1.Bölüm "Casusluk yapmamı istiyorsun he?"

207 17 6
                                    

Yine birbirinden hiçbir farkı olmayan bir güne gözlerimi açtım.
Yine yüzümü yıkadım ve aynadaki görüntümü es geçtim.
Üzerimide değiştirdikten sonra aşağı indim . Miss gibi kokular burnuma ulaşınca güzel bi iç çektim.

"Ooo Fatoş teyze bakıyorumda yine döktürmüşüz"

Hemen masada ki yerime yerleştim ve hayvan gibi yemeye başladım.

" Kızım biraz yavaş ye boğulacaksın" Babama gözlerimi devirdim.

" Ne alakası var baba ya sadece acıkmışım işte"

"Peki peki hadi hazırsan çıkalım"

"Nereye baba ? şurda bi tatilim var " içine etmeyeydin eyiydi.

" Kızım senden bi şey istiycektim" ne isteyebilirdi ki ben holding işlerinde çok kötüyüm.

" Ne istiyceksin ki baba?"

" Sen benimle gelicek misin?" yine gözlerimi devirdim. Anlaşılan inatçılığımı babamdan almışım.
O da yengeç burcu.

"Geliyim bari benim içinde değişiklik olur " kesinlikle böyle tatil olmazdı ya, yatağımla ilişkiye girmiştim resmen.
Bari babamla gidiyim de , belki holdingte genç, yakışıklı tipler vardır, onları keserim. Ama bildiğim kadarıyla bizim holdingte daha çok moruklar dolaşıyor.

Babam içtenlikle gülümsedi ve arabanın kapısını açtı, hemen binip kemerimi taktım.

Şirkete geldiğimizde her önüme gelene gülümsedim çünkü tanımadığım insanlar bana gülümsüyordu şimdi karşılık vermemek ayıp olur felan.

Babamla asansöre binip beklemeye başladık.Asansör geldiğimize dair ötünce babamın inmesini bekledim. Evet babamın odasının yerini bilmiyorum ve evet çok hayırsız bi evladım ama derslerim iyi ya o yeter bence.

Babamın odasına geldiğimizde babam hemen koltuğuna kuruldu bende 'ayakta kalmayayım' diyerekten babamın karşısında ki koltuğa oturdum ve ona sorar gözlerle baktım.
O da anlamış olacak ki konuşmaya başladı.

"Eee şey ..."

Soru işareti dolu gözlerimle devam etmesini bekledim.

"Ben senden bir konuda yardımını istiycektim ama bir baba olarak senden böyle bir şeyi nasıl isteyceğimi hiç bilmiyorum" dedi ve kafasını iki yana sallamaya başladı. İyice meraklanmıştım.

Babam derin bi iç çekti ve tekrar konuşmaya başladı.

" Senden bi eve girmeni istiyorum"

"Casusluk yapmamı istiyorsun he?"  diyip yarım ağız sırıttım.

------------------

Evet ilk bölümümü yayımladım. Şu an kimse görmüyor😂 ama ilerleyen bölümlerde görürsünüz inşallah.

Neyse oy atarsanız çooook mutlu olurum😘

Casus #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin