Ben çocuğu şaşkın şaşkın bakmaya devam ederken Kayra'nın beni dürtmesiyle kendime geldim.'Kızım nereye daldın gittin öyle? Yalnız şu an çocuk da sana bakıyor, bence gidip tanışmalısın.' Bu kız gerçekten deliydi. 'A-Ada ço-çocuk buraya geliyooo!'
'Neee !!! Yok canım daha neler... Kayra sen ne gelmesinden bah...' Sözümü kesen arkamı döndüğümde karşılaştığım yemyeşil gözler olmuştu.Aman Allah'ım!! O nasıl bir yeşildir öyle. Adeta içinde kaybolmak isteyeceğiniz, baktıkça sizi kendine daha çok çeken ve adeta içine hapseden bir yeşil. Ne çok koyu bir rengi ver ne de çok açık tam ortası, ya da belki koyuya biraz daha yakın...
Ben böyle saçma sapan dururken, karşımdaki çocuğun konuşmasıyla kendime geldim. 'Sence de şu an bulunduğumuz durum çok garip değil mi ?' diye konuşunca ben de 'oldukça garip,' diye cevap verdim. Ses tonu bile mükemmeldi. O kadar hoş bir tonu vardı ki, kulağınıza ferahlatıcı bir melodi gibi geliyordu. Kayra'nın dirseğiyle dürtmesinin ardından kendime geldim. Zalımın gızı! O nasıl bir dürtmedir öyle böbreğimi oydu resmen. Her neyse ben yeşilişe döneyim( adını öğrenene kadar ona yeşiliş demeye karar verdim.) 'Daha önce bir erkekle pişti olacağımı söyleseler hayatta inanmazdım ama, iştee...durum ortada' diyerek sözlerimi sürdürdüm.Karşımdaki çocuk beni onaylar şekilde başını sallayıp 'aynı durumdayım inan, bir kızla pişti olmak aklımın ucundan bile geçmezdi' deyip gülümsedi. Ayy ama ben senin o gülüşünü yerim. 😍 'Ha bu arada kendimi tanıtmayı unuttum, ben Yağız bu okula yeni geldim.'Yeni geldiğini ilk gördüğümde tahmin etmiştim.Çünkü okulun hemen hemen hepsini tanıyordum ve Yağız'ı daha önce okulda hiç görmemiştim. 'merhaba, ben de Ada bu da arkadaşım Kayra.'
'Tanıştığıma memnun oldum, Ada ve Kayra' dedi.Kayra neşeyle 'bizde' diyerek benim yerime de konuşmuştu.
Yağız sanki bir şey söylemek istiyor da söyleyemiyor gibiydi.Bu çekingen tavrı çok hoşuma gitmişti.Onu biraz rahatlatmak amacıyla 'Yağız bizimle konuşurken rahat olabilirsin.' dedim.Elini ensesine götürdü ve 'ıhhmm... şeyy... ben şey diyecektim...' diye mırıldanmaya başladı.Bu hali o kadar tatlıydı ki gülmeden edemedim.Benim böyle bir tepki vermem onu biraz rahatlatmış olacak ki yüzündeki tebessümü gülümsemeye dönüşmüştü. 'Şeyy... hani ben okula yeni geldim ya, işte müdürün yanına gittim bana sınıfımın 10-C olduğunu söyledi.Nerede olduğunu tam soracaktım ki telefonu çaldı ve ben de dışarı çıkmak zorunda kaldım. Şeyy... acaba bana sınıfımı gösterebilir misiniz diyecektim.'
Oh be sonunda konuşabildi. Bu kadar karın ağrısı bunun için miydi yani. Alt tarafı bir sınıf soracak.Nee !! bi dakika, Yağız sınıfım 10-C mi dedi ? İyi de ben de 10-C'deyim. Ne yani, şimdi bu taş çocuk benim yeni sınıf arkadaşım mı???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİŞTİ
Teen FictionBenim hayatımda ne badboylar var ne de ben kötü çocuğun aşık olduğu masum kızım. Normal bir hayatım var. Tıpkı sizler gibi. Fakat sanırım hayatım artık bu rutinden sıkılmış ve değişmek istiyor. Elden ne gelir, ben de ona uyacağım tabiki. Birbiriyle...