sırıtmanın anlamını çok iyi biliyorum...



PİŞTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin